Gtx 1060 vzali radi, pze ji beztak prodaji draz, nez tobe ja ji kupoval na podzim 6gb variantu msi, tehdy za cca 8, vcera jsem se dival v czc 10200,-mattonecz píše:CZC ma prakticky vsechno levnejsi a s vracenim zbozi taky nemaj problem, jak sem nedavno overil. (vracel sem xbox one x a gtx 1060). penize mi vratili vsechny. radsi sem tam teda hned za vetsinu hodnoty nakoupil pac mi to bylo blby
whitelist & blacklist
Re: whitelist & blacklist
Re: whitelist & blacklist
Tak s reklamace je v CZ všeobecně potíž. Proto jsem si ani nepřiplácel prodloužení záruky, protože nevěřím, že bych uspěl. Při srovnání s D, kde mám druhé bydliště nebe a dudy. Třeba naposled se mi u Braunu po 1,5 roce používání ulomila plastová aretace zastřihovače. Germán na to kouknul, čekal jsem , že bude posílat výrobci, ale ne, vypsal papír a proti podpisu dal zpět peníze. Proto nakupuju jinak převážně v D.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: whitelist & blacklist
* ok, už se mi trošku srovnal tep. Takže slušněji:
Jestli máte sklony k masochismu a chcete si nechat zkurvit geometrii na nápravách nebo prorazit disk (protože řidič vymete každou díru), postát si nějaký čas v servisu (protože budete muset na výměnu spálený spojky), darovnat nějaké peníze na pomoc postiženým (protože dostanete flastr ze stacionárního radaru, ikdyž ho Genovo hlásilo), zjisti, že i při přerazení 4-5 může auto cuknout a jít přes synchron, poslechnout si pár keců na téma jak je vaše auto na hovno (protože kámoš má woe předminulou generaci v chipu a to tahá daleko víc ty vole), rozbít držku o vlastní palubovku (protože řidič má tu drzost dělat meziplyny, které zjevně absolutně neovládá, na cizím autě, takže si kolem 70km prostě narve 3-2, železo třískne a vy málem letíte sklem před auto) a po přežití celý týhle krutojízdy nedostat ani účtenku, protože "to nějak nejde, sorry", nechte si zavolat želvu od Modrý Anděl. Budete sice čekat hodinu, ale za ten zážitek to stojí.
Jednoznačný highlight byl rozhodně tak 300 metrů od baráku při odbočování, kdy si říkám "to auto nějak táhne doleva, jak kdyby přibržďovalo" a ta korpuletní paní (SPZ auta s kterým přijela 6AP 2813) mi ještě drze odpoví "no jo, to nesmíte lítat jak hovado (ano, hovado), pak se to vymlátí"
NIKDY VÍC!
Jestli máte sklony k masochismu a chcete si nechat zkurvit geometrii na nápravách nebo prorazit disk (protože řidič vymete každou díru), postát si nějaký čas v servisu (protože budete muset na výměnu spálený spojky), darovnat nějaké peníze na pomoc postiženým (protože dostanete flastr ze stacionárního radaru, ikdyž ho Genovo hlásilo), zjisti, že i při přerazení 4-5 může auto cuknout a jít přes synchron, poslechnout si pár keců na téma jak je vaše auto na hovno (protože kámoš má woe předminulou generaci v chipu a to tahá daleko víc ty vole), rozbít držku o vlastní palubovku (protože řidič má tu drzost dělat meziplyny, které zjevně absolutně neovládá, na cizím autě, takže si kolem 70km prostě narve 3-2, železo třískne a vy málem letíte sklem před auto) a po přežití celý týhle krutojízdy nedostat ani účtenku, protože "to nějak nejde, sorry", nechte si zavolat želvu od Modrý Anděl. Budete sice čekat hodinu, ale za ten zážitek to stojí.
Jednoznačný highlight byl rozhodně tak 300 metrů od baráku při odbočování, kdy si říkám "to auto nějak táhne doleva, jak kdyby přibržďovalo" a ta korpuletní paní (SPZ auta s kterým přijela 6AP 2813) mi ještě drze odpoví "no jo, to nesmíte lítat jak hovado (ano, hovado), pak se to vymlátí"
NIKDY VÍC!
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27918
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: whitelist & blacklist
Jezdit s firmou, která zabíjí své klienty a její řidiči byli nejednou přistižení s něčím ve frňáku...co na to říct?!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: whitelist & blacklist
koukám, že jak se připiju, moje grafomanské sklony se derou na povrch.
Co bys doporučil? Já to nikdy neobjednával, měl jsem želvu asi 3x a to vždycky volal kámoš a bylo to ok.
potřebuju vystřízlivět a jít to projet. Mám strach, že ta pizda něco fakt trefila a že to vopravdu táhne doleva. To by bylo nemilé
Co bys doporučil? Já to nikdy neobjednával, měl jsem želvu asi 3x a to vždycky volal kámoš a bylo to ok.
potřebuju vystřízlivět a jít to projet. Mám strach, že ta pizda něco fakt trefila a že to vopravdu táhne doleva. To by bylo nemilé
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27918
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: whitelist & blacklist
Já mám léta svého řidiče...
Ale pokud nemůže, tak jezdím Convoyem.
Ale pokud nemůže, tak jezdím Convoyem.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: whitelist & blacklist
Není lepší si vzít taxi? To jsou hrůzné zkušenosti.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: whitelist & blacklist
V tomhle konkrétním případě by mě snad i vyšlo levnějc odvézt auto domů a pak si vzít tágo tam i zpátky. Ale tam jsem chvátal a druhej den ráno jsem to auto potřeboval.
Už jsem poučenej
Už jsem poučenej
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27918
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: whitelist & blacklist
MZ: z principu ty zmrdy taxikářský ani za nic!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: whitelist & blacklist
Já drandim, když už, tak přes uber. A nemám z desítek jízd jedinou špatnou zkušenost. Jezdím jenom ten základní POP a nikdy jsem nejel žádnou mrdkou, většina lidí jezdí příjemně svižně, ani se neloudaj, ani neprasej. Jednou mě vezl i pán v A6 a říkal, že kdybych si objednal UberBlack (nejvyšší stupeň), tak by přijel asi taky on
Jediná trošku nepříjemná věc byla s postarším pánem v nějakém Meganu. A to byl klasickej "uber taxík". Říkal, že se na tom autu točí ve třech, za rok to má najeto přes 100k, kontrolka motoru tomu svítila a hrozně pískaly brzdy. Ale že měnit se to nemůže, protože plán je plán. A placenej je % z kšeftu a když za měsíc neudělá dost obrat, tak jim ještě bude muset doplácet. To nebylo cool
Akorát to teda nejsem schopnej dát dohromady po nákladové stránce. Však to vychází v mý časy 10-15korun za kilometr. Uber si strhává tuším 25%. A za ten zbytek jezdit na živnost a vlastní náklady? To radši 8h kolbenka a no stress.
Jediná trošku nepříjemná věc byla s postarším pánem v nějakém Meganu. A to byl klasickej "uber taxík". Říkal, že se na tom autu točí ve třech, za rok to má najeto přes 100k, kontrolka motoru tomu svítila a hrozně pískaly brzdy. Ale že měnit se to nemůže, protože plán je plán. A placenej je % z kšeftu a když za měsíc neudělá dost obrat, tak jim ještě bude muset doplácet. To nebylo cool
Akorát to teda nejsem schopnej dát dohromady po nákladové stránce. Však to vychází v mý časy 10-15korun za kilometr. Uber si strhává tuším 25%. A za ten zbytek jezdit na živnost a vlastní náklady? To radši 8h kolbenka a no stress.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))