Jednostopé okénko
Re: Jednostopé okénko
gratuluju a hlavně ofafrně
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednostopé okénko
Boha to vyzera fajne!!! Gratulky a nech sluzi
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Jednostopé okénko
Díky, jojo ofafrně - to je na prvním místě.
PS: kámoš si ze mě dělal srandu, že je to taková fitness-motorka - hezky to pasuje k tomu mýmu fitness-kolu .
PS: kámoš si ze mě dělal srandu, že je to taková fitness-motorka - hezky to pasuje k tomu mýmu fitness-kolu .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Jednostopé okénko
gratulace.
ja si byl na kandidata taky vcera sednout. kdyby uz nebylo po lete, asi bych to na miste koupil.
ja si byl na kandidata taky vcera sednout. kdyby uz nebylo po lete, asi bych to na miste koupil.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Jednostopé okénko
mmira: co máš vyhlídlí, aspoň typ (silnice, naháč, ...)?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Jednostopé okénko
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Jednostopé okénko
Motorky jsou mi totálně šumák, ale tenhle styl se mi moč líbí.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Jednostopé okénko
Souhlasím s pozitivním názorem na odkazovanou moto, lehká a dostatečně výkonná na běžné cestovní rychlosti (mírně podezřele může působit absence avg spotřeby).
Jako člověk s minimem praxe za řítítky motorek bych ale asi nechtěl moto s tradičním typem řazení, je to samozřejmě o zvyku, ale systém brždění a řazení rychlostí na pravé noze mi vždycky připadal zbytečně náročný na ovládání - preferoval bych stroj mající obě brzdy a řazení na řítítkách. Prostě cit v rukou má člověk větší než v chodidlech a ovládací prvky se nachází v zorném poli řítiče. Naopak spojka (pokud by byla potřeba) umístěná dole by mi asi nevadila.
Edit. Ale v dnešním extrémně hustém provozu plném dvoutunových "osobních" suv oblud s arogantními borečky a namyšlenými slepičkami za volanty si raději na moto nechám zajít chuť; o poloslepých kloboučnících s reakční dobou lenochoda nemluvě, ale těch zas nejezdí tolik a tak často...
Jako člověk s minimem praxe za řítítky motorek bych ale asi nechtěl moto s tradičním typem řazení, je to samozřejmě o zvyku, ale systém brždění a řazení rychlostí na pravé noze mi vždycky připadal zbytečně náročný na ovládání - preferoval bych stroj mající obě brzdy a řazení na řítítkách. Prostě cit v rukou má člověk větší než v chodidlech a ovládací prvky se nachází v zorném poli řítiče. Naopak spojka (pokud by byla potřeba) umístěná dole by mi asi nevadila.
Edit. Ale v dnešním extrémně hustém provozu plném dvoutunových "osobních" suv oblud s arogantními borečky a namyšlenými slepičkami za volanty si raději na moto nechám zajít chuť; o poloslepých kloboučnících s reakční dobou lenochoda nemluvě, ale těch zas nejezdí tolik a tak často...
Re: Jednostopé okénko
není nad to mít jasný názorLachende Bestien píše:Souhlasím s pozitivním názorem na odkazovanou moto, lehká a dostatečně výkonná na běžné cestovní rychlosti (mírně podezřele může působit absence avg spotřeby).
Jako člověk s minimem praxe za řítítky motorek bych ale asi nechtěl moto s tradičním typem řazení, je to samozřejmě o zvyku, ale systém brždění a řazení rychlostí na pravé noze mi vždycky připadal zbytečně náročný na ovládání - preferoval bych stroj mající obě brzdy a řazení na řítítkách. Prostě cit v rukou má člověk větší než v chodidlech a ovládací prvky se nachází v zorném poli řítiče. Naopak spojka (pokud by byla potřeba) umístěná dole by mi asi nevadila.
Edit. Ale v dnešním extrémně hustém provozu plném dvoutunových "osobních" suv oblud s arogantními borečky a namyšlenými slepičkami za volanty si raději na moto nechám zajít chuť; o poloslepých kloboučnících s reakční dobou lenochoda nemluvě, ale těch zas nejezdí tolik a tak často...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednostopé okénko
krasavec! Benelli je imidžoffka jako prasa.
akorát je to takový silnější skůtr - 35kW. To můj C400GT má 25. Ale zase jede to moc pěkně i s těmi kilowaty.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time