Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
taky jsem to zažil ale bylo to tak před dvaceti lety
dnes už to asi nejde
dnes už to asi nejde
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Ano, motor je ještě studený a honit ho tak brzy mu nepřidá. Zvlášť v zimě. Sedni si někdy do auta s teploměrem oleje, teploměr vody není vypovídající.glider píše:To je chovanie "jak prase" ked pockam kym sa zohreje a potom jazdim ako potrebujem?glider píše:kupim-sadnem-pockam kym sa zohreje a potom uz robim co chcem
..tak tych 5km pojdes pianko, to je asi vsetko co sa da spravit "pre auto"
precitaj si to este raz a nevymyslaj si nabuduce
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
- sváteční řidič
- Autoškolák
- Příspěvky: 51
- Registrován: pát 19 říj 21:10
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Ano, motor je ještě studený a honit ho tak brzy mu nepřidá. Zvlášť v zimě. Sedni si někdy do auta s teploměrem oleje, teploměr vody není vypovídající.[/quote]
To je pravda. Voda se ohřeje de facto ihned, zatímco u oleje to pár minut trvá. Přestože jsem už najel přes 5000 km, tak dokud není olej zahřátý na to zbytečně nešlapu. V nastoleném trendu hodlám pokračovat i nadále...
To je pravda. Voda se ohřeje de facto ihned, zatímco u oleje to pár minut trvá. Přestože jsem už najel přes 5000 km, tak dokud není olej zahřátý na to zbytečně nešlapu. V nastoleném trendu hodlám pokračovat i nadále...
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Fajn video. Ja bych zajizdel ...
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
nadpis videja: dont floor it! (ani sem si to nepouštěl)
a tadyhle píšou: floor it!
a pak si vyber....
(já sem teda flooroval od 15-tého kilometru na tachu)
a tadyhle píšou: floor it!
a pak si vyber....
(já sem teda flooroval od 15-tého kilometru na tachu)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Kolega mi vyprávěl, jak kdysi zajížděl tatru stylem floor it! ..... a zadřel ji v prvním kopci
Video doporučuju shlédnout, ten týpek se zabývá vývojem aut, tak ví o čem mluví.
Myslíte si, že člověk kterej jenom spravuje motory do motorek ví o zajíždění motoru více než tým lidí, kteří se zabývají vývojem motorů celý život, vybírají materiály, rozměry, tolerance, drsnosti povrchů, které v tom motru mají být?
Ve videu by ses taky dozvěděl, že na novou Hondu NSX se motor zajíždí přímo ve fabrice, kde na něm na stolici najedou asi 150 mil, a rozhodně ho neberou nijak u tlamy..... proč by se s tim srali, kdyby byl ideální přímej opak?
Video doporučuju shlédnout, ten týpek se zabývá vývojem aut, tak ví o čem mluví.
Myslíte si, že člověk kterej jenom spravuje motory do motorek ví o zajíždění motoru více než tým lidí, kteří se zabývají vývojem motorů celý život, vybírají materiály, rozměry, tolerance, drsnosti povrchů, které v tom motru mají být?
Ve videu by ses taky dozvěděl, že na novou Hondu NSX se motor zajíždí přímo ve fabrice, kde na něm na stolici najedou asi 150 mil, a rozhodně ho neberou nijak u tlamy..... proč by se s tim srali, kdyby byl ideální přímej opak?
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
nevím kdy a kde sem se něco - negativního - o EE dočetl.... možná i proto víc věřím psanému než řečenému....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
-pp- kdyz je moznost jit proti proudu tak jdes, ze?
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
jj, chčiju proti proudu ráth
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Proc teda automobilky doporucuji zajizdet, co je za tim za spiknuti?
Ty stranky jsou teda kruty, to se jen tak nevidi
Ty stranky jsou teda kruty, to se jen tak nevidi