Voda jakoby v karoserii..:)
Re: Voda jakoby v karoserii..:)
z 0-100 je to 5.6 vs 6 sekund, u čtyřkolek, takže to není tak hrozné, teda rozhodně to není, že to vůbec nejede.
Re: Voda jakoby v karoserii..:)
S tím souhlasím, podle mě je to zkreslené tím, že to turbo táhne tak nějak "konstantně", kdežto atmosféra svůj tah tak nějak příjemně skoro lineárně zvyšuje a je to lepší pocit. Jen mi připadá, že by tomu slušely kratší kvalty. Protože je to odvozený z luxusní vyšší třídy, tak je to těžký, ale pokud si srovnáte podobná auta s podobným objemem, tak jsou skoro stejně těžký. Takže spíš by to chtělo kratší převodovku, kór když to má 6 - stupňovou převodovku.Prdola píše:z 0-100 je to 5.6 vs 6 sekund, u čtyřkolek, takže to není tak hrozné, teda rozhodně to není, že to vůbec nejede.
Mám Insignii 2,8T V6 4x4 sport Flexiride a má to neskutečný zátah, je to úžasně pružný, ale je to směřováno na luxusní limuzínu na dálky (pěkně tam funguje přepínání režimů - je to znát na podvozku, na reakcích, a na spotřebě, což je mi fuk), je to v zatáčkách tak trochu méně obratný mastodont (má 1750 kg). Ale je to příjemná rychlá "lokomotiva".
Na svezení po okreskách mám "jen" atmosféru 2,5 V6, 1350 kg, ale je to příjemně mrštný skoro veterán.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: Voda jakoby v karoserii..:)
Souhlas, to jsou snad všechny oplely teď, dlouhý převody (což mi třeba u nafty nevadí, ale u silných verzí by je měli zkrátit). A podvozek a řízení spíš na pohodlí, jet s tím ostře se moc nedá. Nebo spíš tě to k tomu moc netáhne.