Chlubítko univerzální
Re: Chlubítko univerzální
Takže odpověď z reálného provozu je zhruba 65 km při plně zaplném topení po celou dobu. To jsem čekal horší výsledek. Takže i při maximální topení jí auto vydrží maximální denní nájezdy úplně v pohodě.
Jinak je s tím strašná sranda na sněhu/ledu. Výkon to sice nemá, ale je to drobné s tenkými gumami, takže se to umí i dobře ustřelit.
Re: Chlubítko univerzální
Vzdy som si zelal aby neposypovali cesty pri kazdej snehovej vlocke tonami soli a strku. Splnilo sa mi to
Re: Chlubítko univerzální
u nás se mimo 1.třídu nesolí, zato kamením se nešetří vůbec, taky mě s tím pěkne serou
Pravda vyděsí
Re: Chlubítko univerzální
Kamení, sůl, zima, vše špatně. Už aby bylo jaro.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Chlubítko univerzální
Tu to bolo celkom uletené. Trebars 3°C v noci, sucho a vsetky cesty vymalovane solou na bielo
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28164
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chlubítko univerzální
Jo, na jaře máme my motorkáři kamínky tuze rádi!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Chlubítko univerzální
Dostalo se mi možnosti koupit Peugeot 206 v provedení Grand Tourisme (2.0i 99 kW) za cenu vraku. Má klasický problém těchto motorů - lehce fouklé těsnění pod hlavou. Zatím se ani nemísí olej s vodou, ale výfukové plyny tlakují do chladící okruhu. Pro bývalého majitele to už ale znamenalo takový problém, že se jej zbavil.
Teď mám opravdu dilema, jestli si to brát na starosti nebo to nechat sešrotovat. Bylo jich vyrobeno jen pár tisíc kusů a může to být i příjemné svezení, ale už mám rozpracované dva projekty a ještě k tomu doděláváme rekonstrukci domu... Asi mu udělám na zahradě provizorní boudu a bude tam čekat na vzkříšení.
Teď mám opravdu dilema, jestli si to brát na starosti nebo to nechat sešrotovat. Bylo jich vyrobeno jen pár tisíc kusů a může to být i příjemné svezení, ale už mám rozpracované dva projekty a ještě k tomu doděláváme rekonstrukci domu... Asi mu udělám na zahradě provizorní boudu a bude tam čekat na vzkříšení.
Re: Chlubítko univerzální
Uklízím víkendoffku. Zastavím před vratama, odemknu služebák, přehodím si všechny věci, vč. bundy do něj. Automaticky zamykám.
Strkám víkendoffku do haly, zavírám vrata čudlíkem zevnitř. Dálkáč mám totiž už hozenej ve služebáku.
Stojím jako kokot v triku v mínus pěti u služebáku, zírám na bundu i mobil hozený na sedačce spolujezdce a říkám si, že ta hláška o vybíjející se baterce v klíčku tam vopravdu svítila už pár tejdnů a možná sem se tím měl zabejvat.
Strkám víkendoffku do haly, zavírám vrata čudlíkem zevnitř. Dálkáč mám totiž už hozenej ve služebáku.
Stojím jako kokot v triku v mínus pěti u služebáku, zírám na bundu i mobil hozený na sedačce spolujezdce a říkám si, že ta hláška o vybíjející se baterce v klíčku tam vopravdu svítila už pár tejdnů a možná sem se tím měl zabejvat.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 2009
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Chlubítko univerzální
Tak to jistě potěší.
Známý nedávno řešil problémy s nějakým zkratem vybíjejícím baterku a zmiňoval, že se nemohl dostat do auta kvůli nefunkčnímu centrálu. Na mou otázku proč teda "normálně" nepoužil klíč a neodemkl si řidičovy dveře se mi dostalo odpovědi, že to nejde, protože u "moderních" aut (zde r.v.2006) už se výrobci rozhodli v rámci pokroku odstranit možnost mechanického odemknutí.
Prostě hlavní je při výrobě ušetřit pár drobných za primitivní mechanismus zámku, aby si pak člověk s vybitou baterkou ani neodemkl.
Podobná zhovadilost by mě fakt nenapadla, asi proto, že mé "nejnovější" auto bylo z roku 98.
Známý nedávno řešil problémy s nějakým zkratem vybíjejícím baterku a zmiňoval, že se nemohl dostat do auta kvůli nefunkčnímu centrálu. Na mou otázku proč teda "normálně" nepoužil klíč a neodemkl si řidičovy dveře se mi dostalo odpovědi, že to nejde, protože u "moderních" aut (zde r.v.2006) už se výrobci rozhodli v rámci pokroku odstranit možnost mechanického odemknutí.
Prostě hlavní je při výrobě ušetřit pár drobných za primitivní mechanismus zámku, aby si pak člověk s vybitou baterkou ani neodemkl.
Podobná zhovadilost by mě fakt nenapadla, asi proto, že mé "nejnovější" auto bylo z roku 98.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender