Koronavirus
Re: Koronavirus
Pochopitelně, rozhodilo by to přece křivky nakažených, mrtvých.... kdyby byl den o hodinu kratší. To si nemůžeme dovolit.
Re: Koronavirus
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/eu ... i-v-cesku/
Jsem rád, že i v současné době jsou jasné priority!
Jsem rád, že i v současné době jsou jasné priority!
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27970
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koronavirus
ExFun ti hned vysvětlí, že EU si nic nepřisvojila a uvede to na pravou míru....něco jako vystřiženo ze Saturnina
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Koronavirus
Zrovna za TDI bych vůbec nebojoval...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Koronavirus
Docela by mě zajímal originální zdroj, protože 2 věci považuju za podobně jisté, jako východ slunce - že aspoň 4x týdne vyjde na AF článek proti Tesle a EU. Že AF šířilo vůči EU fake news nemusím chodit daleko, stačí jak vydávali směrnici UN za směrnici EU. A to přisvojování pravomocí Bruselem smrdí na 100 honů...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Koronavirus
On ten origo zdroj je v článku jakoby...
https://www.reuters.com/article/us-eu-e ... SKBN25R2AG
Tahle ta arogance jakéhokoliv "z daní placeného" člověka, který v době, kdy všichni, co mu dělají na vejplatu, trpí a neví kudykam, zatímco on, v pohodlí stále výplaty a slíbeného odstupného, neustává ve vymýšlení píčovin je do očí bijicí.
https://www.reuters.com/article/us-eu-e ... SKBN25R2AG
Tahle ta arogance jakéhokoliv "z daní placeného" člověka, který v době, kdy všichni, co mu dělají na vejplatu, trpí a neví kudykam, zatímco on, v pohodlí stále výplaty a slíbeného odstupného, neustává ve vymýšlení píčovin je do očí bijicí.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Koronavirus
Do očí bíjící je akorát vaše zaslepenost.
Takže si to opět uvedeme na pravou míru.
A) Nejedná se o žádnou novou úpravu. Je to nařízení z 1. poloviny roku 2018, jehož účinnost byla odložena na 1.9.2020 (už v r. 2018). Říká se tomu legisvakanční doba.
B) nedošlo k žádnému jednostrannému převzetí pravomocí Bruselem. Je to normální nařízení, které prošlo EU legislativním procesem. Nařízení bylo odhlasováno Evropským parlamentem a Radou (národní státy) 7.12.2017. Parlament nařízení ještě upravil 19.4.2018 a Rada změnu zřejmě v květnu 2018 schválila.
https://ec.europa.eu/commission/pressco ... MO_18_3652
Takže je pravda, že Brusel od 1.9.2020 může nařizovat svolávačky, pokud stát selže, ale není pravda, že si tu pravomoc jednostranně přisvojil, už vůbec není pravda, že o tom rozhodl nějaký úředník, nebo skupina úředníků a vůbec se o tom nerozhodovalo v době koronaviru. Ten možná v době rozhodnutí existoval někde v laboratoři v Číně, pokud vůbec.
Závěr - fakenews jak vyšitý z učebnice
Takže si to opět uvedeme na pravou míru.
A) Nejedná se o žádnou novou úpravu. Je to nařízení z 1. poloviny roku 2018, jehož účinnost byla odložena na 1.9.2020 (už v r. 2018). Říká se tomu legisvakanční doba.
B) nedošlo k žádnému jednostrannému převzetí pravomocí Bruselem. Je to normální nařízení, které prošlo EU legislativním procesem. Nařízení bylo odhlasováno Evropským parlamentem a Radou (národní státy) 7.12.2017. Parlament nařízení ještě upravil 19.4.2018 a Rada změnu zřejmě v květnu 2018 schválila.
https://ec.europa.eu/commission/pressco ... MO_18_3652
Takže je pravda, že Brusel od 1.9.2020 může nařizovat svolávačky, pokud stát selže, ale není pravda, že si tu pravomoc jednostranně přisvojil, už vůbec není pravda, že o tom rozhodl nějaký úředník, nebo skupina úředníků a vůbec se o tom nerozhodovalo v době koronaviru. Ten možná v době rozhodnutí existoval někde v laboratoři v Číně, pokud vůbec.
Závěr - fakenews jak vyšitý z učebnice
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Koronavirus
EU bude bojovat proti automobilovému průmyslu až do jejich úplného zničení. To je filosofický základ na kterém to všechno stojí. Ostatní je jenom hra.
Jedna (ze sta debilit) pocházejících s jistého belgického města je např. vykazování spotřeby automobilů. Dříve prý auta spotřebovávala víc než vykazovala dle jejich byrokratických norem. Rozdíl byl max do 20%. Tak služebníci neužiteční normy "vylepšili" a dnes mohou auta spotřebovávat klidně i 300% proti vykázanému. Očekávám, že bude tak rok dva klid a pak na tuto každému zřejmou hovadinu "přijdou" a bude další "spotřebogate". Veřejnost bude konsternována a pohoršena. Viníkem budou opět zlé automobilky, pochopitelně.
Jedna (ze sta debilit) pocházejících s jistého belgického města je např. vykazování spotřeby automobilů. Dříve prý auta spotřebovávala víc než vykazovala dle jejich byrokratických norem. Rozdíl byl max do 20%. Tak služebníci neužiteční normy "vylepšili" a dnes mohou auta spotřebovávat klidně i 300% proti vykázanému. Očekávám, že bude tak rok dva klid a pak na tuto každému zřejmou hovadinu "přijdou" a bude další "spotřebogate". Veřejnost bude konsternována a pohoršena. Viníkem budou opět zlé automobilky, pochopitelně.