zbavte se SUV
Re: zbavte se SUV
Já chápu, že majitelé Tiguana mohou být naštvaní, že někomu se jejich lednička nelíbí, ale neber to tak osobně Já se v Tiguanu poctivě a dlouho projížděl, když jsem kupoval auto, byla to pro mne jedna z variant, ale jízdní vlastnosti mne VELMI zklamali. A pak ne/kvalita sedadel, v autě za 1.5 mil Kč to jsou vysoká a neergonomická štokrlata, jako z traktoru
Prodejce se dost divil, zřejmě z toho jsou lidi víc nadšení, já bych to nebral ani za třetinu ceny.
Stejně mne zklamalo Volvo XC90 a Volvo XC60. Opravdu jízdním pocitem / dojmy / vlastnostmi hrozná auta oproti S90.
Jediné, co bych byl schopen tolerovat je Audi Q7.
Tolik osobní názor, tvůj je zjevně odlišný
Prodejce se dost divil, zřejmě z toho jsou lidi víc nadšení, já bych to nebral ani za třetinu ceny.
Stejně mne zklamalo Volvo XC90 a Volvo XC60. Opravdu jízdním pocitem / dojmy / vlastnostmi hrozná auta oproti S90.
Jediné, co bych byl schopen tolerovat je Audi Q7.
Tolik osobní názor, tvůj je zjevně odlišný
Re: zbavte se SUV
Možná až někdy dospejes, přijdes na to, ze lidé si auta nekupuji kvůli tomu, aby se líbili/y (lidé a auta) ostatním. Jestli se ostatním má volba líbí nebo ne je mi tak nějak u zadele.
Nebo ty si budeš kupovat auto podle toho, aby se líbilo ostatním? Až teda budeš mít někdy řidičák...
Nebo ty si budeš kupovat auto podle toho, aby se líbilo ostatním? Až teda budeš mít někdy řidičák...
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: zbavte se SUV
Nějak mě ty sracky, co tu meleš, přestaly bavit. Už na tebe nebudu víc reagovat (píšu ti to takhle, aby sis nemyslel, ze už se k těm tvým srackam nebudu dal vyjadřovat, byť budou adresovány mě). Abys z toho zase neusoudil, ze se mě to dotýká
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: zbavte se SUV
Bych chtel videt cloveka co vysoli 1.5m za tiguana
Ale zrovna sedacky (ergo) ma jedny z nejlepsich v tyhle tride, lip se mi sedelo uz jen v lexusu.
Ale zrovna sedacky (ergo) ma jedny z nejlepsich v tyhle tride, lip se mi sedelo uz jen v lexusu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: zbavte se SUV
Tiquan zas tak špatná volba není. Není to žádné mastodontní SUV. Vlastně jsem o něm uvažoval, ale Sportsvan je skoro nachlup stejně velký, kromě kufru. A nevozí se zbytečně tolik železa navíc. Nemám to rád. Vyšší světlou výšku také neocením, nedává mi to smysl, do terénu stejně není ani jedno. Leda bych toužil po 4x4 která ke Sportsvanu není.
Nejsou náhodou ergo sedačky od VW všechny stejné, bez ohledu na typ?
Nejsou náhodou ergo sedačky od VW všechny stejné, bez ohledu na typ?
Re: zbavte se SUV
Kdyz jsem jel golfem, tak byly myslim stejny. Za me dobry sedadla, hlavne ze maj extra dlouhej sedak a nastavitelny sklon sedaku a nejsou mekky. Ale kazdej to muze mit jinak...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27920
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: zbavte se SUV
Honza42: s tím terénem bych si tak jist nebyl. Byl jsem jednou v Hummer centru a byly tam standardní Tiguany na běžných pneu. Fakt jsem koukal, co to auto projede. Jenom se toho jeden nesmí bát.
Volfik: místo trollingu bych ti doporučil prolétnout základy gramatiky. Alespoň to i/y. I když vlastně - ke tvému projevu mi to tak nějak i jde.
Volfik: místo trollingu bych ti doporučil prolétnout základy gramatiky. Alespoň to i/y. I když vlastně - ke tvému projevu mi to tak nějak i jde.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: zbavte se SUV
Jenže nejsme v Rusku, kde se smetánka chechtá tomu, že utopí či jinak zcela zničí třeba Géčko.
My tak nějak potřebujeme, aby to i po návštěvě terénu fungovalo bez problémů a bez zásahů dál.
Není až tak strašně důležité to číslo světlé výšky, ale co se stane až bude překročena, což se stane spíš dřív než později.
Proto třeba není Duster do terénu i když má světlou výšku tuším 200mm. Stačí se podívat zespodu.
A při jízdě v terénu se řidič, který to má jako své auto za své a na práci, bát musí. Aby si to nerozmlátil.
Protože pracuje, nepředvádí se.
My tak nějak potřebujeme, aby to i po návštěvě terénu fungovalo bez problémů a bez zásahů dál.
Není až tak strašně důležité to číslo světlé výšky, ale co se stane až bude překročena, což se stane spíš dřív než později.
Proto třeba není Duster do terénu i když má světlou výšku tuším 200mm. Stačí se podívat zespodu.
A při jízdě v terénu se řidič, který to má jako své auto za své a na práci, bát musí. Aby si to nerozmlátil.
Protože pracuje, nepředvádí se.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27920
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: zbavte se SUV
když se bavíme o těch Tiguanech - po výletu v Hummer centru byl ze 3 ks utržený akorát jediný podběh. Auta se umyla ve vapce a jezdí dodnes bez problémů. I v terénu je potřeba umět jezdit; ostatně možná víc, než na silnici. Je pravda, že přední nárazník u takového Touarega, který je osazen kde-čím, stojí v laku takové kilo pade. Např. jenom kamera night-vision je za rovných sto. Pak to nemile skáče...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: zbavte se SUV
To je pak právě zcela nepoužitelný. Běž to vyprávět nějakýmu lesákovi nebo zemědělci.