zbavte se SUV
Re: zbavte se SUV
Superb Kombi iV 2020 = 65 km/h
https://youtu.be/3XLfyatbtGo
https://youtu.be/3XLfyatbtGo
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: zbavte se SUV
Tiguan 2020 = 77 km/h
https://youtu.be/faw9NeBM3n0
Passat 2020 = 73 km/h
https://youtu.be/qukAOirO_SE
Passat 2020 GTE = 70 km/h
https://youtu.be/YWKAXI5g4ag
Vim, ze losi test neni vsechno, ale tak spatne na tom ty SUV nejsou. Doporucuji si najit jeste losi test AR Stelvio, ktery to da jen v 78 km/h, ale pri pokusech ve vyssi rychlosti pres 80 km/h je uplne prikladne stabilni a zbytecne nebrzdi, narozdil od kombiku VAG, ktery v tyhle rychlosti nejen ze kosej kuzely, ale komplet opoustej drahu v pretacivym smyku. Kdyz k tomu pripoctu lepsi rozhled z SUV, rekl bych ze aktivni bezpecnost bude minimalne stejna jako u nizkych aut stejneho vyrobce/tridy/ceny.
https://youtu.be/faw9NeBM3n0
Passat 2020 = 73 km/h
https://youtu.be/qukAOirO_SE
Passat 2020 GTE = 70 km/h
https://youtu.be/YWKAXI5g4ag
Vim, ze losi test neni vsechno, ale tak spatne na tom ty SUV nejsou. Doporucuji si najit jeste losi test AR Stelvio, ktery to da jen v 78 km/h, ale pri pokusech ve vyssi rychlosti pres 80 km/h je uplne prikladne stabilni a zbytecne nebrzdi, narozdil od kombiku VAG, ktery v tyhle rychlosti nejen ze kosej kuzely, ale komplet opoustej drahu v pretacivym smyku. Kdyz k tomu pripoctu lepsi rozhled z SUV, rekl bych ze aktivni bezpecnost bude minimalne stejna jako u nizkych aut stejneho vyrobce/tridy/ceny.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: zbavte se SUV
Add zabavnost - jezdil jsem jeden den se Stelviem Q4 2.0 benzin, 280k: motor mel trochu turbo diru, ale jinak celkem charakter i zvuk a podvozek (ocel pruziny + 20” kola) + rizeni naprostej luxus. Jak tohle auto vyhrajovalo zatacky...? Nesmysl! Moc me nenapada jiny prakticky rodinny auto, ktery by se vodilo tak dobre.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: zbavte se SUV
No vidíš a mě se několik místních odborníků snaží namluvit, že ledničky umí jezdit pouze rovně, jinak je to o hubu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: zbavte se SUV
Zajímavé. Nejen SUV vs combi, ale i Octa mezigeneračně.
Že by u SUV cíleně snižovali těžiště a na platformy normálních aut kašlali? Fyziku okecat nemůžou, takže musí jinak pracovat s koncepcí. Možná SUV nejsou zase o tolik vyšší a kratší střecha je lehčí než u kombíků? Nebo jiné poměry rozvor/rozchod/ těžiště?
Napadá někoho nějaké vysvětlení?
Že by u SUV cíleně snižovali těžiště a na platformy normálních aut kašlali? Fyziku okecat nemůžou, takže musí jinak pracovat s koncepcí. Možná SUV nejsou zase o tolik vyšší a kratší střecha je lehčí než u kombíků? Nebo jiné poměry rozvor/rozchod/ těžiště?
Napadá někoho nějaké vysvětlení?
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: zbavte se SUV
Jinak si teda myslím, že zrovna SUV jsou čistým projevem zájmu trhu kupujících. Pick-upy jsou v USA pokud se nepletu nejprodávanější vozy dlouhodobě. SUV lidi (ne nutně zapálení řidiči) chtějí. Líbí se jim a cítí se v nich dobře. zároveň vnějšími rozměry menší než srovnatelné "konvenční" auto. Liftback/ combi kolem 4,5m v podstatě mimo Octu neexistuje. Výrobci na tento přirozený zájem jen reagují.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: zbavte se SUV
Ja bych to videl na 2 priciny:ExFun píše:Zajímavé. Nejen SUV vs combi, ale i Octa mezigeneračně.
Že by u SUV cíleně snižovali těžiště a na platformy normálních aut kašlali? Fyziku okecat nemůžou, takže musí jinak pracovat s koncepcí. Možná SUV nejsou zase o tolik vyšší a kratší střecha je lehčí než u kombíků? Nebo jiné poměry rozvor/rozchod/ těžiště?
Napadá někoho nějaké vysvětlení?
1. pomer rozvor/celkova delka + kratsi zadni previs, ktery je u SUV vyhodnejsi
2. trh SUV roste a vyvyji se = vyrobci do nej pumpuji penize pri vyvoji a je to videt. U klasickych modelu se spis "optimalizuje = ojebava"
S tim tezistem to taky bude souviset, z venku clovek vidi vysokou masu plechu, ale spousta tezkych veci se da zabudovat niz. Treba touareg ma baterku pod kobereckem spolujezdce, nadrze na stlaceny vzduch + kompresor pod prednima sedadlama, nadrzku na ostrikovace uplne dole u a sloupku, atd...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: zbavte se SUV
Jeste me napada, ze v prubehu vyrobniho cyklu kazdeho modelu se optimalizuje = hleda, kde by se usetrilo, hlavne na materialech a passat ani superb nejsou uz nejmladsi...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: zbavte se SUV
BMW M235i xDrive:
https://www.youtube.com/watch?v=oPeSQDffskc
https://www.youtube.com/watch?v=oPeSQDffskc
Re: zbavte se SUV
I když když se dívám na tohle https://www.youtube.com/watch?v=faw9NeBM3n0 , tak ten absolutní výsledek Tiguanu je spíš dílem šťastné souhry náhod. Takový zpomalení v protisměru jsem tam ještě nikdy neviděl a jen díky domu se vrátil do svého pruhu. To co předvedl v 78 km/h je na kompletní výměnu šatctva.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek