Lampárna (stěžovatelna)
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Nejhorsi na tom je, ze si stejne nevyberes. Arval, Ald, Leaseplan, Bussineslease, Csob... . Vsude sedi lidi, co maji za ukol co nejvice na tom servise usetrit. Kuprikladu auta na operaky dostavaji rozvody zasadne bez vodni pumpy, pze maji zjisteno, ze zkolabuje v prumeru na trech motorech ze sta. Takze se jim vyplati opravit tri motory, nez zaplatit 100 cerpadel a tak by se dalo pokracovat.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
pokudu to budu chtit po leasingu koupit tak bych si to ohlidal, jinak mi to je jedno. ale za ty 3r/60tis km se tam asi nic zasadniho nedela
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Je potreba si uvedomit, ze leasingovky nejsou ani charita, ani milovnici aut. Nakupujou auta levne ve velkym, draho pronajimaj a nasledne prodavaj tak, aby vysledkem byl zisk. Co se na tech autech nutne udelat nemusi, to se tam proste neudela
Vztah k zakaznikovi je pak primo umernej poctu nasmlouvanych aut.
Vztah k zakaznikovi je pak primo umernej poctu nasmlouvanych aut.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Honziss: +1
Vždy když jedu s autem před zimou na přezutí, trnu jaké gumy dostanu. Zatím to byl průšvih jen 1x (Barum Polaris)
Podobně mi minule odmítli na leasing vyměnit stěrače, protože mají nastaven "limit" max 1x za rok. Že stěrače po 30tkm mají už nejlepší za sebou nikoho nezajímá. Kolegovi (jezdí málo) odmítli udělat servis spolu se záruční opravou při 22,5 měsíce, protože interval je přeci 24.
A těch příběhů s operáky je mnoho a mnoho...
Vždy když jedu s autem před zimou na přezutí, trnu jaké gumy dostanu. Zatím to byl průšvih jen 1x (Barum Polaris)
Podobně mi minule odmítli na leasing vyměnit stěrače, protože mají nastaven "limit" max 1x za rok. Že stěrače po 30tkm mají už nejlepší za sebou nikoho nezajímá. Kolegovi (jezdí málo) odmítli udělat servis spolu se záruční opravou při 22,5 měsíce, protože interval je přeci 24.
A těch příběhů s operáky je mnoho a mnoho...
2.9T RWD
Re: Lampárna (stěžovatelna)
‚Ty nevíš, na koho blikáš?!‘ Obžalovaný policista ze ‚zásahovky‘ už nevelí, šéf ho poslal na studijní volno
Zdroj: https://www.lidovky.cz/ty-nevis-na-koho ... _domov_jho
měli oba poslat do civilu anebo ještě lépe do tepláků
Zdroj: https://www.lidovky.cz/ty-nevis-na-koho ... _domov_jho
měli oba poslat do civilu anebo ještě lépe do tepláků
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Tak Leon Cupra 300 už nejde objednat v současné podobě. Tzn. čekám na novou specifikaci se 7DSG, ale hlavně s GPF. A nedej bože 0w20 olejem
Myslíte, že ten GPF bude velký průser? Co vliv na výkon. Hlavně to je novinka a nechce se mi dělat testera. Stačilo, že sem jim dělal testera Astry a dodnes něco řeším.
Myslíte, že ten GPF bude velký průser? Co vliv na výkon. Hlavně to je novinka a nechce se mi dělat testera. Stačilo, že sem jim dělal testera Astry a dodnes něco řeším.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Podle toho co jsem dosud cetl, tak filtry castic pro benzin by meli byt mensi prusvih nez nez to bylo u dieslu. Nicmene si dobre pamatuju, jak vypadaly cerstve umyty vejfuky u cupry po 1h jezdeni po meste v comfort rezimu, takze chapu ze to prijit muselo.mattonecz píše:Tak Leon Cupra 300 už nejde objednat v současné podobě. Tzn. čekám na novou specifikaci se 7DSG, ale hlavně s GPF. A nedej bože 0w20 olejem
Myslíte, že ten GPF bude velký průser? Co vliv na výkon. Hlavně to je novinka a nechce se mi dělat testera. Stačilo, že sem jim dělal testera Astry a dodnes něco řeším.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Lampárna (stěžovatelna)
No to že tyhle auta vypouštěj už asi větší sračky než diesely nezpochybňuju. Jen se bojím aby to nekazilo výkon. I u golfu R vidím, že má opět 300 a ne 310, takže Cupra asi 290. Akcelerace nevim. Na CZ webu nemaj podrobnější informace o Golfu, o Seatu ani na DE nebo ES. Tuhle tabulku sem našel někde na netu, nevim jak moc je real, ale to mě ještě víc utvrdilo, že chci Cupru
Car - 0 to 100 - 0 to 200 km/h
Golf R DSG - 5 - 19
Focus RS - 5.1 - 20.3
Peugeot 308 GTI - 6.2 - 22.4
Seat Leon Cupra 300 DSG - 5.6 - 17.3
Audi S3 - 6 - 22.9
Honda Civic Type R - 5.7 - 20.7
BMW M135 i - 4.9 - 18.1
Car - 0 to 100 - 0 to 200 km/h
Golf R DSG - 5 - 19
Focus RS - 5.1 - 20.3
Peugeot 308 GTI - 6.2 - 22.4
Seat Leon Cupra 300 DSG - 5.6 - 17.3
Audi S3 - 6 - 22.9
Honda Civic Type R - 5.7 - 20.7
BMW M135 i - 4.9 - 18.1
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28174
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Ono toho v koncernu nejde objednat víc... S5/OctaRS/Sup 206kW/Golf GTD, atd...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Bob: Zcela jasně jsem uváděl, že záleží na tom, zda státní zástupce shledá úmysl, překvalifikovat jeden případ na jiný je běžné a to byl kontext těch zcela jiných případů. Absurdní to není naopak zcela běžné, hlavně, když tam jsou tlaky shora.
Kavis: Chybami se člověk učí ale podcenit situaci není nikdy rozumné. Motorky jsou dnes tak rychlé, že se 6krát podíváš vlevo vpravo, a stejně tě sestřelí, protože 0-200 tam má asi za 8sec, a při 200kmh urazí 110m za 2sec a to je často násobně daleko za tím, co je očekávatelné. Drtivá většina když dávají přednost, tak jen berou v potaz vzdálenosti, né rychlosti. Lhostejno zda ve špíglu při jízdě nebo na křižovatce.
Někdo dává přednost vozidlům daleko 100m, někdo 25m, a někdo 5m. Minimum řidičů měří pohledem rychlosti vozidel, zná reakční časy a brzdné dráhy každého jednotlivého vozidla dle typu a zohlední, zda je řidič vůbec sleduje a co to je za řidiče a vůbec bude reagovat ale to je zbytečné rozebírat.
Kdo ví, tomu to připadá samozřejmé a kdo neví, to nikdy nepochopí natož aby to praktikoval.
Kavis: Chybami se člověk učí ale podcenit situaci není nikdy rozumné. Motorky jsou dnes tak rychlé, že se 6krát podíváš vlevo vpravo, a stejně tě sestřelí, protože 0-200 tam má asi za 8sec, a při 200kmh urazí 110m za 2sec a to je často násobně daleko za tím, co je očekávatelné. Drtivá většina když dávají přednost, tak jen berou v potaz vzdálenosti, né rychlosti. Lhostejno zda ve špíglu při jízdě nebo na křižovatce.
Někdo dává přednost vozidlům daleko 100m, někdo 25m, a někdo 5m. Minimum řidičů měří pohledem rychlosti vozidel, zná reakční časy a brzdné dráhy každého jednotlivého vozidla dle typu a zohlední, zda je řidič vůbec sleduje a co to je za řidiče a vůbec bude reagovat ale to je zbytečné rozebírat.
Kdo ví, tomu to připadá samozřejmé a kdo neví, to nikdy nepochopí natož aby to praktikoval.
Naposledy upravil(a) driver dne pát 29 čer 11:00, celkem upraveno 1 x.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)