Řídíte pořád stejně?
Re: Řídíte pořád stejně?
Doba, když jsem musel být nejrychlejší Š120LS v celé Praze, protože měla oranžový maják (někdy i modrý) je dávno pryč. Musím přiznat, že bych na to už fyzicky neměl - reakce, schopnost sledování provozu, horší zrak....
Jinak jsem jezdil čím dál rychleji, až jsem si to vyčítal, tak jsem to vyřešil radši nákupem MPV, kde to tak nějak nejde. Limity nejsou dány autem a pneu, ale sedadly a schopností se udržet na místě řidiče, protože na židli.......
Bodový systém se mně zatím vyhýbá, ale snažím se jezdit 70(80) - 120(občas je tam 140) - 130 (kupodivu-spotřeba, hluk). V hustším provozu splývám s davem, stejně se nejde nikam probojovat, nemá to smysl.
Řízení mne baví pořád. Začínal jsem s židličkou od piána, kde jsem si doprostřed nalepil nápis dle momentální nálady (Renault, BMW.....). K tomu jsem si pustil šestilampové rádio (Pozor, Zákruta)... Takhle jsem najel tisíce kilometrů.
V 18 hned na brigádu k poště - služební Trabant kombi, to bylo žihadlo (v Praze ano), Š1203....v ní jsem dokonce vezl 700kg mincí, 3 miliony v bankovkách a spícího důchodce - pistolníka (by nás dojel a přepadl i cyklista)
Na vojně jsem se svezl s T111cisterna za to, že jsem ji opravil, což se nikomu jinému nepovedlo. Taky T813 8x8, BVP. Pár tisíc motorhodin Zetor, převážně silnice a les.
Jinak jsem jezdil čím dál rychleji, až jsem si to vyčítal, tak jsem to vyřešil radši nákupem MPV, kde to tak nějak nejde. Limity nejsou dány autem a pneu, ale sedadly a schopností se udržet na místě řidiče, protože na židli.......
Bodový systém se mně zatím vyhýbá, ale snažím se jezdit 70(80) - 120(občas je tam 140) - 130 (kupodivu-spotřeba, hluk). V hustším provozu splývám s davem, stejně se nejde nikam probojovat, nemá to smysl.
Řízení mne baví pořád. Začínal jsem s židličkou od piána, kde jsem si doprostřed nalepil nápis dle momentální nálady (Renault, BMW.....). K tomu jsem si pustil šestilampové rádio (Pozor, Zákruta)... Takhle jsem najel tisíce kilometrů.
V 18 hned na brigádu k poště - služební Trabant kombi, to bylo žihadlo (v Praze ano), Š1203....v ní jsem dokonce vezl 700kg mincí, 3 miliony v bankovkách a spícího důchodce - pistolníka (by nás dojel a přepadl i cyklista)
Na vojně jsem se svezl s T111cisterna za to, že jsem ji opravil, což se nikomu jinému nepovedlo. Taky T813 8x8, BVP. Pár tisíc motorhodin Zetor, převážně silnice a les.
Re: Řídíte pořád stejně?
Taky bych si zablbnul, ale poslední dobou prostě není hardware...Deli píše:Tak já taky jezdim jinak, bohužel to neni tim, že bych chtěl, spíš je to kvůli tomu, že to moc nejede
Osobně bych ale řekl, že jezdím víc jak prase (ne stran rychlosti, ale spíše morálky) a předvídavěji...
2.9T RWD
- Volivovej volej
- Mistr volantu
- Příspěvky: 937
- Registrován: stř 21 zář 18:58
Re: Řídíte pořád stejně?
Jojo, "nám to tak nejede"...Deli píše:Tak já taky jezdim jinak, bohužel to neni tim, že bych chtěl, spíš je to kvůli tomu, že to moc nejede
""So perverse is mankind that every nationality prefers to be misgoverned by its own people than to be well ruled by another""
(General Sir Charles James Napier)
(General Sir Charles James Napier)
Re: Řídíte pořád stejně?
přesně
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Řídíte pořád stejně?
Taky už nejezdím jako za mlada.
Změna nastala s prvním dítětem.Už jsem holt neměl odpovědnost jen sám za sebe, ale i za děti. S rostoucím počtem dětí moje rychlost klesala až ji úplně zabil nákup vozu MPV.
Je ale zajímavé, že nyní mám nejvíce koní pod kapotou (ze všech aut, co jsem kdy měl), ale jezdím nejpomaleji
Změna nastala s prvním dítětem.Už jsem holt neměl odpovědnost jen sám za sebe, ale i za děti. S rostoucím počtem dětí moje rychlost klesala až ji úplně zabil nákup vozu MPV.
Je ale zajímavé, že nyní mám nejvíce koní pod kapotou (ze všech aut, co jsem kdy měl), ale jezdím nejpomaleji
Re: Řídíte pořád stejně?
to je zajimavy, asi jsem vyjimka...cim jsem starsi, tim jezdim vic jako prase
Re: Řídíte pořád stejně?
Jj, burnouty před roadcafé, sex s nezletilými a tak...
Re: Řídíte pořád stejně?
Pridam sve doznani Urcite jezdim jinak a pokusim se rici proc. Myslim, ze rada duvodu bude platit obecne...
Stoprocentne jsem za poslednich deset let ubral a rekl bych, ze hlavni duvody jsou psychickeho charakteru.
Jednak je to jakasi ztrata motivace - drive jsem jezdil ostre programove, proste me to bavilo, naplnovalo. Rizeni me bavi porad, ale ne az tak moc a vestinou jedu o dost klidneji. To nerika az tolik o samotne rychlosti (tedy te okamzite, prumerne ano), i 200 se da jet v klidu, ale styl je docela jiny, mnohem pasivnejsi. I dnes jsem schopen jet rychle jak to jen jde, ale potrebuji k tomu extra padny duvod - treba spech na letiste nebo neco podobneho. Abych spechal jen tak, kdy to neni nutne, to uz se mi nestava.
Souvisi s tim fakt, ze vseho se clovek jednou preji. Jednak samotneho rizeni, ale i aut. Porad velmi rad poznavam nova auta, ale abych si vyrazil jen tak sjet s necim, co mi trci rok v garazi, to uz chce extra prilezitost. Drive jsem byl schopen ve tri rano zabalit praci a "jit se projet". Nepamatuji, kdy naposledy jsem neco takoveho udelal za posledni dva nebo tri roky. Je to proste pryc, radeji jdu spat...
Dalsim vyznamnym duvodem je ztrata do znacne miry fyzickych predpokladu. Presnosti a postrehu ubyva, coz rozumne uvazujiciho cloveka brzdi, protoze vi, ze jeho moznosti jsou nize. Take se k tomu pridava opet psychicky duvod, jakasi ztrata odhodlani to prekonavat a byt prece jen lepsi. Byl jsem kdysi stizen honbou za vlastni "ridisckou dokonalosti", drive bych si za volantem jednu vrazil, kdybych netrefil meziplyn na desitky otacek, netrefil apex nebo neodhadl brzdeni. Dnes se mi to stane a netrapim se tim tolik, vim, ze nektere veci uz proste neprekonam.
Trochu me prestala bavit auta jako takova, tedy ta nova - ne kvuli me samemu, ale kvuli tomu jaka jsou. Ridic je stale vice ze hry a to vas nudi prizpusobovat tomu vlastni styl. Zkuste si drtit treba novou A6, to uz ani nejde, to je takove prace, ze to jednou vzdate...
Take ma clovek s pribyvajicim vekem obvykle mene casu. Starosti pribyva, priority se meni. A pokud je rychle jezdeni (kdekoli, ne nutne na silnici) spise konickem nez nutnosti, ustupuje do pozadi. To pak jednou prodate auto, koupite nejaky rodinny vehikl a je s vami amen Tak "daleko" jsem to nastesti nedotahl a myslim, ze se mi to ani nestane, na to mam motivace porad prilis, ale naprosto chapu, pokud se to stalo nekomu jinemu...
Co ovsem rozhodne odmitam - neco jako "novy pocit odpovednosti", rodina, jine zavazky, cokoli. Nebo "byl jsem mlady a hloupy". Tim bych musel priznat, ze jsem v mladi jezdil nezodpovedne a ze jsem snad casem nabral nejakeho noveho intelektu - clovek spise casem blbne To by proste nebyla pravda, jezdil vzdy s ohledem na jine okolnosti, kterym jsem se prizpusoboval, byl jsem vzdy odpovedny a snazil se byt i maximalne ohleduplny atp. Jen jsem to zvladal za jinych podminek, ktere uz dnes nejsou aktualni. A tak uz to tak proste nezvladam a ani nechci zkouset zvladat.
Jina vec je, co si clovek vyvodi z nove nabytych zkusenosti. Clovek samozrejme dela chyby a ma se z nich poucit. A je docela pochopitelne, ze nekdo, kdo ve 150 km/h o 10 cm mine strom pri letu do pole, uz nikdy 150 km/h mezi stromy nepojede Me ale zkusenosti z jezdeni ke zpomaleni neprimely. Paradoxem je, ze si myslim, ze co do zkusenosti jsem na vrcholu a jsem schopen je uplatnit ve stale vetsim nadhledu pri vetsine stylu jizdy. Faktem ale je, ze fyzicke i psychicke limity uz mi techto zkusenosti nedovoluji vyuzit k vyssi "kvalite" jizdy co do jeji rychlosti, v minulosti jsem byl schopen jezdit rychleji.
Pro me resume: vetsina lidi je rychla v mladi a pomala ve stari, vsechno tomu preje. At uz je to cimkoli - podle me nejvice rychlost jizdy ovlivnuje "brainless index" , cim mene nad vecmi premyslite, cim mene jste stizeni zkusenostmi, starostmi apod., tim vice date pruchod svym skutecnym moznostem. A ty jsou take v mnoha ohledech nejlepsi v mladi. Pokud ma nekdo opravdu velky talent, tj. dokaze vyse zminene predpoklady prodat tak, aby byl pravdu rychly a nezabil se pri tom, tak je proste na vrcholu hned kolem dvacitky. Zkusenosti sbirane casem leccemus pomohou, ale tu "bezmozkovost" nikdy neprekonaji. Samozrejme, pokud nekdo tolik talentu (nebo prilezitosti ho uplatnit) nema, muze se zlepsovat a tim i zrychlovat az casem a na vrchol svych moznosti narazit mnohem pozdeji.
Pro me prvni priklad - Bond Nebudu to rozebirat do podrobna, protoze by mi vynadal , ale kdyz jsem ho poprve poznal a tomu bylo tak kolem 20, byl to proste dabel. A opravdu to umel, jinak by ostatne musel byt asi tak 300x mrtvy. Dnes je to odvar, samozrejme ne pro nekoho kdo ho nepoznal drive
A druhy priklad je Mmira - kdyz jsem ho poznal, byl to Mr. Play it safe Trochu jsme ho asi zkazili, ale zacal se postupne ucit, sbirat zkusenosti a pokazde, kdyz s nim jedu znovu, me prekvapi, ceho je schopen
Zase jsem se rozpovidal...
Stoprocentne jsem za poslednich deset let ubral a rekl bych, ze hlavni duvody jsou psychickeho charakteru.
Jednak je to jakasi ztrata motivace - drive jsem jezdil ostre programove, proste me to bavilo, naplnovalo. Rizeni me bavi porad, ale ne az tak moc a vestinou jedu o dost klidneji. To nerika az tolik o samotne rychlosti (tedy te okamzite, prumerne ano), i 200 se da jet v klidu, ale styl je docela jiny, mnohem pasivnejsi. I dnes jsem schopen jet rychle jak to jen jde, ale potrebuji k tomu extra padny duvod - treba spech na letiste nebo neco podobneho. Abych spechal jen tak, kdy to neni nutne, to uz se mi nestava.
Souvisi s tim fakt, ze vseho se clovek jednou preji. Jednak samotneho rizeni, ale i aut. Porad velmi rad poznavam nova auta, ale abych si vyrazil jen tak sjet s necim, co mi trci rok v garazi, to uz chce extra prilezitost. Drive jsem byl schopen ve tri rano zabalit praci a "jit se projet". Nepamatuji, kdy naposledy jsem neco takoveho udelal za posledni dva nebo tri roky. Je to proste pryc, radeji jdu spat...
Dalsim vyznamnym duvodem je ztrata do znacne miry fyzickych predpokladu. Presnosti a postrehu ubyva, coz rozumne uvazujiciho cloveka brzdi, protoze vi, ze jeho moznosti jsou nize. Take se k tomu pridava opet psychicky duvod, jakasi ztrata odhodlani to prekonavat a byt prece jen lepsi. Byl jsem kdysi stizen honbou za vlastni "ridisckou dokonalosti", drive bych si za volantem jednu vrazil, kdybych netrefil meziplyn na desitky otacek, netrefil apex nebo neodhadl brzdeni. Dnes se mi to stane a netrapim se tim tolik, vim, ze nektere veci uz proste neprekonam.
Trochu me prestala bavit auta jako takova, tedy ta nova - ne kvuli me samemu, ale kvuli tomu jaka jsou. Ridic je stale vice ze hry a to vas nudi prizpusobovat tomu vlastni styl. Zkuste si drtit treba novou A6, to uz ani nejde, to je takove prace, ze to jednou vzdate...
Take ma clovek s pribyvajicim vekem obvykle mene casu. Starosti pribyva, priority se meni. A pokud je rychle jezdeni (kdekoli, ne nutne na silnici) spise konickem nez nutnosti, ustupuje do pozadi. To pak jednou prodate auto, koupite nejaky rodinny vehikl a je s vami amen Tak "daleko" jsem to nastesti nedotahl a myslim, ze se mi to ani nestane, na to mam motivace porad prilis, ale naprosto chapu, pokud se to stalo nekomu jinemu...
Co ovsem rozhodne odmitam - neco jako "novy pocit odpovednosti", rodina, jine zavazky, cokoli. Nebo "byl jsem mlady a hloupy". Tim bych musel priznat, ze jsem v mladi jezdil nezodpovedne a ze jsem snad casem nabral nejakeho noveho intelektu - clovek spise casem blbne To by proste nebyla pravda, jezdil vzdy s ohledem na jine okolnosti, kterym jsem se prizpusoboval, byl jsem vzdy odpovedny a snazil se byt i maximalne ohleduplny atp. Jen jsem to zvladal za jinych podminek, ktere uz dnes nejsou aktualni. A tak uz to tak proste nezvladam a ani nechci zkouset zvladat.
Jina vec je, co si clovek vyvodi z nove nabytych zkusenosti. Clovek samozrejme dela chyby a ma se z nich poucit. A je docela pochopitelne, ze nekdo, kdo ve 150 km/h o 10 cm mine strom pri letu do pole, uz nikdy 150 km/h mezi stromy nepojede Me ale zkusenosti z jezdeni ke zpomaleni neprimely. Paradoxem je, ze si myslim, ze co do zkusenosti jsem na vrcholu a jsem schopen je uplatnit ve stale vetsim nadhledu pri vetsine stylu jizdy. Faktem ale je, ze fyzicke i psychicke limity uz mi techto zkusenosti nedovoluji vyuzit k vyssi "kvalite" jizdy co do jeji rychlosti, v minulosti jsem byl schopen jezdit rychleji.
Pro me resume: vetsina lidi je rychla v mladi a pomala ve stari, vsechno tomu preje. At uz je to cimkoli - podle me nejvice rychlost jizdy ovlivnuje "brainless index" , cim mene nad vecmi premyslite, cim mene jste stizeni zkusenostmi, starostmi apod., tim vice date pruchod svym skutecnym moznostem. A ty jsou take v mnoha ohledech nejlepsi v mladi. Pokud ma nekdo opravdu velky talent, tj. dokaze vyse zminene predpoklady prodat tak, aby byl pravdu rychly a nezabil se pri tom, tak je proste na vrcholu hned kolem dvacitky. Zkusenosti sbirane casem leccemus pomohou, ale tu "bezmozkovost" nikdy neprekonaji. Samozrejme, pokud nekdo tolik talentu (nebo prilezitosti ho uplatnit) nema, muze se zlepsovat a tim i zrychlovat az casem a na vrchol svych moznosti narazit mnohem pozdeji.
Pro me prvni priklad - Bond Nebudu to rozebirat do podrobna, protoze by mi vynadal , ale kdyz jsem ho poprve poznal a tomu bylo tak kolem 20, byl to proste dabel. A opravdu to umel, jinak by ostatne musel byt asi tak 300x mrtvy. Dnes je to odvar, samozrejme ne pro nekoho kdo ho nepoznal drive
A druhy priklad je Mmira - kdyz jsem ho poznal, byl to Mr. Play it safe Trochu jsme ho asi zkazili, ale zacal se postupne ucit, sbirat zkusenosti a pokazde, kdyz s nim jedu znovu, me prekvapi, ceho je schopen
Zase jsem se rozpovidal...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n