Ja tohle zazil v AT, kdy to hlidka selektovala zpusobem ze koukli na auto, posvitili baterkou na vzorek a kdyz se jim to zdalo ok tak pustili, kdyz ne, tak sup na parkoviste. Zadny symboly, zadny vlocky, jen usudek a rozum a fungovalo to, pousteli podle me tak 70% a nikoho jsem cestou nahoru nepotkal zahrabanyho.řidičBOB píše:Zajda: íčka na to hlavně serou. Mám příhodu, kdy známej s SX4 (ale pouze FWD) chtěl nahoru do střediska, ale silnice od dálnice cca 20-30 cm sněhu bez jakéhokoliv ošetření. Dole hlídka a nepouštěla nikoho bez řetězů nebo 4x4 a to si ještě vybírali, které čtyřkoly jo a které ne. Takže konec pod kopcem, protože neměl ani řetězy. Stál tam takhle asi hoďku a půl. V šest skončila policajtům směna, nová nedorazila a tak bylo volno
Funguje to jako v jiných normálních krajinách - dokud nic neuděláš, nikoho nezajímáš.
pneumatiky pro 4x4 zimní a celoroční
Re: pneumatiky pro 4x4 zimní a celoroční
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: pneumatiky pro 4x4 zimní a celoroční
[/quote]
Michelin Alpin 5 je normální zimák s vločkou v hoře, měl jsem je taky, koukni na to znova, někdy bývá ten symbol poměrně malej...[/quote]
Máš recht, je to tam asi 6 mm velký. Už vidim německýho poldu, jak si k tomu lehá...
Michelin Alpin 5 je normální zimák s vločkou v hoře, měl jsem je taky, koukni na to znova, někdy bývá ten symbol poměrně malej...[/quote]
Máš recht, je to tam asi 6 mm velký. Už vidim německýho poldu, jak si k tomu lehá...
Re: pneumatiky pro 4x4 zimní a celoroční
Nelehá, maji zrcadla na kloubech jako celníci a baterky, fotoaparáty a on-line databázi.
Normálně po mě chtěli k zimním diskům MTM, které byly v naprosto přesném rozměru origo kol, typové schválení, typový list.
Měl jsem kopii typáku a růžovou knihu origo a v TP to bylo dle originál kol ok ale půl hodiny to lustrovali protože MTM nemají v databázi. Měli pocit že doklady nemusí být pravé.
Normálně po mě chtěli k zimním diskům MTM, které byly v naprosto přesném rozměru origo kol, typové schválení, typový list.
Měl jsem kopii typáku a růžovou knihu origo a v TP to bylo dle originál kol ok ale půl hodiny to lustrovali protože MTM nemají v databázi. Měli pocit že doklady nemusí být pravé.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: pneumatiky pro 4x4 zimní a celoroční
Mám origo kola Peugeot ve správném rozměru, ale jiný ET, než ve velkým techničáku. Myslíš, že budou zkoumat i tohle?driver píše:Nelehá, maji zrcadla na kloubech jako celníci a baterky, fotoaparáty a on-line databázi.
Normálně po mě chtěli k zimním diskům MTM, které byly v naprosto přesném rozměru origo kol, typové schválení, typový list.
Měl jsem kopii typáku a růžovou knihu origo a v TP to bylo dle originál kol ok ale půl hodiny to lustrovali protože MTM nemají v databázi. Měli pocit že doklady nemusí být pravé.
Re: pneumatiky pro 4x4 zimní a celoroční
Vůbec nechápu, proč bych měl na discích stejného rozměru a ET někomu ukazovat typový list. To bych ho pak musel vozit i s originálními koly, abych se obhájil. Nebo snad má gestapo brožurku originální výbavy ke každému autu?
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: pneumatiky pro 4x4 zimní a celoroční
Souvisí to s úpravami vozidel neschváleným příslušenstvím.
I ocelové zimní disky můžeš mít na voze neoriginální místo VW-AG např tam je uvedeno KFZ...
406: ET je klasika, když si dáš disky z jiného modelu... Už se za to vyhazuje z STK a stejně to je u kontrol. Ale to riziko je zatím poměrně malé. Ale jak to najdou, tak Tě pošlou na STK a nebo rovnou uznáš že to je nezpusobilé pro provoz
Ta zrcadla mají 3x zoom
I ocelové zimní disky můžeš mít na voze neoriginální místo VW-AG např tam je uvedeno KFZ...
406: ET je klasika, když si dáš disky z jiného modelu... Už se za to vyhazuje z STK a stejně to je u kontrol. Ale to riziko je zatím poměrně malé. Ale jak to najdou, tak Tě pošlou na STK a nebo rovnou uznáš že to je nezpusobilé pro provoz
Ta zrcadla mají 3x zoom
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: pneumatiky pro 4x4 zimní a celoroční
Tak to ať si Helmutové strčí vánoční trhy za tralaláček. A nebo pojedu sockou, a dám si Glüwein und Schnaps - tam pojedu jako Adidas a zpátky jako Puma.
Na pravidelnou technickou samozřejmě jezdím se správnými letňáky.
Na pravidelnou technickou samozřejmě jezdím se správnými letňáky.
Re: pneumatiky pro 4x4 zimní a celoroční
Neber si to osobně, ale jiné ET mění geometrii a jízdní vlastnosti a kvadraticky se ten vliv odchylky kumuluje při zvýšené rychlosti. To, co v 50kmh má nerozpoznatelný vliv, při 150kmh znamená i změnu, kdy se předokolka přetáčí jako zadokolka při nepatrné ztrátě adheze nebo nepatrně strmějším nárustu příčného přetížení se mění nedotáčivé chování na přetáčivé tak zákeřně, že to neudrží na silnici nikdo, určitě ne ten komediant, co drží volant jednou rukou. Geometrie je neskonale složitě nastavená na každém voze pomocí nekonečného testování. Dokonce existuje několik variant nastavení pro jediný typ vozidla, které se liší verzemi výbav! Potom se blbečci v kšiltovkách diví, že jim M3 na NS po jednom kole odskáče po tečně ven do svodidel, když o tom ví velké kulové a jediné co znají jsou PS/kW
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: pneumatiky pro 4x4 zimní a celoroční
taky záleží, jak velká změna ET to je. Jestli o 2mm, tak to nikdo nepozná ani ve 150km/h. Jestli o 35, tak to už je jiná. Nehledě na to, že drtivá většina aut má na geometrii takový rozptyl hodnot, že lehce odlišný ET se v tom snadno schová.
Re: pneumatiky pro 4x4 zimní a celoroční
Já tu kdysik k vlivu změny ET (podložkama pod kola) napsal:
A mám na to stále stejný názor.pavproch píše:Mám 5mm resp. 10mm podložky na obou autech (pod letními koly se správným ET), značkové podložky a prodloužené šrouby vč. prodloužených pojistných šroubů.... cílem podložek bylo rozšířit rozchod a.....a měl sem před instalací obavy jak kráva z vibrací kol/volantu atd .... naštěstí se obavy nenaplnily, navíc jako bonus se auto neskutečně zklidnilo na výmolech/nerovnostech (3er = všechna 4 kola stejně tlusté podložky +10mm) resp. mírně zmírnila přetáčivost a taky zklidnilo na nerovnostech (Z4 = vepředu +5mm, vzadu +10mm)
Takže za mně rozhodně ano, "rozumné" podložky jsou imho přínosem pro ovladatelnost/předvídatelnost chování auta na limitu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.