na tohle stačí jediný vzorec (dusili mě s tím u obhajoby DP)Pickuper píše:vliv neodpružené hmotnosti na jízdní vlastnosti automobilu .... aneb hliníková či hořčíková kola nejsou jen pozéřinou
Bakalářská práce na automobilové téma
Re: Bakalářská práce na automobilové téma
Pravda vyděsí
Re: Bakalářská práce na automobilové téma
však právě, pro bakalářku jak dělaný..........úplně už vidím tu strukturu, nějaká ta historie, nějaká ta materiálová teorie, nějaký ty prakticky příklady řešení neodpruženejch hmotností + jeden vzorec s nějakým výpočtem a jako třešnička na dortu "empirický průzkum" o tom, jak vypadá realita neodpružených hmotností. 50 stránek s prstem v zadku
Niko nadžanel ko kerdža
Re: Bakalářská práce na automobilové téma
v oblasti kol by mohl použít údaje z http://wheelweights.net/, přidat tam několik pneumatik (na e-pneu mají udané i váhy)...
A rozhodně by to měl více k oboru. Výhled z auta je cool, ale se strojařinou to zas až tak moc nesouvisí.
A rozhodně by to měl více k oboru. Výhled z auta je cool, ale se strojařinou to zas až tak moc nesouvisí.
2.9T RWD
Re: Bakalářská práce na automobilové téma
Když na o 3kg lehčí magnéziový disk dáš na obvod 10kg pneumatiku tak nějakýho zásadního zlepšení stejně nedosáhneš. Zlepší se to, ale né nijak extrémě. Když řešit tuhle problematiku tak jedině v souvislosti s váhou pneumatik a tam mi nepřijde, že by se něco zásadně měnilo k lepšímu.
Na kola bych se vyprdnul i když je to zajímavý, mě by zajímal ten vývoj hmotnosti aut .
Na kola bych se vyprdnul i když je to zajímavý, mě by zajímal ten vývoj hmotnosti aut .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Bakalářská práce na automobilové téma
Děkuji moc, jsou tady hodně zajímavé nápady, některý si poznamenám do svého výběru . A co nějaké jízdní deformace nebo odlehčování komponent? Řešení v programu ANSYS jakožto napěťové a deformační charakteristiky, když se odlehčí tak či onak, jaký to bude mít reálný vliv. To je jedna z věcí, která se dá dobře obhajovat a dobře se na ni pracuje a může být využita i v praxi. Jínak díky moc za veškeré nápady, cením si toho, že nad tím trávíte svůj čas
Re: Bakalářská práce na automobilové téma
... tu praktickou využitelnost bych bejt tebou moc nepřeceňoval......pokud nejseš nějakej génius a nebudeš psát bakalářku rovnou v english, tak výsledkem stejně bude jen lepší či horší kompilát na 50 stránek. Na něco světobornýho těžko přijdeš . Já bejt tebou bych se nepouštěl do žádnejch velkejch akcí. Prostě v klidu a v pohodě dát do kupy něco za co se nebudeš muset sám před sebou stydět, v klidu to obhájit, a jestli máš nějaký akademický či jiný ambice, tak si je nech na diplomku či ještě lépe na doktorát
Niko nadžanel ko kerdža
Re: Bakalářská práce na automobilové téma
Napadá mě odlehčování setrvačníku, aby se motor snáze vytáčel...Markus25 píše:A co nějaké jízdní deformace nebo odlehčování komponent? Řešení v programu ANSYS jakožto napěťové a deformační charakteristiky, když se odlehčí tak či onak, jaký to bude mít reálný vliv. To je jedna z věcí, která se dá dobře obhajovat a dobře se na ni pracuje a může být využita i v praxi.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Bakalářská práce na automobilové téma
taky můžeš odlehčovat všechny pohyblivé části motoru...písty, ojnice, kliku atd. ......... výsledkem bude menší setrvačnost a s tím související výhody i nevýhody, ale to je na bakalářku asi moc silný kafe
Niko nadžanel ko kerdža
Re: Bakalářská práce na automobilové téma
Proč myslíš moc silný kafe?
Re: Bakalářská práce na automobilové téma
.... protože čím víc toho budeš chtít obsáhnout, tím více plytké to bude Věř nebo ne, ale co se šířky záběru týče, tak v těhle případech méně znamená více. Musíš se vejít do nějakýho rozsahu, když ho výrazně přesáhneš..špatně. Když tam budeš řešit 10 věcí a každou jen povrchně...špatně. Prostě si vypíchni ideálně jednu, max dvě samostatné věci a na ty se zaměř. Jsem si jistej, že když budeš řešit komplexně třeba jen píst, tak toho ve finále budeš mít minimálně na dvě bakalářky. A taky bych se zároveň mrknul, co se o tom kterém tématu píše jinde a jakej materiál se k tomu dá sehnat. V tomto případě platí čím více, tím lépe. Už jsem viděl hodně lidí, kteří namysleli supr téma a dojeli na nedostatek informací o dané problematice......
Niko nadžanel ko kerdža