Voda jakoby v karoserii..:)
Re: Voda jakoby v karoserii..:)
To se děje úplně normálně u Rapidu u zadních dveří.
Zespoda se dá vyndat gumové těsnění kolem dveří a normálně voda vyteče.
Zespoda se dá vyndat gumové těsnění kolem dveří a normálně voda vyteče.
Re: Voda jakoby v karoserii..:)
Nevím jak má řešeno těsnění mezi oknem a dveřmi zmiňovaná Fiesta, ale asi stejně nešťastně jako můj S-Max. Normální auta mají těsnění řešeno tak, že voda, která stéká po okně je těsněním odvedená vnějškem na dveře. U Fordu je těsnící lišta zapuštěná a voda ze skla teče přímo do dveří a spodkem dveří následně ven. Je to nepochopitelné, ale je to tak. Vespod dveří jsou díry, které se u Fiesty asi ucpaly, takže je bude stačit nějakým drátem pročistit.
Panda
BRZ
Allspace
BRZ
Allspace
Re: Voda jakoby v karoserii..:)
Ešťe by se mohlo jednat o tzv. šplouchání na majáku. To stačí potom vyvrtat takovou malinkou dˇovírku do hlavy.....
Re: Voda jakoby v karoserii..:)
Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s tímhle autem. Proč je jich tolik v autobazarech s poměrně málo najetými km? Nebo jsou stočené tachometry? Na co dát bacha při případné koupi? DíkřidičBOB píše:Zažil jsem to v Insignii OPC, kdy ve dveřích řidiče bylo hodové akvárko
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Voda jakoby v karoserii..:)
Já to neměl...jenom jsem si to chtěl koupit a tak jsem to nějak testoval. No, co k tomu říct - na 325k to fakt nejede. Je to těžké a neobratné; zátah mi přišel horší než u mé tehdejší atmosféry. Spotřeba byla tak o 20% vyšší.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Voda jakoby v karoserii..:)
Je to spíš na rychlé dálniční přelety, na okresce ti ujedou míň výkoná auta. Ale to se stačí podívat na váhu a je ti to jasné
Re: Voda jakoby v karoserii..:)
Bohužel to je problém velké hmotnosti (viz. poučka konstruktéra Lotusu ).řidičBOB píše:Já to neměl...jenom jsem si to chtěl koupit a tak jsem to nějak testoval. No, co k tomu říct - na 325k to fakt nejede. Je to těžké a neobratné; zátah mi přišel horší než u mé tehdejší atmosféry. Spotřeba byla tak o 20% vyšší.
Jaké parametry měla ta atmosféra? Objem, výkon, točák, hmotnost? Případně konkrétně co to byl za auto?
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Voda jakoby v karoserii..:)
3.6FSI
220kW / 6600ot
350Nm / 2400 - 5300ot
1779kg
220kW / 6600ot
350Nm / 2400 - 5300ot
1779kg
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Voda jakoby v karoserii..:)
To je parametry srovnatelný s OPC.řidičBOB píše:3.6FSI
220kW / 6600ot
350Nm / 2400 - 5300ot
1779kg
NJ ale, atmosféra je pěkně točivá a s rostoucíma otáčkama neuvadá a člověk má lepší pocit.
Taky mám pro zábavu 6 válec atmosféru a ta pěkně s rostoucíma otáčkama graduje u omezovače . Kdežto turbo, který mám jako pracovní nad 5500 otáček uvadá a nemá tu špičku .
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Voda jakoby v karoserii..:)
akorát to OPC proti tomu "vůbec nejelo"
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time