Rychlodotazy
Re: Rychlodotazy
Je to stejný jako na kole s přehazovačkou. Velké kolečko = jedeš pomalu ale vydrápeš se do kopce. Malé kolečko = málo šlapeš = hodně jedeš.
Re: Rychlodotazy
Porad mi neni ale jasne, kdyz na jednorychlostnim jizdnim kole mas prevodovy pomer 3.6(tezky prevod hodne silove,ale rychlost je velka napr 50km/h)na manualni prevodovce je prevod RS 3.6 ( coz nevim zda je prevodovy pomer)... ale rychlost mala a male zatizeni motoru.Ovsem paty stupen ma RS 0.7 tedy male hodnota, ale velka rychlost i zatizeni. Je tedy to RS TO same jako prevodovy pomer? Furt mi to neni moc jasne. Umim si to predstavit na kole ale na te prevodovce....asi pletu hrusky s jablkama...
Re: Rychlodotazy
Musis si to otocit. Prevodovy pomer se pocita pocet zubu na vystupu deleno na vstupu. Takze kdyz mas na kole u prevodniku 36 zubu a na pastorku 10, tak je pomer 0,278.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Rychlodotazy
No nevim mam na kole 70 zubu ve predu a na kole vzadu 22... prevodovy pomer je 70/22=3.18
Re: Rychlodotazy
No, tak jsem to v tomhle týdnu nějak víc testoval, ten zamyslenej provoz, a mám z toho rozporuplné pocityStepan píše:To bych ani neporovnával, spíš mi jde o to, co tak můžu čekat od "moderního" benzínového dvoulitru v tempu, které zvládne s prstem v nose i ekvivalentní TDI.
Kolega má právě L&K 200kw TSI a upřímně, tempo, v kterým se s tím dá jezdit za 9-10, odmítám akceptovat jako svoje cestovní. Jakákoliv snaha o neusnutí za volantem je 13+. Samozřejmě, 4x4 a těžší auto. Nicméně moje nedůvěra v tom, že TSI vs. TDI bude v O4 / Golfu, rozdíl 2-3 litry, je na tomhle založená
Nájezd jsem měl nadprumernej vždycky, ale bylo to spíš tvořený tím, že jedu přes půl republiky za jedním člověkem, maximálně nějaká zdvorilostni návštěva po cestě a domů + dojíždění do Prahy.
Takový to ježdění, co dělá (asi) Kavis, v rámci kraje od krámu ke krámu, to sem nikdy nedělal.
No a tak sem zjistil, že když se těch 300km za den nenajde "kláda po dálnici tam, kláda po dálnici zpátky", ale naopak se člověk placa po periferiich a městech a 20x za den vystupuje, tak ho to ani moc nebaví pak hrotit. Nebo alespoň mě ne. Průměrnou spotřebu mám dlouhodobě 7,9 a včera sem se vrátil po 273km domů za 5,7
Takže to vypadá, že by ten jízdní styl vlastně nemusel bejt až takovej problém a s tím že by to byl hatch bych se asi nějak smířil... Megane RS už není, takže i30N / Focus ST? Nebo sem na něco zapomněl? Oktavku vynechavam, protože ji vnímám jako takovou "cestovní variantu" a když už mám platit benzín, tak bych chtěl něco ostřejšího. A novej Golf je fakt enormně hnusnej. Zapomněl jsem na něco?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Rychlodotazy
Aneb jak být u 10% za znalce a u 90% za blázna... type-r je asi na Stepanovo jezdeni trochu moc hardcore. Imho vetsi než sti...
M135i A35/45
M135i A35/45
2.9T RWD
Re: Rychlodotazy
Neví někdo proč v tunelu Blanka zapínaj a vypínaj ty ledkový bílý boční světla co svítěj přímo do ksichtu po směru jízdy? Dneska jsem si toho všimnul a nenapadá mě nic, proč se ty hnusný ledky zapínaj a vypínaj.
Re: Rychlodotazy
osobně jsem i30N nejezdil, ale kolega, který se živí podvozky stejně jako já a máme podobné názory říkal, že je to podvozkově příjemný asi jako kdybys chtěl sjet po zadku holou skálu. Takovej ten moderní pseudosportovní nesmysl, co funguje jen na okruhu nebo na dokonale hladké cestě. A jelikož kdo si koupí hjundaje nadosmrti kunda je, zkusil bych ten fíkus STStepan píše:Stepan píše: Takže to vypadá, že by ten jízdní styl vlastně nemusel bejt až takovej problém a s tím že by to byl hatch bych se asi nějak smířil... Megane RS už není, takže i30N / Focus ST? Nebo sem na něco zapomněl? Oktavku vynechavam, protože ji vnímám jako takovou "cestovní variantu" a když už mám platit benzín, tak bych chtěl něco ostřejšího. A novej Golf je fakt enormně hnusnej. Zapomněl jsem na něco?
Jinak je mi jasný že ostřejší jsi myslel celkově ne v přímce, ale odložím si tady přímý porovnání reálného výkonu vs výkonu na papíře Ford vs koncern. https://youtu.be/sOks5XgMlvw?t=505
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.