zbavte se SUV
Re: zbavte se SUV
No teď jsi mi to nandal
Doporučuji si nejprve něco zjistit, než zase vyplivneš nějaké moudro.
Účelem mého příspěvku bylo, že ty jízdní vlastnosti jsou dávno někde jinde, než se někteří odborníci domnívají.
Doporučuji si nejprve něco zjistit, než zase vyplivneš nějaké moudro.
Účelem mého příspěvku bylo, že ty jízdní vlastnosti jsou dávno někde jinde, než se někteří odborníci domnívají.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: zbavte se SUV
Jel si nekdy s nejakym soudobym (2018+) suv nebo pickupem nekdy?Honza42 píše:Uviset s pickupem za normálním autem je rozhodně hrdinský čin dokazující, že má pickup stejně dobré jízdní vlastnosti.
Já se takových momentálně zaostalých a technicky nepolíbených bojím a vyhýbám se jim co mohu.
Ostatně videí jak se mocné SUV renomovaných značek samo a dobrovolně odkutálí z kruhového objezdu je ke shlédnutí dostatek.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: zbavte se SUV
...jen bych doplnil: kteří takové auto viděli tak akorát na internetu.M.Z. píše:Účelem mého příspěvku bylo, že ty jízdní vlastnosti jsou dávno někde jinde, než se někteří odborníci domnívají.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: zbavte se SUV
Člověče - koukal jsi se někdy na internet, kolik je tam videí se sportovními vozy, co se odkutáleli? Naposledy tuším nějaké Fáčko v Pze? Jak se jim to sakra povede, když to je tak dobré až mám dojem, že se s tím prakticky nedá opustit silnice?!Honza42 píše: Ostatně videí jak se mocné SUV renomovaných značek samo a dobrovolně odkutálí z kruhového objezdu je ke shlédnutí dostatek.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: zbavte se SUV
Add jizdni vlastnosti: mam zajimavou zkusenost z letosniho leta, kdy jsme objizdeli bikeparky v CR = 3-4 dospeli v aute + 3-4 kola na kouli + plnej kufr. Stridali jsme se a mel jsem moznost ridit prakticky novej superb v kombiku 4x4, full vybava, vcetne adaptivnich tlumicu. Prazdny je to fajn auto s fajn podvozkem, ale kdyz to nalozite, stava se to nepouzitelny, kdy rychlej povel volantem = brutalni nedotacivost a nasledne se to rozhoupe jak plachetnice. Touareg na stejny silnici se stejnym nalozenim zvladne vic, s prstem v nose a to tam mam myslim dokonce uzsi gumy (235mm) nez ten sup.
Sup 2.0 TDI ma zakladni svetlou vysku 149 mm.
Touareg ma zakladni svetlou vysku 190 mm, ktera ale pri rychlosti nad 120kmh nebo v rezimu sport spadne o 35 mm dolu + vzduch udrzuje svetlou vysku furt stejnou dle zatizeni, tlumice se nastavuji dle nafoukani podvozku, nataceci zadni naprava ve vyssich rychlostech pomaha a pak tu mame full time 4x4 s diferencialem. Vyssi verze podvozku umi navic natacet stabilizatory, coz sakra eliminuje naklony.
Nechci nijak popirat zakony fyziky, ale moderni suv jsou na boj s ni sakra dobre pripraveny, narozdil od prumernyho ceskyho kombiku.
Sup 2.0 TDI ma zakladni svetlou vysku 149 mm.
Touareg ma zakladni svetlou vysku 190 mm, ktera ale pri rychlosti nad 120kmh nebo v rezimu sport spadne o 35 mm dolu + vzduch udrzuje svetlou vysku furt stejnou dle zatizeni, tlumice se nastavuji dle nafoukani podvozku, nataceci zadni naprava ve vyssich rychlostech pomaha a pak tu mame full time 4x4 s diferencialem. Vyssi verze podvozku umi navic natacet stabilizatory, coz sakra eliminuje naklony.
Nechci nijak popirat zakony fyziky, ale moderni suv jsou na boj s ni sakra dobre pripraveny, narozdil od prumernyho ceskyho kombiku.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: zbavte se SUV
Spíš se tomu říká bránění v předjetí, pokud jsem dobře pochopil M.Z. M.Z. si jede svým tempem, dojede kochače, nebo prostě debila, rád by ho předjel, ale debil na to šlápne... tak kdo je psychicky na tom hůř. Řekl bych, že debil s mindrákem.Honza42 píše:Uviset s pickupem za normálním autem je rozhodně hrdinský čin dokazující, že má pickup stejně dobré jízdní vlastnosti.
Já se takových momentálně zaostalých a technicky nepolíbených bojím a vyhýbám se jim co mohu.
Ostatně videí jak se mocné SUV renomovaných značek samo a dobrovolně odkutálí z kruhového objezdu je ke shlédnutí dostatek.
Passat B8 2tsi, Kodiaq 2tsi, 5x moto od 50 do 700ccm
Re: zbavte se SUV
Zbavte se SUV.., říkám si pro sebe, který dement to napsal a proč? Přece celá tahle diskuse je úplně mimo, když autor háže všechny SUV do jednoho pytle s velkou Mazdou, která se mu osobně nelibila a evidentně s žádným jiným nejel. Přečetl jsem všechny názory, s některými souhlasím vice, s některými vubec. Sám vlastním SUV střední velikosti, před tim i sedany. Např. je velký nesmysl, a to objektivní, že do SUV se blbě nasedá i vysedá, když je to jedna z vlastností, proč ho koupit. Pak se tu bavíte o nadměrné velikosti SUV, což je také nesmysl. Průměrné SUV zabere meně místa jako průměrná Octávka, hlavně na délku. A komfort jizdy dnešních SUV vubec nezaostává za nízkými. I tichost dnešních SUV je příkladná. Za mě má střední SUV daleko vice výhod než nevyhod! Pravdou ale je, že takový Hamer bych do sil. provozu neschvalil, výrobce si neuvědomil, že tato vojenská velikost nemá mezi osobaky co dělat. Obce místo rozšíření park. místa spíše zužují, což je na počuni. A jak tu někteří píší, nejhůř parkují ti s nejmenšími auty, kteří neumi trefit mezi dvě čáry. Taky mám pocit, že je tu pár lidí, kteří závidí druhým SUV. Nedivím se, jeho největší výhoda je v univerzalitě a už v téměř žádné slabině, jak tomu bylo dříve. Jinak SUV je velmi široký pojem, proto je tu tolik hádek.
Re: zbavte se SUV
já Honzu42 trochu nechápu, hází tady špínu na lidi co mají SUV, jaký jsou to ignoranti, neřidiči, apod, že stačí bohatě malé auto, jak to skvěle topí, ale pak z něj vypadne, že bude kupovat offroada (nebo si to už rozmyslel)...... V obecné rovině - Mě připadá tohle uvažování hrozně sobecký, posuzovat podle svých potřeb, potřeby ostatních. Do města patří malá auta, když jedu sám měl bych mít malé auto......podle téhle logiky, bych musel mít 5 aut, do města citigo, jedu služebně do německa sedan, jedu na Grossglockner Miatu, jedu v sedmi mikrobus, jedu sám, na motorce.... těmhle lidem prostě nestačí jedno univerzální auto. Oni vidí jenom to jak z toho někdo vyleze sám v nákupáku
Passat B8 2tsi, Kodiaq 2tsi, 5x moto od 50 do 700ccm
Re: zbavte se SUV
Pochopils to přesně... cože, tohle mě nemá šanci předjet a šlape na to a já ho zase na druhou stranu nechci nechat žít v omylu, tak jedu s ním, aby neměl nějaké falešné představy.ZKV píše:Spíš se tomu říká bránění v předjetí, pokud jsem dobře pochopil M.Z. M.Z. si jede svým tempem, dojede kochače, nebo prostě debila, rád by ho předjel, ale debil na to šlápne... tak kdo je psychicky na tom hůř. Řekl bych, že debil s mindrákem.Honza42 píše:Uviset s pickupem za normálním autem je rozhodně hrdinský čin dokazující, že má pickup stejně dobré jízdní vlastnosti.
Já se takových momentálně zaostalých a technicky nepolíbených bojím a vyhýbám se jim co mohu.
Ostatně videí jak se mocné SUV renomovaných značek samo a dobrovolně odkutálí z kruhového objezdu je ke shlédnutí dostatek.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: zbavte se SUV
To není úplně fair srovnání. Proti Touaregu by měla stát spíše A6/5er/E. Proti Superbu Kodiaq/Tiguan a tam by výsledek rozhodně nedopadl s takovou převahou resp. Kodiaq by se plácal už prázdnýhonziss píše:prakticky novej superb v kombiku 4x4, full vybava, vcetne adaptivnich tlumicu vs.Touareg na vzduchu
2.9T RWD