BRZ ma klasicky 6r AT, s menicem a ma cca o 10% delsi prevody nez manual, zrychleni:jerry píše:Reálně jsem žádné BRZ s AT nikdy neviděl. A že by tam měl být měničový Aisin, toť hrůza BRZ s MT je dobré, ale to honziss nechceZajda píše:Archaický měničový Aisin asi nebude to pravé do sporťáku a motor který do 4000 otáček nejede, končí v 7500 a má kvalty rozskákané od sebe je taky trochu nešťastný. I s malou atmosférou je radost pracovat, pokud všechno ostatní kolem je pro ni uzpůsobené.jerry píše:BRZ bych oproti Supře volil jednoznačně. Za mě samé výhody - nižší hmotnost, atmosféra, MT, hezčí design, lepší cena a jako bonus malá ztráta hodnoty A nakonec ho mají i pro tebe s AT
BRZ manual 1320kg 7.2s/226kmh
BRZ automat 1342kg 8.2s/210kmh
Supra 2.0 1470kg 5.2s/250kmh
Spotreba na delsich presunech bude cca stejna 8-10l, Supra si da vic pri rychlejsi jizde, ale pri presunech zas vytezi hodne z 8ZF prevodu. Mel jsem 6r menicovy automat v IS250, coz byl sice V6 s vyssim MK, ale podobnym vykonem a daleko vyssi hmotnosti. Na cestovani to pouzitelny bylo dobre, na nakou zabavu na okreskach moc ne, menic se nikdy uplne nepremostoval, motor jel 4500-6500, ale rozdily ot mezi rychlostma byly velky. Takze kdyz clovek radil az pred omezovacem, tak to bylo dobry, ale jakmile jste nechteli motor drtit do cervenyho furt (takova ta normalni svizna jizda na 3/4 plynu), tak otacky padaly po razeni nekam nad 3000 a nechtelo se tomu.