Že vůz Nissan NAVARA za 12 let užívání na silnici, 190 000 km většinou prázdný, servisovaný ve značkovém servisu s opravami za cca 200 tis. (alternátor, 4x náboje před. kol, diferenciál, zadní poloosa, spojka aj. drobnosti) se rozlomí "vejpůl" je docela drastické. Stát se to na dálnici = obecné ohrožení všech kolem. Rám totálně shnil, něco tam navařit - není na co, ani dovoleno.
Podle dostupných článků zdaleka nejsem sám, jedná se o tom na různých úrovních a rád bych přispěl k nějakému řešení. Ale jak?
Měl jsem několik desítek automobilů ve firmě od roku 1992, ale to čím vás dokáže překvapit navara za 1 mil. Kč během deseti let jsem nezažil.
Foto mám k dispozici.
Koroze rámu NISSAN NAVARA
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned 24 bře 18:11
Re: Koroze rámu NISSAN NAVARA
Kontaktuj dealera. V mezičase koukni do papírů jaký máš záruky, ta proti korozi se většinou uvádí zvlášť a je delší než běžná. V současnosti má Nissan na webu psaný 12 let. To by mohlo stačit Jak to bylo historicky nevím.
A že se zeptám->během necelých 200kkm dělat 4 náboje předních kol? To se posrali ne?
A že se zeptám->během necelých 200kkm dělat 4 náboje předních kol? To se posrali ne?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Koroze rámu NISSAN NAVARA
Hilux měl jednu dobu stejný problém, ale Toyota ty rámy měnila klidně po 18letech, pokud se člověk přihlásil a ta výměna ještě nebyla provedena, přičemž auto spadalo do "vadné série".
Co se týče NAvary :
- ta koroze MUSELA být zjevná jak na servisních prohlídkách, tak na STK - proč nikdo neupozornil ?
- kdy byla poslední STK a kde ?
- kontaktovat dealera v CZ, pokud neuspějete v CZ, vydejte se do DE (ikdyby teda napřed jen písemně) a apelujte na to, že jste se v tom autě málem zabil, což asi nebude daleko od pravdy.
Nissan je na tom bohužel nyní (aktuálních 10let) snad hůře, než Mazda. Takový Quashquai je skutečně zajímavost. Ani Dacia nehnije po 1 roce tak jak ten Nissan.
Co se týče NAvary :
- ta koroze MUSELA být zjevná jak na servisních prohlídkách, tak na STK - proč nikdo neupozornil ?
- kdy byla poslední STK a kde ?
- kontaktovat dealera v CZ, pokud neuspějete v CZ, vydejte se do DE (ikdyby teda napřed jen písemně) a apelujte na to, že jste se v tom autě málem zabil, což asi nebude daleko od pravdy.
Nissan je na tom bohužel nyní (aktuálních 10let) snad hůře, než Mazda. Takový Quashquai je skutečně zajímavost. Ani Dacia nehnije po 1 roce tak jak ten Nissan.
Re: Koroze rámu NISSAN NAVARA
hNissan no
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned 24 bře 18:11
Re: Koroze rámu NISSAN NAVARA
Díky za rady, už na tom pracuji, zatím z NISSANU příjemná vstřícnost. Ty náboje, to je fakt pecka, jeden cca 20 tisíc. V servisu říkali, že auto je příliš těžké a má velký rozchod, takže je to moc namáhané. A to ostatní - jen pro otrlé.