Ako riešiť reklamáciu v servise?
Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?
Tak už len to že dávajú zavádzuje informácie može byť problém, kebyže napíšem do AUDI (moja značka) že zavádzaju že sú autorizák atd...Tak dohodnúť sa s nimi skúsim napíšem im maila, nemám náladu tam chodiť...A ak nebudú mať záujem riešim to ako píšete vyššie, SOI.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?
Audi to zastoupení určitě řešit bude, resp. Porsche Česká republika...pokud mají na starost i SK.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2132
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?
Podle mě je to nenapadnutelné, žádná obecně platná definice "autorizovanosti" servisu neexistuje, naopak, platnými předpisy je opravdu autorizovaný provádět veškeré opravy.
Druhá věc je, že bych to tam takhle samozřejmě nepsal...
Takhle obecně popsaná závada a řešení nemá cenu ani komentovat.
Druhá věc je, že bych to tam takhle samozřejmě nepsal...
Takhle obecně popsaná závada a řešení nemá cenu ani komentovat.