https://www.youtube.com/watch?v=Ez5-MIInbOc
Zajímalo by mě, kterému byste dali přednost kdyby jste si chtěli koupit nový auto.
7 let starý luxus nebo nový low-cost?
Rád bych věděl váš názor, pokud to nevadí.
starý lepší x nový horší
starý lepší x nový horší
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Honda PCX 125 - 2019
Re: starý lepší x nový horší
ojety, ale mensi luxus nez A8
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: starý lepší x nový horší
nový se zárukou...ukazovat se v A8 a ve skutečnosti nemít ani na základní servis, nehledě na vyjmenované závady, je pro pozéry.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: starý lepší x nový horší
nad podobnou otázkou jsem uvažoval, když jsem kupoval 7er.. v 18ti jsem se rozhodl pro stařičkou sedmu před novým autem a ačkoli se peníze hází lopatou, nelituju toho.. nad servisem nepláču a už jí pěknou chvilku udržuju a snažím se postupně dostat do lepšího stavu než při koupi.. (pro rýpaly nejsem povoláním syn, všechno jsem si poměrně těžce oddřel a proto si toho auta víc vážím..)
Za mě tedy radši ojetá A8, tahle generace se mi líbí asi nejvíc. Pokud je člověk rozumnej při koupi a kupuje kvalitní díly a náplně, nemusí se ničeho extra bát. Jediným strašákem je automat, u mě už prošel repasí hydroměniče, ale teď mám zase na dlouho klid. Jen se mi zdá, že 171kW je na tuhle velkou krávu málo i když má slušnej krouťák.. nicméně pokud máš problémy s parkováním v passatu, pak věř, že v tomhle to bude peklo i se senzorama, strašně špatně se tahle auta vytáčí v úzkých uličkách a garážích
Chápu názor z druhé strany, občas, pokud se něco vysere, mám chuť to auto poslat do pryč a koupit nový auto se zárukou, ale když vychladnu, vždycky si nafackuju na co jsem to vůbec myslel
PS: počítej, že za gumy a náplně necháš o dost víc peněz než v passatu, přecijen to auto je uplně něco jiného..
Za mě tedy radši ojetá A8, tahle generace se mi líbí asi nejvíc. Pokud je člověk rozumnej při koupi a kupuje kvalitní díly a náplně, nemusí se ničeho extra bát. Jediným strašákem je automat, u mě už prošel repasí hydroměniče, ale teď mám zase na dlouho klid. Jen se mi zdá, že 171kW je na tuhle velkou krávu málo i když má slušnej krouťák.. nicméně pokud máš problémy s parkováním v passatu, pak věř, že v tomhle to bude peklo i se senzorama, strašně špatně se tahle auta vytáčí v úzkých uličkách a garážích
Chápu názor z druhé strany, občas, pokud se něco vysere, mám chuť to auto poslat do pryč a koupit nový auto se zárukou, ale když vychladnu, vždycky si nafackuju na co jsem to vůbec myslel
PS: počítej, že za gumy a náplně necháš o dost víc peněz než v passatu, přecijen to auto je uplně něco jiného..
Re: starý lepší x nový horší
A co teda?k86 píše:ojety, ale mensi luxus nez A8
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Honda PCX 125 - 2019
Re: starý lepší x nový horší
Oxíku, nechci měnit tohle se mi líbí a to že bude vše dražší vím. Jen mě zajímá co je lepší.
Jak se řešila ta dacia je jasný že je lepší si koupit mírně jetý.
Mě se A8 líbí a chtěl bych ji, ale teď ještě ne. Já chtěl původně A6, ale drahé opravy a vše v automatu. Co je lepší automat nebo manual?
Prostě chci vědět co je lepší a jak byste se rozhodli vy.
Já osobně bych to tak moc nehrotil do luxusu, ale určitě starší luxusnější a lepší než nový horší.
Jak se řešila ta dacia je jasný že je lepší si koupit mírně jetý.
Mě se A8 líbí a chtěl bych ji, ale teď ještě ne. Já chtěl původně A6, ale drahé opravy a vše v automatu. Co je lepší automat nebo manual?
Prostě chci vědět co je lepší a jak byste se rozhodli vy.
Já osobně bych to tak moc nehrotil do luxusu, ale určitě starší luxusnější a lepší než nový horší.
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Honda PCX 125 - 2019
Re: starý lepší x nový horší
Zrovna k S-klasse, A8, 7er a luxusnějším vozům automat neodmyslitelně patří a vlastně se v manuálu ani pořídit nedají. Nevím jak u ostatních, ale u 7er manuál skončil v roce 2001 a je to dobře, nejsou to žádný auta na závodění a drifty. Manuál X Automat je jako Benzín X Nafta nebo Nové X Ojeté..každá varianta bude mít svoje zastánce a pro i proti. Já už bych manuál do daily caru nechtěl, občas se s ním rád svezu, nějaký ten meziplyn padne, ale pak si zase rád sednu do AT a nic neřešim a kouchám se pohodlnou jízdou v lehce houpavém autě.
A že bys nehrotil do luxusu..třeba 5er a 7er je nehorázný skok, ale to nepoznáš, dokud se v obou autech pořádně nepovozíš, to samé bude u Audi, ale A6 a A8 bude rozdílná zase v něčem jiném než u BMW.
A že bys nehrotil do luxusu..třeba 5er a 7er je nehorázný skok, ale to nepoznáš, dokud se v obou autech pořádně nepovozíš, to samé bude u Audi, ale A6 a A8 bude rozdílná zase v něčem jiném než u BMW.