F1
Re: F1 2011
tak specificke ma nastaveni kazdy pilot, nicmene chapu kam tim miris, ze to mel tak nastavene, az to bylo zvracene, tu historku sem slysel taky a taky sem slysel, ze to nebylo az tak uplne pravda. Tezko rict, zda to nebyla jenom hlaska pro vytvoreni nejakeho mytu.
Re: F1 2011
Nejde jen o nastaveni, jde o konstrukci auta jako takovou. Proto byl take Schumacher malokdy rychly hned jakmile nekam prisel - museli auto prizpusobit jeho pozadavkum.
Muj zdroj historek: The Complete Encyclopedia of Formula One, Bruce Jones, Carlton Books Limited 2004. Bruce Jones cituje primo piloty, se kterymi delal rozhovory. Je nejaky lepsi zdroj nez svedectvi jednotlivych ucastniku?
Muj zdroj historek: The Complete Encyclopedia of Formula One, Bruce Jones, Carlton Books Limited 2004. Bruce Jones cituje primo piloty, se kterymi delal rozhovory. Je nejaky lepsi zdroj nez svedectvi jednotlivych ucastniku?
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: F1 2011
Je. Já si to třeba vždycky ještě nechám vysvětlit od goese..pjanda píše:Je nejaky lepsi zdroj nez svedectvi jednotlivych ucastniku?
Naposledy upravil Mr.Semtex včera, dnes a zítra, celkově neupraveno 3x
Re: F1 2011
na konstrukci a vyvoji vozu se vzdy podili vsichni piloti, testovaci jezdci apod. mnoho je dano pravidly apod. takze tam to zase show jednoho muze moc neni. druhou veci je rozdilne nastaveni vozu a tam to samo muze byt naprosto jine. ono sednout si po tobe do auta moje zena, nedosahne ani na pedaly, takze rozdil v nastaveni bude takovy, ze nebude schopna to auto riditpjanda píše:Nejde jen o nastaveni, jde o konstrukci auta jako takovou. Proto byl take Schumacher malokdy rychly hned jakmile nekam prisel - museli auto prizpusobit jeho pozadavkum.
Muj zdroj historek: The Complete Encyclopedia of Formula One, Bruce Jones, Carlton Books Limited 2004. Bruce Jones cituje primo piloty, se kterymi delal rozhovory. Je nejaky lepsi zdroj nez svedectvi jednotlivych ucastniku?
uvidime co letos, dle teto teorie by se mel vyrazne zlepsit, no uvidime
jinak je zase pravda, ze jinym pilotum prechod jinam az tolik nevadi, jsou schopni jezdit v podstate hned na vrcholu - alonso. at prisel kamkoli, hned mel vysledky s tim co dostal a na cem se podilel.
Re: F1 2011
Tak u Redbulu jsem to čekal, ale Meklareny docela překvapily, Ferrari a Mercedes taky, ale v trochu jiném duchu.. Od Šumáka jsem osobně čekal víc, když Rosberg to do Q1 dotáhl celkem v pohodě. Alonso taky zrovna nezazářil.. Uvidíme, co předvedou zítra, ale může to být docela dobrá podívaná, teda jestli si Redbul a Meklareny nepojedou vlastní závod a za nima teprve všichni ostatní.. 8-)
Naposledy upravil Mr.Semtex včera, dnes a zítra, celkově neupraveno 3x
Re: F1 2011
Šumákovi selhal po Q2 KERS, takže se dál nedostal. A vůbec měl Mercedes problémy, ale beztak zklamání. To samý Ferrari. Vypadá to zase na duel McLaren-Red Bull...
Re: F1 2011
To s tím KERS se jenom vymlouval, prostě na to neměl..
Naposledy upravil Mr.Semtex včera, dnes a zítra, celkově neupraveno 3x
Re: F1 2011
Toto vytesat do kamenapjanda píše:Kazdemu totiz vyhovuje neco jineho a soucasti schopnosti pilota musi byt take dovest si auto do takoveho stavu, ve kterem je z nej schopen dostat maximum.
Viac sa zaujimam o Rally a tam je zname ze najdolezitejsia je dovera k autu a nie absolutna rychlost. Clovek ked autu nedoveruje nemoze ho vyuzivat na 100%. Prikladom je Peugeot 307 WRC, bola to rychla zakerna bestia ktoru nikto nemal rad a nakoniec aj pre jej vlasnosti bola menej uspesna ako P 206 WRC
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: F1 2011
To bych netvrdil, neřekl to totiž onMr.Semtex píše:To s tím KERS se jenom vymlouval, prostě na to neměl..
Norbert Haug, vice-president, Mercedes-Benz Motorsport:
“...Michael had a KERS issue during Q2 which probably prevented him from progressing to Q3...
Re: F1 2011
Hned po jeho vypadnutí z Q2 s ním měla RTL rozhovor a tam to mezi jinýma výmluvama řekl..
Nicméně Rosberg se s autem, které stavěli Šumimu na míru dostal až do Q1..
Nicméně Rosberg se s autem, které stavěli Šumimu na míru dostal až do Q1..
Naposledy upravil Mr.Semtex včera, dnes a zítra, celkově neupraveno 3x