Tuzing-odvrácená strana tuningu
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuzing-odvrácená strana tuningu
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuzing-odvrácená strana tuningu
navíc za 40k...
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Re: Tuzing-odvrácená strana tuningu
Ale má to nějak málo koní, malá italská předokolka by měla mít aspon tolik, co tohle Punto GT Turbo
Ain´t nobody got time for that
Re: Tuzing-odvrácená strana tuningu
140kw? jednatrojka s turbem měla 77kw a i když tohle bude zjevně čiplý, tak 140kw to nemá ani náhodoutonny.p2 píše:Škoda toho Una
http://www.sportovnivozy.cz/20920-fiat-uno-turbo
Ale špatně to asi nepojede...
Niko nadžanel ko kerdža
Re: Tuzing-odvrácená strana tuningu
Proč by nemohlo? Pokud do toho opravdu naházel nějaké peníze jak píše... Z tohohle motoru se dá dostat hodně.
Ain´t nobody got time for that
Re: Tuzing-odvrácená strana tuningu
to je slusnycharger píše:Ale má to nějak málo koní, malá italská předokolka by měla mít aspon tolik, co tohle Punto GT Turbo
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuzing-odvrácená strana tuningu
No dobře to punto valí
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW