Jak u auta dosáhnout brumlavého a bublavého zvuku
Re: Jak u auta dosáhnout brumlavého a bublavého zvuku
Tyhle motory mají se sérií společný možná tak blok a odlitek hlavy, proto mají dobrý zvuk.
Sériovka nikdy takový zvuk mít nebude ani se sebelepším výfukem, proto bych se do toho radši vůbec nevrtal.
Navíc, neexistuje nic horšího než auto, které dělá kravál, ale dynamiku má na úrovni spícího lenochoda, což je charakteristika motorům 1,3/1,4 OHV velmi vlastní
Sériovka nikdy takový zvuk mít nebude ani se sebelepším výfukem, proto bych se do toho radši vůbec nevrtal.
Navíc, neexistuje nic horšího než auto, které dělá kravál, ale dynamiku má na úrovni spícího lenochoda, což je charakteristika motorům 1,3/1,4 OHV velmi vlastní
Re: Jak u auta dosáhnout brumlavého a bublavého zvuku
jo to je my jasný že hodně dělá motor hlavně Ameriky maj jinej oběm (tzn větší tlak a větší rázy do výfukového potrubí že jo) ale nemám to na favouše ale na rapida 136 když jsme s kámošem měnily při renovaci vejfuk tak sme to zkusily nakopnout když byl starej vejfuk dole a mělo to jen svody tak to byly rány jak z děla ale zvuk úplně libovej ale zase jak by tu někteří napsaly (tak jezdy bez vejfuku nech jen svody) to je sice taky napad ale uplně k ničemu bude to na ukor spotřeby ale byly by i problemy s poldama a navíc autíčko mám pěkný bez koroze je komplet po vyvaření a po laku a ještě mě napadlo dát tam trubky s větším průměrem a aby víc rezonovaly sem nedávno vyděl kámoše si koupil golfa sice 1.9 66kw nemá tam tlumič ale jen rouru a nezni to špatně ale jak je to nafta tak je to hold jak když se blíží zetorPe2ek píše:Zvuk ameriky nedělá vejfuk ale motor, jak se říká z hovínka bič neupleteš. Navíc budeš vypadat ve favoritu s jakýmkoliv ladákem směšně. Kup radši tempo, sprej v odstínu, pouprav rezatý místa a budeš z toho mít větší radost
tady je ještě ukázka jak to řve bez těch svodu řev pěkně ale jak už sem řikal trochu snižil volnoběch a zvětšit tlak a bude to asi možná ono
Re: Jak u auta dosáhnout brumlavého a bublavého zvuku
Vždyť to má v háji těsnění u příruby vejfuku , hezky to tam střílí ...
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: Jak u auta dosáhnout brumlavého a bublavého zvuku
dobry vyfuk dokaze udelat zazraky. viz treba abarth
tam je to reseno tak, vyfuk se pred tlumicem vetvi na 3 vetve - dve jdou primo ven, jedna do tlumice
tam je to reseno tak, vyfuk se pred tlumicem vetvi na 3 vetve - dve jdou primo ven, jedna do tlumice
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Jak u auta dosáhnout brumlavého a bublavého zvuku
No konečně se k tomu dokopavame dík za příspěvek mmira něco takovýho myslím no celkem zajmavej napadmmira píše:dobry vyfuk dokaze udelat zazraky
Re: Jak u auta dosáhnout brumlavého a bublavého zvuku
Dej tam toto a bude to mít zvuk jako krááááva.
Re: Jak u auta dosáhnout brumlavého a bublavého zvuku
V případě že je vyvařený a po laku bych šel spíš po něčem decentním, ale sto lidí sto chutí. Možná jednou budeš vzpomínat jak jsi jezdil v rapidu co ve třech lidech jel do kopce na dvojku a uvnitř se nedalo sedět Takže jestli chceš zvuk, vykopni původní tlumič a dej trubku, bude to i nejlevnější.
Re: Jak u auta dosáhnout brumlavého a bublavého zvuku
Koumyy já taky nejsem moc zastánce ladění těchto tuctových relativně starých aut ale na druhou stranu, když jsem byl mladší, taky sem neměl prachy a zvuk jsem nahnal na peugeotu 306 vyndáním katíku a místo něho tuším nějakej rezonátor mi tam dal jeden kutil a do zadu jsem si dal místo posledního dílu výfuku tlumič od Laityng. Zvuk byl hlubší, dunivější ale když jsem jel dál neobtěžoval mě! Takže zkusit pro začátek tohle
Re: Jak u auta dosáhnout brumlavého a bublavého zvuku
A co takhle rozdělit svody to mě napadlo nedávno udělat svody zvlášť pro první a čtvrtej válec a druhý pro druhej a třetí od každýho vyvedený na jednu stranu pro každej válec trubka s menším tlumičem zvlášť to by i šlo ptal jsem se známého co to kdysi prej měl udělaný na š120 a říkal paráda krásnej chod a zvuk a ani to nemělo nějaký extra vliv na spotřebu od prvního a čtvrtého válca bych to vyvedl normalka tam kde bil původní výfuk a od druhého a třetího bych to protáhl pod motorem někde u tý trubky co tam drží motor a koncovky i na druhý straně
Re: Jak u auta dosáhnout brumlavého a bublavého zvuku
To je zas debata. Navíc u některých lidí bych spíš doporučoval pořídit si učebnici českého jazyka než uvažovat nad zvukem výfuku. Celkem by mě zajímalo, jestli jste někdo řešili takové věci s PČR nebo na STK? To by vás takové nápady hned přešly. Doporučuji hlavně to s tím rozdělení svodů 2 přímo ven, 2 do výfuku. Na STK se vám dobře vysmějí. Nemluvě o tom, jak trapně budete vypadat ve staré skořepině, která řve víc jak Ferrari. Nebo ještě lépe udělejte takovou úpravu na Fábii HonímTřiPísty.