Stránka 1 z 1
Brzdové kotouče opotřebeny jen z vnější strany.
Napsal: pát 19 srp 19:27
od regine
Na STK zjistili, že po servisní výměně jak předních brzdových disků tak destiček, se
opotřebovávají kotouče jen z vnější strany, ale z vnitřní jsou korodované, tedy neužívané. Přitom jsem prošel, protože jinak brzdy vyhověly.
Co je příčinou nesymetrického přítlaku?
Určitě budu reklamovat. Jde mi o to, aby nenavrhovali nějaký drahý opravárenský zásah.
Díky za odpovědí, pochopeno.
Re: Brzdové kotouče opotřebeny jen z vnější strany.
Napsal: pát 19 srp 21:37
od PalaS
Ak je tam plávajúci strmeň, (pohyblivý) tak sú zatuhnuté vodiace kolíky.
Re: Brzdové kotouče opotřebeny jen z vnější strany.
Napsal: sob 20 srp 09:47
od M.Z.
Obávám se, že moc toho nenareklamuješ a budeš muset zaplatit v lepším případě jen rozhýbání.
Re: Brzdové kotouče opotřebeny jen z vnější strany.
Napsal: sob 20 srp 11:48
od PepaSFI
chtělo by to lepší popis, jaké auto, jestli je to plovoucí třmen nebo vícepístkový. Když zatuhne plovoucí třmen, obvykle je to naopak, brzdí jen vnitřní protože pístek je z vnitřní strany. Vnější nebrzdí protože na zatuhlých vodítkách třmen nemůže udělat protipohyb. Pokud je to třmen co má pístky z obou stran, bude asi zatuhlý pístek, divný je že na obou kolech stejně. Taky spíš bývá problém s odbrzděním, vždycky se to hůř vrací než vytlačuje.
Re: Brzdové kotouče opotřebeny jen z vnější strany.
Napsal: sob 20 srp 15:46
od honziss
Parkrat to rozjed, brzdam poradne nandej a uvidis..
Re: Brzdové kotouče opotřebeny jen z vnější strany.
Napsal: ned 21 srp 08:17
od PepaSFI
ještě by mohly být nějak blbě usazený destičky, nebo dokonce použity jiný, co nepasujou do vodících drážek. U stejných aut, jen v jiné výbavě s jiným motorem bývají různé typy brzd. Jestli se někdo blbě podíval do katalogu a pak to montoval odborník nejvyšší kategorie..... no myslím že i tady se najdou lidi co už udělali nějakou tu zkušenost s odborníkama.
Re: Brzdové kotouče opotřebeny jen z vnější strany.
Napsal: ned 21 srp 09:56
od jerry
Suzuki Swift Sport plovoucí třmen a nebrzdila vnitřní strana kotouče. Po výměně vodících čepů vše v pohodě.