Oprava lemu (hrany) prahu poničeného od zvedání
Napsal: stř 28 dub 19:35
Ahoj,
chystal jsem se teď na autě prohodit kola na letňáky, no bohužel jsem zjistil, že mi někdo po*ebal jeden práh (lem (hranu prahu - "falc") a na druhým orval lak, viz foto. Buď dealer, když tam dával zimáky (nové auto, koupené na podzim) nebo firma, co mi dělala následně nástřik spodku a dutiny; nikdo jiný se v tom nehrabal.
Jak tohle rozšklebení lemu prahu řešit? Esteticky mi je to samozřejmě jedno, nicméně se bojím, že od toho časem začne hnít práh. Bohužel je to přesně v místě, kde se dává hever, takže to tak nelze nechat.
Napadá mě to "secvaknout" kleštěma (nebo lépe, stáhnout svěrkou přes nějaký silný plát plechu) k sobě, nebo sklepat kladivem, ale pořád tam nějaká škvír(k)a asi bude a čím těsnější, tím lépe se tam bude držet voda a špína. Taky se asi při tom procesu sloupne barva mezi těmi plechy... Nějak mezi to stříknout nějaký dinitrol / bitumen a stisknout? Nebo to radši dát rovnou k nějakému autoklempířovi?
Předem díky za Vaše rady!
chystal jsem se teď na autě prohodit kola na letňáky, no bohužel jsem zjistil, že mi někdo po*ebal jeden práh (lem (hranu prahu - "falc") a na druhým orval lak, viz foto. Buď dealer, když tam dával zimáky (nové auto, koupené na podzim) nebo firma, co mi dělala následně nástřik spodku a dutiny; nikdo jiný se v tom nehrabal.
Jak tohle rozšklebení lemu prahu řešit? Esteticky mi je to samozřejmě jedno, nicméně se bojím, že od toho časem začne hnít práh. Bohužel je to přesně v místě, kde se dává hever, takže to tak nelze nechat.
Napadá mě to "secvaknout" kleštěma (nebo lépe, stáhnout svěrkou přes nějaký silný plát plechu) k sobě, nebo sklepat kladivem, ale pořád tam nějaká škvír(k)a asi bude a čím těsnější, tím lépe se tam bude držet voda a špína. Taky se asi při tom procesu sloupne barva mezi těmi plechy... Nějak mezi to stříknout nějaký dinitrol / bitumen a stisknout? Nebo to radši dát rovnou k nějakému autoklempířovi?
Předem díky za Vaše rady!