• Zdravím
• Dneska když jsme jel domů tak se mi teplota motoru vyšplhala až na 120°C (VW sharan 1.8T r. 2002)
• Šel jsem to zkusit i po vychladnutí a už po ohřátí a ujetí cca kilometru se ručička teploměru vyšplhala na 110-120°C, po ubrání plynu to zase během 30 vteřim kleslo na 90 a drželo. Při následném přidání se zase začala zvedat... Takhle pořád dokola.
• Příjde mi divné že jsou tam hrozně rychlé skoky teploty (během 30 vteřin na 120°C a 30 vteřin zpátky na 90°C )
• Chtěl bych se zeptat čím by to mohlo být, četl jsem totiž různé názory ale nic určitého
• Díky za případné rady
přehřívání motoru 1.8T
Re: přehřívání motoru 1.8T
Termostat zaseklý v zavřené poloze, závada na vodní pumpě nebo netěsnost chladícího okruhu a nedostatek chladící kapaliny (vody)?
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv 28 bře 14:52
Re: přehřívání motoru 1.8T
Ahoj.Teplota se skutečně zvyšuje?
Když vystoupá na 120 °jde z topení výrazně teplejší vzduch,než při 90?
Když vystoupá na 120 °jde z topení výrazně teplejší vzduch,než při 90?
Re: přehřívání motoru 1.8T
Na to jsem se nějak nezaměřoval, ale pokud by nešel teplejší vzduch, co by to znamenalo?SamotZdeny píše:Ahoj.Teplota se skutečně zvyšuje?
Když vystoupá na 120 °jde z topení výrazně teplejší vzduch,než při 90?
Re: přehřívání motoru 1.8T
že by to, že se reálně nepřehřívá, ale blbě ti to ukazuje?
Re: přehřívání motoru 1.8T
s motorom 1.8T som si nieco prezil a celkom za nim aj rad spominam. Termostat ma byt uz robeny tak,ze ak zlyha, tak zlyha v otvorenej polohe. Problem tam je skor s vodnou pumpu a jej umelohmotnymi lopatkami. Tie sa vplyvom teplot casom casom olamu a nema uz taky prietok, presp. sa moze odpojit vrtulka od osky a chladiaca kvapalina realne necirkuluje. Ja by som rovno dal vymenit pre istotu vodnu pumpu aj s termostatom. A vodnu pumpu kupit s kovovymi lopatkami - vyrabaju aj take.
Ale urcite skusit aj dat na diagnostiku,ci nehadze len vadne cidlo teploty napr.
Ale urcite skusit aj dat na diagnostiku,ci nehadze len vadne cidlo teploty napr.
Re: přehřívání motoru 1.8T
Mě se teď olámaly lopatky na plastové pumpě 1.9 TDI, výhodou bylo že ještě 10 km dokázal ujet i bez cirkulace než teplota dolezla k 90. Teď mi to lépe topí, takže původní pumpa o nějaké lopatky možná přišla už dříve
《》1.5 dCi & 0.9 TCe