Přestavba z N1 na M1
Napsal: čtv 04 dub 14:38
Čest.
Přestavba z N1 na M1a dotaz:
Vozidlo Fabia3 2015 N1 4místa, je to i v COC který je k dispozici.
V autě vše vypadá jako v M1, jediný rozdíl je absence pátého pásu včetně pátého zámku pásu.
(žádné zafóliované skla, žádná mříž, uvnitř vše jako v M1, tapecy, sedačka, vše shodné až na pátý pás, jinak tam jsou i isofixy a sklápění dělených opěradel)
Pátý pás se dá snadno doplnit ale to je to nejmenší. Dotaz je jak provést přestavbu na M1 v papírech a registru.
Kdysi to dělal Metalex, ale to byly starší vozy papírově M1, Metalexem přestavěné na N1, a Metalex to pak uměl i pátky na M1.
Tady to je tovární N1. Jedna otázka je ta M1 a druhá páté místo. Možná by stačilo alespoň jedno z toho, vše lepší než nic.
Zatím mám pocit že:
Musí to jít přes Škodu, kde jdu zítra, ale dle STK i technika z dopravky to Škodovka neumožňuje...
Umí to někdo, nebo ví jak?
THX za jakékoliv info
Přestavba z N1 na M1a dotaz:
Vozidlo Fabia3 2015 N1 4místa, je to i v COC který je k dispozici.
V autě vše vypadá jako v M1, jediný rozdíl je absence pátého pásu včetně pátého zámku pásu.
(žádné zafóliované skla, žádná mříž, uvnitř vše jako v M1, tapecy, sedačka, vše shodné až na pátý pás, jinak tam jsou i isofixy a sklápění dělených opěradel)
Pátý pás se dá snadno doplnit ale to je to nejmenší. Dotaz je jak provést přestavbu na M1 v papírech a registru.
Kdysi to dělal Metalex, ale to byly starší vozy papírově M1, Metalexem přestavěné na N1, a Metalex to pak uměl i pátky na M1.
Tady to je tovární N1. Jedna otázka je ta M1 a druhá páté místo. Možná by stačilo alespoň jedno z toho, vše lepší než nic.
Zatím mám pocit že:
Musí to jít přes Škodu, kde jdu zítra, ale dle STK i technika z dopravky to Škodovka neumožňuje...
Umí to někdo, nebo ví jak?
THX za jakékoliv info