Stránka 1 z 1

2.0 TFSI klasické závady

Napsal: ned 24 črc 15:01
od KoPP
Trpí na něco 2.0 TFSI (147kW rok 2006, A4) s čím počítat mezi 150-300tkm?

orientačně co se na tom se... a kolik stojí na to fix. :)

Re: 2.0 TFSI klasické závady

Napsal: pát 29 črc 12:51
od EL_XEL
Klasicky se asi může odporoučet turbo, pokud s tím předchozí majitel jezdil jako dobytek. Jinak já prodával tento motor v OII RS ve 156 tisících a kromě výměny cívky tomu nikdy nic nebylo (jo a nějaký mlamoj v servisu rozbil ten plastovej dekl, co nasává vzduch - to taky nebyla úplně levná oprava). V bazaru při prodeji ještě zmiňovali možnost toho, že se "vyglajdají" (a teď si nejsem jistý, jestli si to pamatuju dobře) nějaká hejblátka ventilů a oprava taky není úplně levná (sorry za tu terminologii, ale mám hroznou paměť a nejsem automechanik:-)

Re: 2.0 TFSI klasické závady

Napsal: úte 16 srp 13:12
od KoPP
to co se dávalo do A6 tedy 2.0 TSI se 170 HP... co to je a proč to ma nižší výkon?

Re: 2.0 TFSI klasické závady

Napsal: úte 16 srp 13:28
od hyza
do a6 se daval -
This turbocharged EA113 engine is based on the naturally aspirated 110kW 2.0 FSI, ve verzi BPJ
125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 4,300 rpm; 280 newton metres (207 ft·lbf) @ 1,800-4,200 rpm — Audi A6 (C6), VW Tiguan
v octavii RS je
AXX, BWA, BWE, BPY (North America)
147 kilowatts (200 PS; 197 bhp) @ 5,100-6,000 rpm; 280 newton metres (207 ft·lbf) @ 1,700-5,000 rpm — Audi A4 (B7), Audi A3 (8P), 2006 Audi TT, VW Passat (B6), VW Golf Mk5 GTI, VW Jetta Mk5 GLI, SEAT León FR Mk2, SEAT Altea, SEAT Toledo Mk3, SEAT Exeo, Škoda Octavia (1Z) vRS

Re: 2.0 TFSI klasické závady

Napsal: úte 16 srp 14:27
od KoPP
takže defakto to samý, jen je to při 4200rpm přiškrcený...

N95 tomu chutná nebo to chce taky N98 jako 200HP verze