Stránka 1 z 2

Jak hustit po prechodu na nonRFT

Napsal: stř 01 lis 11:53
od honziss
Vymenil jsem letni RFT za zimni nonRFT s cimz vyrobce nepocita a nema nikde predepsane tlaky. RFT = zesilena bocnice, tj automaticky nizsi tlak. O kolik by jste doporucovali prifouknout oproti puvodnim hodnotam 2.0/2.2 pro RFT?

Aby to nebylo tak jednoduchy, zmenil se i hmotnostni index: 91 na 95, 91 na 99.

A ted babo rad!

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Napsal: stř 01 lis 12:58
od M.Z.
o 0,2bar

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Napsal: stř 01 lis 14:00
od honziss
M.Z. píše:o 0,2bar
Diky, presne takhle jsem to vcera nafoukal. To mas z nakyho zdroje nebo z vlastni zkusenosti?

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Napsal: stř 01 lis 14:52
od M.Z.
Jsem si tipnul :D

Ale na 2,4 mám předepsaný tlak, auta jsou podobně těžká.

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Napsal: stř 01 lis 18:27
od 970ka
Po přechodu to múžeš hustit jak chceš :-)

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Napsal: stř 01 lis 19:12
od honziss
:D

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Napsal: stř 01 lis 19:17
od pavproch
Ta tabulka s doporučenýma tlakama (ve dveřích nebo na víčku nádrže) uvádí asi tlaky pro RFT, že?

Já u obou aut jezdím nonRFT (3er = 18", m4Zlik = 19") a hustím (zastudena) přesně 0,2bar pod tu doporučenou hodnotu.

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Napsal: stř 01 lis 19:50
od honziss
pavproch píše:Ta tabulka s doporučenýma tlakama (ve dveřích nebo na víčku nádrže) uvádí asi tlaky pro RFT, že?

Já u obou aut jezdím nonRFT (3er = 18", m4Zlik = 19") a hustím (zastudena) přesně 0,2bar pod tu doporučenou hodnotu.
Ne, v tomhle rozmeru se to bez RFT neprodava. Minus 0,2bar proc?

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Napsal: stř 01 lis 20:27
od d1.8t
Hustit podle chování. Najít nejnižší tlak, při kterým vyhovuje chování bočnice.

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Napsal: stř 01 lis 20:35
od pavproch
Protože sem vypozoroval, že se to tak chová (= mně to vyhovuje) nejvíc.... ale nemám patent na rozum.