Manuální řazení u automatu
Manuální řazení u automatu
Chci se zeptat, jestli když u automatické převodovky řadíte manuálně, jestli vámi zvolená rychlost zůstane zařazena bez vlivu vyšších nebo nižších otáček?
U MB E220 se mi rychlostní stupeň při vyšších otáčkách změní a následně už je znovu nastaven automatický režim bez zásahu řidiče a u Jeep G.CH. tam zvolený stupeň zůstane dokuď to řidič nezmění
Je toto chování u obou aut normální? Či je na nějakém závada?
Děkuji
U MB E220 se mi rychlostní stupeň při vyšších otáčkách změní a následně už je znovu nastaven automatický režim bez zásahu řidiče a u Jeep G.CH. tam zvolený stupeň zůstane dokuď to řidič nezmění
Je toto chování u obou aut normální? Či je na nějakém závada?
Děkuji
Jeep Grand Cherokee 3L CRD 2007
Mercedes Benz E220 2.2L CDi 2002
Mercedes Benz E220 2.2L CDi 2002
Re: Manuální řazení u automatu
Upřímně řečeno nevím. Manuálně neřadím a neznám nikoho, kdo to u podobných aut dělá.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27936
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuální řazení u automatu
Já to používám....občas.
Ano - normální to je. Dělají to novější automaty jako "ochranu" před nežádoucími otáčkami, ať už v horním nebo dolním poli otáčkoměru.
Ano - normální to je. Dělají to novější automaty jako "ochranu" před nežádoucími otáčkami, ať už v horním nebo dolním poli otáčkoměru.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Manuální řazení u automatu
Myslím, že v tomto případě je to o nainstalování blbuvzdorné pojistky v autě MB. Prostě aby tě nenapadlo tam ve 150 dát dvojku nebo s dvojkou zrychlovat až na takovou rychlost, tak zasáhne počítač, aby předešel poškození auta. Ono taky nepíšeš, co to je za auta. Oba modely se dělaly snad 3 dekády a určitě se u obou všechno nějak vyvíjí.
Navíc Cherokee je offroad, takže tam je i chtěné, aby tě auto "poslouchalo" a nechalo tam stupeň, který chceš, protože auto "nevidí" terén (tedy asi něaké ultramoderní kusy už jo, ale o tom nic nevím). I tak věřím, že taky mají nějakou blbuvzdornou pojistku viz. extrém výše.
Navíc Cherokee je offroad, takže tam je i chtěné, aby tě auto "poslouchalo" a nechalo tam stupeň, který chceš, protože auto "nevidí" terén (tedy asi něaké ultramoderní kusy už jo, ale o tom nic nevím). I tak věřím, že taky mají nějakou blbuvzdornou pojistku viz. extrém výše.
Re: Manuální řazení u automatu
Jeep Grand CH. 2007 3l nafta a MB E220 2.2l nafta 2002, myslel jsem si to ale radši jsem se zeptal. Děkuji za rady
Jeep Grand Cherokee 3L CRD 2007
Mercedes Benz E220 2.2L CDi 2002
Mercedes Benz E220 2.2L CDi 2002
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2148
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Manuální řazení u automatu
DSG ti chvíli věří, ale pak si taky udělá co chce...
Re: Manuální řazení u automatu
Už obstarožní automat ZF 5hp24 v manuálním režimu dovolí točit až do omezovače, a pak přeřadí sám, to samý pokud už ho podtáčíš. Kdyby tě náhodou napadlo tam ve 160 zařadit dvojku, tak tě to samozřejmě nepustí. Člověk většinou u AT nemá tušení, co má zařazeno, a kdyby to hodil do manuálu a dvakrát podřadil a auto by tak opravdu učinilo, tak to potěš koště.
Re: Manuální řazení u automatu
Co tím chtěl básník říci? Že když si nepřepneš na manuál a zasáhneš pádly, tak se to za chvíli vrátí na automatiku? Ale to je mi překvapeníGeneHawkins píše:DSG ti chvíli věří, ale pak si taky udělá co chce...
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2148
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Manuální řazení u automatu
Aspoň ses něco přiučil.
Ne. Myslel jsem tím to, že když to dáš na manuál, šlápneš plyn a neřadíš, tak to chvíli visí na stropu otáček, ale pak to stejně přeřadí samo.
Ne. Myslel jsem tím to, že když to dáš na manuál, šlápneš plyn a neřadíš, tak to chvíli visí na stropu otáček, ale pak to stejně přeřadí samo.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27936
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuální řazení u automatu
Ti, co někdy jeli s DSG, to pochopili na první dobrou
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time