Otočení/přetočení "na sílu" volantem
Napsal: ned 27 lis 17:33
Zdravím na foru, doufám že jsem vybral správnou sekci kde žádat o pomoc.
Asi měsíc zpátky jsem na silu otočil volantem (ano, nedošlo mi že bych neměl zabrat, ale holt jsem měl asi dobrou "páku" a nepřišlo mi to), nedal jsem klíček do zapalování a neotočil s ním a volant byl tudíž zablokovaný (potřeboval jsem jen kousek couvnout z kopce tzn že jsem nechtěl startovat a nenapadlo mě to...) Takže teď když jedu rovně tak mám volant naklonění do leva. Když ho srovnam vodorovně s palubkou, tak jedu automaticky do prava.
No, zkusím popsat jak se to stalo. Volant se následně teda otočil , ozvalo se lupnutí a kola furt na stejném místě... Hned mi došlo že neni něco neni ok, Na druhou stranu jsem to zkoušet přetáčet nechtěl, abych tam náhodou ještě nevyvedl něco navíc. Tak jsem to dal na geometrii, tam mi řekli že bude stačit jen výměna silentbloků, tak jsem to dal mechanikovi, ten to vyměnil, ale nakonec mi řekl, že jsem s tím přeskočil v tisicihranu a že kdyby to v něm posunul, tak by se volant nahnul akorát na druhou stranu, ale nevyrovnal...
Furt mi nejde do hlavy, jak si můžu zk****t polohu volantu, když neni klíč v zapalování...(ale to už je teď asi nepodstatné)
Problém je taky ten, že volant má teď i vůli (někdy je na středu to je ale málokdy, spíš když odbočuji do prava a vyrovnávám, tak tam chvilku je. Pak se zase ale po pár metrech na rovince nahne...)
Navrhl mi, že by se auto dalo posunout na čepech, nebo tak něco (nejsem mechanik), ale připadá mi to jako blbost, aby středil čepy tak aby se vyrovnal volant. Navíc to prej vyjde docela na balík, to ale vyjde i zničený tisícihran, nebo řídící hřídel nebo jak se to jmenuje.
Je tady někdo kdo někdy řešil stejný problém? Byl bych hrozně rád za pomoc a info co se s tím dá dělat. Řídit se to dá, ale hrozně mě to vytáčí.
Auto je jinak Ford C-max 2005 1,8 TDCI
Asi měsíc zpátky jsem na silu otočil volantem (ano, nedošlo mi že bych neměl zabrat, ale holt jsem měl asi dobrou "páku" a nepřišlo mi to), nedal jsem klíček do zapalování a neotočil s ním a volant byl tudíž zablokovaný (potřeboval jsem jen kousek couvnout z kopce tzn že jsem nechtěl startovat a nenapadlo mě to...) Takže teď když jedu rovně tak mám volant naklonění do leva. Když ho srovnam vodorovně s palubkou, tak jedu automaticky do prava.
No, zkusím popsat jak se to stalo. Volant se následně teda otočil , ozvalo se lupnutí a kola furt na stejném místě... Hned mi došlo že neni něco neni ok, Na druhou stranu jsem to zkoušet přetáčet nechtěl, abych tam náhodou ještě nevyvedl něco navíc. Tak jsem to dal na geometrii, tam mi řekli že bude stačit jen výměna silentbloků, tak jsem to dal mechanikovi, ten to vyměnil, ale nakonec mi řekl, že jsem s tím přeskočil v tisicihranu a že kdyby to v něm posunul, tak by se volant nahnul akorát na druhou stranu, ale nevyrovnal...
Furt mi nejde do hlavy, jak si můžu zk****t polohu volantu, když neni klíč v zapalování...(ale to už je teď asi nepodstatné)
Problém je taky ten, že volant má teď i vůli (někdy je na středu to je ale málokdy, spíš když odbočuji do prava a vyrovnávám, tak tam chvilku je. Pak se zase ale po pár metrech na rovince nahne...)
Navrhl mi, že by se auto dalo posunout na čepech, nebo tak něco (nejsem mechanik), ale připadá mi to jako blbost, aby středil čepy tak aby se vyrovnal volant. Navíc to prej vyjde docela na balík, to ale vyjde i zničený tisícihran, nebo řídící hřídel nebo jak se to jmenuje.
Je tady někdo kdo někdy řešil stejný problém? Byl bych hrozně rád za pomoc a info co se s tím dá dělat. Řídit se to dá, ale hrozně mě to vytáčí.
Auto je jinak Ford C-max 2005 1,8 TDCI