Stránka 1 z 1
Odlehčení seriového auta
Napsal: pát 29 dub 13:05
od one-z
Má někdo zkušenosti s odlehčením auta? Klasicky FWD s motorem před přední nápravou. Jde mi hlavně o to, že skoro všechna hmota by se ubírala ze zadní části auta. Zadní sedačky, plato kufru, rezerva, podlaha v kufru, pak tapecirung, koberec, stropnice, čímž se asi dost zvýší nepoměr zatížení přední vs zadní nápravy.
Jakým směrem se posunou jízdí vlastnosti? Když je auto celkem neutrální, nestane se z něj přetáčivá mrcha s uskákanou zadní nápravou a "kovadlinou" v přední části? Třeba FII RS krátká má oproti kombiku dokonce vzadu nějaké závaží, aby se vylepšily jízdní vlastnosti...
Re: Odlehčení seriového auta
Napsal: pát 29 dub 13:16
od HondaMan
Když jsem z Clia vyhodil rezervu, zadní sedačky, plasty... tak se z toho auta stalo neuvěřitelně zatáčivé auto. Občas i moc. Ale Clio je už z výroby naladěno přetáčitě. A když ze zadní nápravy ubereš něco přes 50kg, tak je to docela znát.
Re: Odlehčení seriového auta
Napsal: pát 29 dub 16:43
od Smrťák
Když jsem z Fava vyhodil všechna sedadla,tepecírung,půlku palubovku,nádržku ostřikovačů,zadní stěrač s motorem a jiné nepotřebné věci tak jel jak z praku
Re: Odlehčení seriového auta
Napsal: sob 30 dub 17:08
od one-z
HM: no, tak mi nezbyde asi nic jinýho než to jednou zkusit, pokud mi delta zůstane na krku
S 50 kg tak nějak počítám, bych se dostal na nějakých 950 kg celkově, možná lechce i pod...
Petr: tebe bych na to potřeboval, zadní stěrač mě ani nenapadl, věřim tomu, že bys mi tam vymyslel věcí, co nepotřebuju
O ono u lehkého auta je pak každé kilo čím dál více znát
Re: Odlehčení seriového auta
Napsal: sob 30 dub 17:15
od Smrťák
TO AUTO ALE POTOM ŠLO NA VRAKÁČ.
Re: Odlehčení seriového auta
Napsal: sob 30 dub 17:50
od one-z
Tak řezat palubku nehodlám a vše ostatní by šlo znova nastrojit. Jinak pude pak na vrakáč nejspíš taky, uvidím co bude a jak dopadnou některé věci, ale hned se jí případně zbavovat, to se mi moc nechce a tak hledám i jiné varianty.