Stránka 1 z 1

Matiz

Napsal: úte 29 zář 12:19
od Mlok
Ahoj mam problém se svým Matizem r. 2001. Problém spočívá v kolísání otáček na volnoběh a chcípání motoru.
Svíčky jsou ok, vyměnil jsem cívky, snímač na klikové hřídeli. Po výměně cívek to chvíli vypadalo že je vše ok, ale hned druhá jízda vypadala stejně. Klapu jsem vyčistil, zkontroloval jsem i vůle na ventilech ale pořád nic. Už mi došly nápady co dál :( .Podivné na tom je že jedna jízda proběhne bez problému, bez kolísáni ale při druhé motor kolísá, nereáguje na plyn.
Nenapadá vás někoho čím by to mohlo být?
Předem děkuji za odpověď :)

Re: Matiz

Napsal: úte 29 zář 12:46
od vonkreuz
Na první signální nastřelím... pokud je plyn "elektronický" tedy s potenciometrem pod plynovým pedálem, muže být chyba v potenciometru, respektive jeho kontaktech. Nebo špinavá/mrtvá váha vzduchu, pokud používáš sportovní filtry s olejovou emulzí (edit: koukal jsem na fotky motorového prostoru a váhu vzd. tam nevidím nebo se zle dívím). Nebo popraskaná hadice sání od vzduch. filtru k sání. Na Daewoo/Chevrolet forech jsi se ptal?

Re: Matiz

Napsal: úte 29 zář 14:58
od Mlok
Plyn je přes lanko. Na hadičky od sání kouknu ;)

Re: Matiz

Napsal: úte 29 zář 16:04
od oxik
Ono taky nemusí znamenat, že nový svíčky a cívky budou dobrý.. viz pár mechaniků z bmwklubu, kteří radši objednají víc cívek, protože se dost často stává, že jsou vadný

Re: Matiz

Napsal: úte 29 zář 17:19
od 970ka
Vidím to na tu klapku.

Re: Matiz

Napsal: úte 29 zář 18:29
od Mlok
Klapu jsem čistil tak, ze strany sání byla komplet černá.Kouknu na to :-)

Re: Matiz

Napsal: úte 29 zář 19:11
od Kavis
Podivej se na korkový motorek volnobehu. Ten to přímo ridi. Pak přichází v úvahu jeden ze vstriku, nebo hlava válců.

Re: Matiz

Napsal: pon 05 říj 15:55
od Mlok
Tak jsem vyměnil krokový motorek. Chvíly to vypadalo že to pomohlo, motor běžel potichu a klidně, držel otáčky. Po třetí jízdě se vrátil do původního stavu, i když nepulzuje tak moc jako předtím. :-)