Stránka 1 z 1

Losí test

Napsal: pon 22 čer 19:54
od pavproch
nešní článek tady na AF.cz

Correct me if I´m wrong.... :-?

Myslím si, že v celé metodice losího testu je jedna velká, velká neznámá, která imho zákonitě musí velmi dramaticky ovlivnit jeho výsledky - pneumatiky.... dokážu si představit, že totéž auto na protektorech Vraník a semislickách bude mít rozdíl rozdíl mezní rychlosti v losím testu možná i 20-30kmph....

Co měl obuto ten fíkus a co to toledo resp. pulstar?

Re: Losí test

Napsal: pon 22 čer 21:06
od karelpipa
Taky mě to napadlo, nehledě ještě na samotnýho řidiče. Dělají se zkoušky vícekrát ve stejný rychlosti?
Já dělat stejnej manévr celej den dokola, tak už to asi odpoledne taky začnu flinkat :D

Dále čistota a teplota povrchu..atd :)
Ale to je možná nějak daný rozmezím.

Re: Losí test

Napsal: pon 22 čer 21:15
od Eda
Eko pneu sou prvni vec co me napadla

Re: Losí test

Napsal: pon 22 čer 23:09
od d1.8t
Zajímalo by mě foukání gum při testu. Přijde mi a na videu je to i slyšet, že zadní kola fordu se neutrhnou plynule, ale na dvakrát. Jako by se zadek kombinoval ztrátu adheze a deformování bočnice. Což je pro ovladatelnost průser.

Re: Losí test

Napsal: úte 23 čer 07:33
od Snowman000
Tipoval by som ze to bude v konfiguracii ako to vyliezlo z fabriky...takze ked sa Ford rozhodne dat ekoshit gumy a tlak 3 bary, aby mohol mat v tabulkach CO2 nejake hausnumero...

V tu 3 roky starom teste mal FoFo Klebery Dynaxer HP3, zhodou okolnosti mame rovnake pneu na nebohom Lupe a ziadny zazrak to teda nie je, zato Rapid mal obute Dunlopy Sportmaxx :-?
(Pulsar aj Toledo mali zimaky)

Re: Losí test

Napsal: úte 23 čer 08:25
od d1.8t
Tohle by spíš vypadalo na podhuštěný zadky. Na fordu mám rozsah foukání zadní nápravy 2.0-3.2 bar. Velkej rozsah a při plným zatížení je hodně znát když nedofoukneš.