Antikorozní ochrana/nátěr-(podvozku)
Napsal: ned 21 čer 12:05
Zdravím,
mám dotaz ohledně ošetření podvozku nátěrem proti korozi.
V minulosti jsem to řešil mechanickým očištěním, natřením odrezovačem a pak následným nátěrem buď základovky+vrchní barvy, nebo přímo jedním nátěrem spec. barvy na rez (Hammerite ap.). Bohužel to němělo dlouhodobý efekt a za čas se koroze opět objevila-de fakto jsem nenašel barvu, nebo postup, jak korozi na delší čas nějak účinně zastavit...
Z toho, co jsem zjišťoval(když opomenu standartní výše popsaný postup), jsem zjistil + slyšel tyto rady:
1. Nátěr podvozku +případně dutin OLEJEM -nátěr štětcem(někdo radí vyjetým olejem z friťáku, někdo jakým koli oleje používaným v motorismu, někdo olejem smíchaným s nějakou vazelínou=hustší konzistence...).
-údajně se na takto ošetřený nátěr nalepí prach a vytvoří se vodě odolná emulze, přes kterou koroze jen tak neproleze(ošetření podvozku,dutin)+ se to zároveň promaže.
2. Ošetření SUŘÍKOVÝM PRÁŠKEM + LNĚNOU FERMEŽÍ (údajně tvrdne caa 2 měsíce!)
-o této metodě jinak nic nevím...
3. Použití tzv. Super Neutralizátoru KOROZE
Samozřejmě pak by taky šlo dát auto do servisu a nechat na něm provést spec. nástřik, ale po zkušenostech se servisama a kvalitou odvedené práce se snažím (co je v mých silách), si určuté opravy a údržbu dělat svépomocí-alespoň člověk ví, jak to má udělané...
Druhá věc je, co na různé nátěry a nánosy řekne později mechanik, co na autě pak musí něco měnit ap., protože řada různých a různě napatlaných nátěrů akorát v mnoha případech ztěžuje přístup a povolení určitých partií a šroubů...
Byl by nějakej osvědčenej a vyzkoušenej tip na antikorozivní nátěr s dlouhodobějším účinkem?
Mě z toho vychází asi nejlépe nátěr olejem(otázka zní jakým), protože např. rezatý plot na chalupě jsem kdysi natíral vyjetým olejem z friťáku, ten následně jako-by zaschl a vytvořil film a od té doby to nerezne(aplikováno přímo na rez bez většího čištění...)
Díky
mám dotaz ohledně ošetření podvozku nátěrem proti korozi.
V minulosti jsem to řešil mechanickým očištěním, natřením odrezovačem a pak následným nátěrem buď základovky+vrchní barvy, nebo přímo jedním nátěrem spec. barvy na rez (Hammerite ap.). Bohužel to němělo dlouhodobý efekt a za čas se koroze opět objevila-de fakto jsem nenašel barvu, nebo postup, jak korozi na delší čas nějak účinně zastavit...
Z toho, co jsem zjišťoval(když opomenu standartní výše popsaný postup), jsem zjistil + slyšel tyto rady:
1. Nátěr podvozku +případně dutin OLEJEM -nátěr štětcem(někdo radí vyjetým olejem z friťáku, někdo jakým koli oleje používaným v motorismu, někdo olejem smíchaným s nějakou vazelínou=hustší konzistence...).
-údajně se na takto ošetřený nátěr nalepí prach a vytvoří se vodě odolná emulze, přes kterou koroze jen tak neproleze(ošetření podvozku,dutin)+ se to zároveň promaže.
2. Ošetření SUŘÍKOVÝM PRÁŠKEM + LNĚNOU FERMEŽÍ (údajně tvrdne caa 2 měsíce!)
-o této metodě jinak nic nevím...
3. Použití tzv. Super Neutralizátoru KOROZE
Samozřejmě pak by taky šlo dát auto do servisu a nechat na něm provést spec. nástřik, ale po zkušenostech se servisama a kvalitou odvedené práce se snažím (co je v mých silách), si určuté opravy a údržbu dělat svépomocí-alespoň člověk ví, jak to má udělané...
Druhá věc je, co na různé nátěry a nánosy řekne později mechanik, co na autě pak musí něco měnit ap., protože řada různých a různě napatlaných nátěrů akorát v mnoha případech ztěžuje přístup a povolení určitých partií a šroubů...
Byl by nějakej osvědčenej a vyzkoušenej tip na antikorozivní nátěr s dlouhodobějším účinkem?
Mě z toho vychází asi nejlépe nátěr olejem(otázka zní jakým), protože např. rezatý plot na chalupě jsem kdysi natíral vyjetým olejem z friťáku, ten následně jako-by zaschl a vytvořil film a od té doby to nerezne(aplikováno přímo na rez bez většího čištění...)
Díky