Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen
Slyšel někdo o tom, že nová A6 už nebude mít Torsen?
// Oddeleno z http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=204
// Oddeleno z http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=204
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Haldex a jemu podobné systémy, jak fungují
jj, tuším že nahrazují torseny spešl samosvorem s lamelovými spojkami
kdesi tu kolovalo i video s dotyčným systémem
kdesi tu kolovalo i video s dotyčným systémem
Re: Haldex a jemu podobné systémy, jak fungují
Melo by to tak byt, i kdyz se o tom oficialni zdroje moc konkretne nezminuji. Ale je nejaky duvod truchlit?
Kazdopadne fakt, ze A6 2011 nema Torsen neznamena, ze ma Haldex
Kazdopadne fakt, ze A6 2011 nema Torsen neznamena, ze ma Haldex
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Haldex a jemu podobné systémy, jak fungují
tak tak, nechapu, ze nekdo dela vedu z toho, ze se jeden typ stredoveho difearku vymeni za druhy.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Haldex a jemu podobné systémy, jak fungují
Nikdo z toho vědu nedělá...byl to pouze dotaz. Nic víc a nic míň.
Co může být důvodem změny? Krok k lepšímu, omezení hmotnosti/emisí, lepší funkčnost?
Co může být důvodem změny? Krok k lepšímu, omezení hmotnosti/emisí, lepší funkčnost?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Haldex a jemu podobné systémy, jak fungují
lepsi rizenost toho diferaku, mas tam aktivni prvky, ktere lze elektronicky ovladat lepe, jak torsen C
Re: Haldex a jemu podobné systémy, jak fungují
Dovoluji si vyjadrit odhad, ze jednim z motivu bude uspora nakladu. Nove reseni sice jiste bude (na PR papiru) o XYZ % lepsi, ale soucasne bude choulostivejsi a levnejsi na vyrobu. Proste totez, jako klasicky LSD a eLSD.řidičBOB píše:Co může být důvodem změny? Krok k lepšímu, omezení hmotnosti/emisí, lepší funkčnost?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Haldex a jemu podobné systémy, jak fungují
Na 90% si jsem jistý, že důvodem budou náklady...řidičBOB píše:Nikdo z toho vědu nedělá...byl to pouze dotaz. Nic víc a nic míň.
Co může být důvodem změny? Krok k lepšímu, omezení hmotnosti/emisí, lepší funkčnost?
Torsen používala jen Audi a pár odvozenin. Toto bude něco co se bude během doby používat napříč koncernem jen s drobnými modifikacemi.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Haldex a jemu podobné systémy, jak fungují
mmira: usporu ceny bych v tom vazne nevidel, neumim si predstavit co je tom reseni levnejsi, kdyz uz tam nyni ten diferak je. LSD a eLSD je rozdil, bezne auto nema samosvor, proto by samosvor byl cena treba +20-30 tisic nad to, co to auto stoji nyni. Audi tam uz ten diferak i samosvor ma zakalkulovany, takze cenove to vyjde jinak. Navic v ramci toho co stoji v audi stredovy diferak a co s toji spojka haldex, tak bych se priklanel spise k tomu, ze to nove reseni bude drazsi.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Haldex a jemu podobné systémy, jak fungují
mmira: toho se právě taky trošku obávám
Pokud by se totiž něco stalo s "mým" současným hlavním vozidlem, tak A6 je auto, po které koukám očkem. Mě by ani nevadilo, kdyby tam byl Haldex - já 4x4 využiju maximálně k tomu, aby se to v křižovatce na startu líp odlepilo
Pokud by se totiž něco stalo s "mým" současným hlavním vozidlem, tak A6 je auto, po které koukám očkem. Mě by ani nevadilo, kdyby tam byl Haldex - já 4x4 využiju maximálně k tomu, aby se to v křižovatce na startu líp odlepilo
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time