Vliv hmotnosti hlavice řadící páky u manuální převodovky
Vliv hmotnosti hlavice řadící páky u manuální převodovky
Chlopi, na ZPost se objevila zajímavá myšlenka - že prý u 6MT je výhodné nasadit hlavici řadící páky s co největší hmotností (píšou tam až 600gr), že prý pak jde to řazení mnohem lépe.... kurnik šopa, nějak mi to hlava nebere, proč by měla mít hmotnost hlavice pozitivní vliv na řazení.... speciálně u Z, kde je řadička už i v non M-paketové verzi hodně zkrácená.... i kdybych s tím fofrklackem kvedlal extrémně rychle, tak ty pohyby sou tak malé, že setrvačnost/hybnost přece nemůže hrát roli.... a naopak se kdesyk v návodu píše, že se při neřazení nemá nechávat ruka na šaltpáce, aby se nezatěžovala...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Vliv hmotnosti hlavice řadící páky u manuální převodovky
Vidíš to dobře, průser dnešní doby je, že kde kdo může psát kde co... 

AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Vliv hmotnosti hlavice řadící páky u manuální převodovky
No nevim, dovedu si představit že při opravdu velké váze to může vytvářet dojem hladšího řazení, ale jedině za cenu ztráty citu a skutečné kontroly. Taky bych hádal že by řadička s podobným těžítkem mohla dělat vtipné věci jako vyskakovat z převodu při pořádném hupu na cestě (nejlépe v kombinaci s ubráním plynu ve správný okamžik) nebo vytvářet zajímavé odpory pokud budeš chtít zrovna řadit v zatáčce nebo při nějakém jiném přetížení. Nejsem mechanik, ale potenciál na vykurvení řadícího mechanismu to určitě skýtá slušný.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Vliv hmotnosti hlavice řadící páky u manuální převodovky
Asi brali inspiraci tady


Re: Vliv hmotnosti hlavice řadící páky u manuální převodovky
helemese, a to sem si myslel, že se s vanou v ničom neshodnu
chlopi dík za potvrzení mých nesouvislých myšlenek

chlopi dík za potvrzení mých nesouvislých myšlenek
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Vliv hmotnosti hlavice řadící páky u manuální převodovky
Vana: 

GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3