Řazení ob-stupeň a jeho vliv na auto
Řazení ob-stupeň a jeho vliv na auto
Zdravím,
chtěl jsem se zeptat - má řazení ob-stupeň nějaký vliv na auto, nebo ne? Někdy mi totiž přijde mnohem jednodušší třeba po městě řadit 1-2-4, než tam cpát i tu trojku navíc... Díky moc za odpovědi bez OT
chtěl jsem se zeptat - má řazení ob-stupeň nějaký vliv na auto, nebo ne? Někdy mi totiž přijde mnohem jednodušší třeba po městě řadit 1-2-4, než tam cpát i tu trojku navíc... Díky moc za odpovědi bez OT
Re: Řazení ob-stupeň a jeho vliv na auto
Pokud řadíš se spojkou, tak to vliv asi mít nebude. Nicméně proč se nerozjíždíš rovnou na 4ku?
2.0i 107kW
Re: Řazení ob-stupeň a jeho vliv na auto
Pokud je provadeno spravne, tj. zejmena neposilate otacky prilis nizko, pak urcite nikoli. Sam radim pri klidne jizde nebo po meste 1-3-5-6. Odradit vsech sest kvaltu postupne je na takovou jizdu zvlaste u auta s vetsim, vicevalcovym, vykonnnym motorem, ktery ma dost vykonu uz okolo volnobehu, zbytecne...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Řazení ob-stupeň a jeho vliv na auto
to mi pripomina moje jezdeni s mustangem, co mel manual....razeni 1-4 nebo komplet jizda na trojku, kdyz se jen popojizdelo
Re: Řazení ob-stupeň a jeho vliv na auto
pjanda: Díky za potvrzení mé teorie U silnějších aut je to opravdu docela otravné, i když konkrétněji 1-2-4 zvládne už kdejaké ne úplně slabé auto bez jakýchkoli problémů.
Caddy: To už mi přijde docela jako hardcore, na trojku se už nerozjíždí/nepopojíždí úplně dobře
Caddy: To už mi přijde docela jako hardcore, na trojku se už nerozjíždí/nepopojíždí úplně dobře
Re: Řazení ob-stupeň a jeho vliv na auto
tak uplne dobre ne, nicmene poladena tristadvojka z roku 67 ma sily dost
a jeste dodam, ze celkem to byl ctyrkvalt, takze ty rozsahy byly fakt velke
a jeste dodam, ze celkem to byl ctyrkvalt, takze ty rozsahy byly fakt velke
Naposledy upravil(a) Caddy dne stř 09 bře 13:57, celkem upraveno 1 x.
Re: Řazení ob-stupeň a jeho vliv na auto
Jde to. Proč ne
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Řazení ob-stupeň a jeho vliv na auto
No já řadil už i z jedničky rovnou šestku (z 8200 otáček na 2000) ale to jen na zkoušku, jinak bych v tom problém neviděl
Ain´t nobody got time for that
- Mikey89
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 13
- Registrován: sob 26 úno 23:02
- Bydliště: JBC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řazení ob-stupeň a jeho vliv na auto
Já to většinou dělám směrem dolu, třeba u sjezdech z dánice když hodně brzdim, z pětky rovnou trojku... S meziplynem by to taky nemělo ničemu vadit ne?
BMW E34 520i Orientblau Metallic
Re: Řazení ob-stupeň a jeho vliv na auto
Jisteze ne, vsak pri ostrem brzdeni z vysoke rychlosti do nizke to radit po jendom kvatlu ani poradne nejde, take radivam 6-4-3, 5-3-2 apod., poctivy meziplyn s vyslapnutou spojkou je zde ale nutnost, jinak prilis velky rozdil otacek namaha synchrony, coz je jednak opotrebovava a pak samotne razeni je pomalejsi. Ale to plati i pri postupnem podrazovani
Smerem nahoru uz to neni az tak podstatne, ale poctivy soudruh spojku vyslapne i tu
Smerem nahoru uz to neni az tak podstatne, ale poctivy soudruh spojku vyslapne i tu
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n