Nejdriv poradne umejt a vycistit od vseho bordelu, ktery neodstranis mytim (usazeniny, poletava rez, atd..), idealne plastelinou, ktera se jmenuje clay + hodne podmazavat detailingovym sprejem. Znovu umejt a utrit do sucha.
A jdes lestit: napatlas v tenke vrstve pastu (asi je jedno jestli rucne nebo lestickou), nechas zaschnout, rozlestis. Lestit by se melo idelane tou houbickou, ktera se dodava s konkretni pastou a nebo je doporucena. Pohyb lesticky by mel byt pokud mozno co nejvic nahodny, zadny kruhy, rovny trasy, nic.... U hrobsich past je dobry si prubezne kontrolovat ubytek laku. To opakujes jeste 1-2x podle toho kolik mas past a jak mas zniceny auto. Pak vosk...atd...
Objednal jsem si jednou domu detailera, ktery na mem aute (ktery bylo sakra v poradku) stravil 18h cistyho casu, cumel jsem mu pod ruce a sondoval. Na celym procesu se toho da tolik zkazit (a vetsiny veci si vsimnes az poprvy smejes vosk) a je k tomu potreba tolik kramu a casu, ze jsem usoudil to nechat jednou za cas na profikovi
Sem te doufam neodradil?
