Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změření

Když se chcete ponořit do nitra...
Zamčeno
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28241
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

nemáš zač a buď rád, že nemáš Subaru STI :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od x2005 »

pavproch píše:hele, zpět k themě: mám Bel Euro STI plus, neska v servisu bmw mi potvrdili, že nejsem jediný, komu se děje následující:
jízda v mokru/dešti, režim, Highway, "laser ON", použiju klakson a AR detekuje falešný poplach "laser alarm"
(prý nějaké nespecifikované rušení)
je tu ještě někdo se stejnou pihou na kráse?
Tohle jsem viděl na některých přenosných detektorech BelScort vs. vybrané klaksony VW group. Na STiR ještě nikdy. Jelikož zesilovač u IR čidel je hodně citlivý, může se k němu dostat nějaký rušivý signál a vyvolá to poplach. Měl jsem 995CZ z úplně poslední serie před krachem CD a ta dělala dokonce falešný laser na Magistrále nad Bulharem.

Pokud jsi kutil a máš zařízení po záruce, můžeš se zkusit podívat dovnitř. U novějších detektorů je před infradiodama kovová síťka, který musí být uzemněná (spojená s - pólem). Pokud tomu tak není, tak je šance na laserový FP řádově vyšší.

Nejjednodušší je si detekci laseru vypnout, stejně je to k ničemu. Nebo se pokusit dát klakson a hlavu včetně kabeláže co nejdál od sebe.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28241
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

Tak jsem si do auta pořídil Stinger DSI Computer...průběžně budu psát své poznatky a zkušenosti. Tady je můj první příspěvek, který by se dal nazvat: Seznámení :D

Moje první, zatím čistě stacionární zkušenosti, jsou velmi rozporuplné. Zařízení jsem zapnul a jelikož jsem všeobecný nepřítel návodů (pro návod sahám až v krajním případě), začal jsem si v Menu listovat. Zaujalo mne K pásmo, tak jsem mačkal a mačkal...po přepnutí na "základní obrazovku" se mi ale objevil nemilý nápis - něco ve stylu, že zařízení nepracuje jako analyser a že tato fce je blokovaná. Pochopil jsem tedy, že tohle je ta přednost zařízení - stiskem něčeho se z toho stane nefunkční krabička - no, paráda! Odpojil jsem tedy displej a připojil ho k doku(!), který je teprve připojen do PC. Po připojení mi předem nainstalovaný soft nabídkul nějakou aktualizaci, což jsem potvrdil. Cca 15 minut probíhala nějaká aktualizace. Po jejím dokončení jsem displej z doku vyndal a zacvaknul do detektoru. Ovšem se nic nedělo. A to jsem si vzpoměl, že jsem někde četl, že odpojením displeje se celé zařízení NEVYPNE! Takže jsem DSI odpojil od napájení a znovu připojil. Na displeji se zobrazilo instaling...a bylo na 0 minut opět vymalováno. Poté vše opět funguje

A teď proč to píši? V propagačních povídačkách jsem se dověděl, že zařízení je uživatelsky příjemné... No, nevím, co si kdo pod tímto pojmem představuje, ale já si pod tímto představuji intuitivní ovládání, resp. že někdo, kdo používá AR cca 15 let, to zvládne levou zadní. Stejně, jako když si koupím novou televizi nebo telefon - značka a systém je jiný, ale základy nastavování jsou pořád stejné. No, měl jsem se podívat do návodu. Mea culpa.
Ale - přišel jsem na to, že jednoduchý upgrade a další fce, které lze nahrávat jednoduše přes, dnes velmi oblíbené, SD/microSD karty, se tady řeší přes odnímatelný displej, který tedy vůbec není malý a dokovací stanici, která je připojena k PC. Takže, když jezdím hodně a chci se vyhnout případnému postihu policie - tudíž mít možnost deaktivovat zde fce radaru/rušičky, musím s sebou kromě notebooku, vozit i nějakou dokovačku navíc. Pro mne osobně vopruz.
Samostatnou kapitolou je displej. Nemožnost vypnutí nebo alespoň snížení jasu, bude hlavně v noci velmi nepříjemná vlastnost. Sám displej mi svým rozlišení a celkovým pojetím připomíná displeje Nokií, někde kolem řady 3210 - akorát ve světle modrém podsvícení. Zobrazuje sice hezké grafy a vlnění, ale když má přijít poplach na 34,000GHz, tak vždy zobrazí 34,999 - což je velká legrace, když si vzpomenu, jak je to zařízení sofistikované a z jakých tryskáčů to má onen spektrální analyzér...a ve finále neumí ani správně převádět frekvenci na displej.
Za zmínku také stojí dvojí aktualizace - jednou displej v doku a podruhé displej na AR. Nesmyslné a zdlouhavé řešení...zvlášť, když člověk v -15 připojí upradovaný displej a dalších 10 minut čeká než se aktualizace nahraje do AR.
Poslední připomínku mám k celkové velikosti všech komponentů - obrovský displej, obrovské ŘJ a ultraobrovský reproduktor (který by se třeba mě pod palubku nevešel ani náhodou!). Naopak chválím malé rozměry samotné hlavy, která se umísťuje někam do přední masky/za nárazník. I když jsem se ve své praxi setkal pouze s jediným autem, kam byl opravdu velký problém hlavu umístit (audi RS6), tak kompaktní rozměry nikdy nejsou na škodu.
Jelikož zařízení nepochází z CZ/SK distribuce, nemá v sobě nainstalovanou databázi POI. I zde je vskutku zajímavý postup této firmy, kdy mi bylo prodejcem vysvětleno, že Stinger podporuje databáze pouze v krajinách, kde bylo zařízení zakoupeno - tzn. v Německu je německá, v Itálii italská, atd. Jinou databázi si zatím není možné do zařízení nahrát. I když říkal, že Stinger na tom pracuje a do budoucna to možné bude...ale stejně mi to přijde divné...zvlášť u zařízení za cca 50t Kč.
Také bych u součastné jedničky na trhu, jak jej nazývá oficiální zastoupení, očekával komunikaci (hlasovou i písemnou) v českém jazyce.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16930
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od pavproch »

otázka (asi hlavně) pro Boba: loni touhle dobou, když sem objednával brambora, taxem se rozhodl pro pevně vestavěný Bel STI EURO CZ plus. Zdá se, že se brzo bude situace (s objednáváním, ale nebude to modrobílá vrtule, nejspíš asi paralympiáda) opakovat a otázka zní - je za ten rok nějaký pronikavý vývoj v kategorii vestavěných detektorů, který by mi měl bránit v pořízení toho samého HW, který už mám v bramborovi?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28241
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

ne...nic Ti nebrání. Otázka je, kdy budeš objednávat dodatečnou výbavu. V dohledné době bude totiž vypuštěn Protector950cz, což je SW nadstavba na STiR+. Ale komplet v CZ jazyce, komplet databáze tvořená u nás, možnost ovládání i AL G9 z jednoho zařízení/administračního panelu...a mnoho dalších fcí.
Další možností je proklamovaný Stinger, kterého distributor v ČR obratem pasoval za jedničku na trhu. Ale tady budu umět dát nějaké definitivní pro/proti dokupy tak za /- měsíc. Je to detektro, který je zde na trhu velmi krátce a nejezdí s ním (ve srovnání s produkty BEL) prakticky nikdo.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne čtv 09 úno 11:21, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16930
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od pavproch »

thx
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28241
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

každopádně - pokud Ti vyhovují fce takové, jaké jsou u STiR, tak není důvod zkoumat něco jiného. Detektor je to velmi kvalitní a vyznačuje se dlouhodobě stabilní detekcí. Mám s ním najeto přes 200t km a momentálně to v detekci radarů nemá konkurenci.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16930
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od pavproch »

asi máš pravdu (nemám s čím srovnávat) - po cca 35kkm sem taky spokojen....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28241
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

Tady máš srovnání Stingeru a STiR+ v tunelu, který sice není moc vhodný na nějaké závěry, ale když tam člověk jezdí už deset let s x detektory, tak určitou představu má.

No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28241
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

Někde jsem četl, že Stinger nemá žádné falešné poplachy...mám to první den v autě, najeto po Pze cca 100km a 6 falešňáků... Zde jsou alespoň dva z nich :ymhug:

No pain, no gain.
Vespa time \m/
Zamčeno