Pneu koutek
Re: Pneu koutek
Vroom: tak ono 225 na 8" disku je vcelku nestandard, většinou takhle "široká" guma bývá na 7,5". Taky záleží na výrobci, uvedený rozměr je jen orientační, reálná šíře pneumatiky se liší napříč sortimentem. Nemáš to málo nafoukaný? Ty vnějšky jsou fakt dost...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneu koutek
Tak uz mam obuto A4 na Conti Premium Contact 6 rozmer 245/40 R18. Uvidime ake to bude a ci sa to bude dat nejako pocitovo prirovnat a porovnat k Michelinom PS4 co su na M135i, aj ked su to uplne ine auta.Snowman000 píše:Ja to mozno na toto leto nakoniec risknem s CPC6
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneu koutek
Krasna ukazka toho preco RFT stoji jazdne za
Zdroj Harry Metcalfe: https://www.instagram.com/p/BwEisGCJ12q/
Zdroj Harry Metcalfe: https://www.instagram.com/p/BwEisGCJ12q/
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Pneu koutek
Jsem v estonsku, pulka aut ma porad jeste nazuty hreby, zbytek zimaky a moje fungl nova corolla z pujcovny letni eco contiky
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneu koutek
Mi se dycky v těchto krajinách líbí, jak ty kola s hroty sviští na asfaltu
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Pneu koutek
Stal jsem na prechodu a kolem jel cayenne na sirokejch kolech, ze ma hroty bylo jasne slyset uz tak na 100mřidičBOB píše:Mi se dycky v těchto krajinách líbí, jak ty kola s hroty sviští na asfaltu
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Pneu koutek
Snowman: Jsem zvědav na tvoje reference na CPC6. Stejný rozměr budu kupovat cca v červnu a váhám mezi CPC6 a GEF1, co srovnávali v tom testu.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneu koutek
Jako zatial som na A4 zazil iba zimne Vredesteiny a oproti nim je to uz z logiky veci velky rozdiel, co sa tyka jazdnych vlastnosti. Som s nimi ale spoko, su prijemne presne na zatocenie volantom a gripu je az az (dazdu som s nimi zatial moc nezazil). Cez sviatky ale planujem na nich dat nejakych 1000km tak budem zase o nieco mudrejsi.
Keby ale nebola prisla ponuka na CPC6 tak bych asi bol aj ja skoncil v GF1, len na zaklade toho ze s Contikami som nikdy moc dobre skusenosti nemal, ci uz CSC2 alebo CSC5P (alebo aj zimaky), vzdy mi prisli nekomunikativne a pocitovo nepresne.
CPC6 su v tomto urcite lepsie konecne, k charakteru auta prijemne sadli.
Edit: Zhoršil sa ale komfort jazdy v mestskych rychlostiach za co mozu ale výrazne tvrdšie bočnice oproti zimakom, od nejakych 80 uz je to lepšie. Na druhu stranu to vyrazne dopomohlo stabilite aj v rýchlostiach blížiacich sa maximu mojej A4
(laborujem ale ešte s tlakmi...zatial som 0.2 pod predpisanymi 2.8 a 2.5)
Keby ale nebola prisla ponuka na CPC6 tak bych asi bol aj ja skoncil v GF1, len na zaklade toho ze s Contikami som nikdy moc dobre skusenosti nemal, ci uz CSC2 alebo CSC5P (alebo aj zimaky), vzdy mi prisli nekomunikativne a pocitovo nepresne.
CPC6 su v tomto urcite lepsie konecne, k charakteru auta prijemne sadli.
Edit: Zhoršil sa ale komfort jazdy v mestskych rychlostiach za co mozu ale výrazne tvrdšie bočnice oproti zimakom, od nejakych 80 uz je to lepšie. Na druhu stranu to vyrazne dopomohlo stabilite aj v rýchlostiach blížiacich sa maximu mojej A4
(laborujem ale ešte s tlakmi...zatial som 0.2 pod predpisanymi 2.8 a 2.5)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon 09 črc 14:12
Re: Pneu koutek
Rád bych se místních guru zeptal na to, kterou pneumatiku by mi doporučili na Hondu Legend. Bohužel v rozměru 235/50 R17 96W toho moc není. Chtěl bych pneumatiky tiché a pohodlné, ale aby to nebylo bláto a mohl jsem to občas protáhnout nějakou tou zatáčkou. Chápu, že je to částečně protimluv, ale to je sportovní limuzína taky.
Následující prakticky kompletní seznam jsem seřadil dle osobních preferencí resp. dle toho, co jsem se dočetl různě po webu. Ptám se zde na zkušenosti, protože bych se rád vyhnul zklamání, které jsem zažil s Dunlop BluResponse. Perfektní gumy, dokud nezaprší. Pak jsou bídné a pod 10 °C vyloženě nebezpečné.
Takže, které?
Následující prakticky kompletní seznam jsem seřadil dle osobních preferencí resp. dle toho, co jsem se dočetl různě po webu. Ptám se zde na zkušenosti, protože bych se rád vyhnul zklamání, které jsem zažil s Dunlop BluResponse. Perfektní gumy, dokud nezaprší. Pak jsou bídné a pod 10 °C vyloženě nebezpečné.
Takže, které?
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric
- Michelin Pilot Sport PS2
- Continental SportContact 5
- Goodyear EfficientGrip
- Michelin Primacy 3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneu koutek
já si oblíbil Primacy - už je obouvám 3. sezónu. Jsou tiché, i když se trochu sjedou a zároveň dobře drží.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time