Pneu koutek
Re: Pneu koutek
Přesně. Prvních pár set metrů až jednotky kilometrů může být zimní lepší, ale rozehřívám se já i auto a jedu jak s hnojem, takže to příliš nepoznám. Dál s naakumulovaným teplem už jsou letní na suchu v lepší v jakékoliv okolní teplotě přinejmenším do slabých minusů. Když se nějakého experta na školení zeptám, jestli těch 7°C kde všichni papouškují že se to láme udává teplotu okolí nebo pneumatiky, krčí rameny. Bavíme se o srovnatelně kvalitních gumách. Anomálii jsem zažil jen u Hankooku, kde ze dvou sad zimní byla lepší už pod 20°C
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Pneu koutek
_sulcik_ píše:Abysme předešli výsledkům dojmologie a placebo-efektu..
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/ ... ilne-mrazy
(o gumách asi tak od půlky).
Jinak samozřejmě celkové jízdní vlastnosti jsou o pocitech každého soudruha, ale co se týče brždění, tam je to měřitelné.
jo, jsou jako puky. Já čekal bůhvíco a bylo tam akorát každoroční opakování pro masu. Mě nějaká tabulka moc nedojme, když vidím, že se auto při brzdění na zimákách, sune jak sáně.
Během sezóny sjedu klidně i 10 sad, tak si dovolím tvrdit, že poznám negativní vliv při přechodu na zimní, ale chápu, že běžné veřejnosti je třeba to takto podat. Vždyť to říkali ve zprávách...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Pneu koutek
Vtipny je, ze zaverem zkousky laboratore VS je tvrzeni, ze zmrzla guma je tvrdsi nez tepla guma
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneu koutek
No, zákldem je fakt, že 99% řidičů jezdí jinak než místní osazenstvo. Takže ono i ty obecné “kecy” jsou pro většinu, která si pneu vybírá stejně podle ceny.
Třeba můj tchán - celoročně jezdí na zimních a když jsem se ho zeptal, zda mu nevadí, jak se to auto chová na zimních v +30ti, tak mi řekl, že rozdíl mezi zimní a letní gumou v létě nepozná. Je to stejné a tak přestal přezouvat. Takže asi tak.
Třeba můj tchán - celoročně jezdí na zimních a když jsem se ho zeptal, zda mu nevadí, jak se to auto chová na zimních v +30ti, tak mi řekl, že rozdíl mezi zimní a letní gumou v létě nepozná. Je to stejné a tak přestal přezouvat. Takže asi tak.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Pneu koutek
Souhlas, drtiva vetsina by mohla jezdit na smotanejch zahradnich hadicich a nepoznaj nic. Blby je, ze az jim nekdo vleze do silnice, tak ho srazej, misto toho aby zastavili. I kdyz to je vlastne taky fuk, proze ta vetsina ani stejne brzdit na plno neumi...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Pneu koutek
Prvních pár set km s Nokianama na leguánovi (235/55 R17) - jo, dobrý na zmrzlém suchu i na vodě (sních na cestě ešče nebyl), jsou krapet hlučnější, ale jinak pěkně drží směr i v nadlimitních rychlostech a celkem slušně brzdí (na suchu). Zatím spokojenost. Uvidíme až pořádně nasype.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Pneu koutek
za mě zimní zatím fajn, je to měkký, ale taky mám o palec menší. a na vodě v současných teplotách mi to je příjemnější než letní teda
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Pneu koutek
Ty jízdní vlastnosti brutálně ovlivňuje huštění i u prémiových. Jak je přifoukneš třeba na 3.2 pro plný vůz a jedeš sám, tak jsou jak letní téměř. Pevné, jisté, drží jak po kolejích.
Jakmile tam máš např 2.6 pro poloprázdný provoz a jedeš i tak sám, je to už mnohem horší, jako bys měl čínské gumy za 10% ceny, zejména serpentiny... Netvrdím přehustit přes stanovený limit, ale ovlivňuje to pocity z kvality gumy.
Jakmile tam máš např 2.6 pro poloprázdný provoz a jedeš i tak sám, je to už mnohem horší, jako bys měl čínské gumy za 10% ceny, zejména serpentiny... Netvrdím přehustit přes stanovený limit, ale ovlivňuje to pocity z kvality gumy.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Pneu koutek
psal jsem PRO PLNÝ VŮZ.
Každý střední osobáček nemluvě o větších...
Každý střední osobáček nemluvě o větších...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)