Lidl nabíječky mají jednu podstatnou vadu a to, že nenabijou úplně vybitou baterii, prostě jí "nevidí". Řešení je buď ji trochu nakopnout klidne obyčejnou hloupou starou nabíječkou anebo lidl nabíječku připojit a odpojit tolikrát než se chytne (bez záruky).
Co se CTEKu týče, tak jich mám v okolí asi pět a nevím, že by se nějaká pokazila, mj. mají záruku 5 let.
Zaujaly mě NOCO nabíječky a startovací boostery, viděl jsem na Amazonu, ale vlastní zkušenost zatím nemám.
Špatně připojená autobat. na nabíječku + pokec o nabíječkách
Re: Špatně připojená autobat. na nabíječku + pokec o nabíječkách
Co si mám představit pod pojmem úplně vyblitá baterie? Protože takovou většinou už nemá smysl nabíjet.
Od jakého napětí odmítá nabíječka prcovat?
Od jakého napětí odmítá nabíječka prcovat?
Re: Špatně připojená autobat. na nabíječku + pokec o nabíječkách
stav, kdy auto neodemknu a nesvítí ani kontrolky
Re: Špatně připojená autobat. na nabíječku + pokec o nabíječkách
mal som tu lidl nabijacku a presne bol problem,ak bola uz dost vybita autobateria. Mam teraz Bosch C5 a dost v poho.
Re: Špatně připojená autobat. na nabíječku + pokec o nabíječkách
To neni problem jenom lidl nabijecky, ale vetsiny podobnych. Myslim ze hranice je nejakych 9V.
Pred rokem se mi takhle vybila varta AGM, myslim ze mela neco lehce pres 7V. S tim ze sem uz nemel co ztratit, sem do ni pustil nekolik desitek amper a dobil na asi 11.5-12, a zbytek normalni nabijeckou, zatim na ni stale jezdim, a ma porad dostatecnou kapacitu.
Re: Špatně připojená autobat. na nabíječku + pokec o nabíječkách
Já jsem koupil TECMATE OPTIMATE, model přesně nevím. CTEC byl druhý ve výběru. Převážilo to, že umí i 6V aku pro motorku. Má zvládnout i hluboce vybité baterie. To jsem zatím naštěstí neměl možnost otestovat.
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
Re: Špatně připojená autobat. na nabíječku + pokec o nabíječkách
To sem taky slyšel že hluboce vybité baterie nemá cenu nabíjet, ale už dvakrát sem řešil úplně mrtvou baterku (jednou asi 6V-rok stará a jednou snad 4V a ta byla asi 5 letá). Vždy sem nejprve připojil vybitou k nabitý baterce, aby ji trochu nadopovala. Pak se chytla "chytrá" nabíječka, a nabila ji. První slouží už asi 3 rok a ta starší a víc vybitá stále slouží k občasnému nastartování zahradního traktůrku atd. Ale kapacitou už na tom bnude asi hůř - ale nevím, neměřil jsem.
Takže za mě určitě smysl má nabíjet i hodně vybité baterie.
Re: Špatně připojená autobat. na nabíječku + pokec o nabíječkách
Taky se mi povedlo do mrtě vybít rok starou Vartu Blue, u veterána zůstala běžet sahara přes noc.
Po nabití CTEKem MXS 5.0 funguje další 2 roky vpohodě.
Po nabití CTEKem MXS 5.0 funguje další 2 roky vpohodě.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe