Pneu koutek
Re: Pneu koutek
zalezi od snehu, ked je to jemny prasan na asfalte tak sa este da
akonahle je kusok mokrejsi sneh tak to zabije drazky a ides jak po cistom lade
akonahle je kusok mokrejsi sneh tak to zabije drazky a ides jak po cistom lade
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneu koutek
A také záleží na teplotě.
Nicméně nikdo neochčije fakt, že i na suchém asfaltu, má letní guma, u teplot <4 stupně, výrazně horší brzdnou dráhu než pneumatika zimní.
Nicméně nikdo neochčije fakt, že i na suchém asfaltu, má letní guma, u teplot <4 stupně, výrazně horší brzdnou dráhu než pneumatika zimní.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Pneu koutek
si děláš srandu?! Vždyť ty krámy zimní na suchu brzdí daleko hůř.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Pneu koutek
No já taky myslel. Že i v sebevětší zimě, ale na suchu, je letňák lepší
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Pneu koutek
Je a vzdycky bude, protoze nema lamely. Mimochodem, obul jsem na zimu Conti 860S a pres vsechny pozitivni vysledky testu to zadna hitparada neni :/Stepan píše:No já taky myslel. Že i v sebevětší zimě, ale na suchu, je letňák lepší
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Pneu koutek
Zimák je všude mimo sníh peklo, mám pocit, že mi někdo namontoval na auto silentbloky z polystyrenu a je jedno, jaká je to značka. Žvýkačky jsou všechny.
Ještě bych zmínil + pro zimáky a to je lepší grip na výjezdu, jinak je ovládání auta utrpením.
Ještě bych zmínil + pro zimáky a to je lepší grip na výjezdu, jinak je ovládání auta utrpením.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Pneu koutek
Vůči zimákům zase tak vyhraněný nejsem. Jako je to žvýkačka, ale ve výsledku to vede k progresi v chování auta a "jen" nižším rychlostem v zatáčkách - tomu všemu se dá přizpůsobit. Je ale fakt, že pokud léto člověk odjezdí na nějaký top-gumě typu Sport Cup, tak pak je ten přechod asi výraznější. Jinak za mě Kormoran Snow v 205/45R17 je na Swiftovi na pohodu, malinko je cítit nepřesnost gum, ale žádný brutál vibrace se nekonají. A jsou příjemně úzký, oproti letním Matadorům 205/50R16 snad o 2cm na gumě. Uvidíme až nasněží, ale díky tý šířce to doufám bude cajk, řízne si to cestu jak galuska .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Pneu koutek
Abysme předešli výsledkům dojmologie a placebo-efektu..
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/ ... ilne-mrazy
(o gumách asi tak od půlky).
Jinak samozřejmě celkové jízdní vlastnosti jsou o pocitech každého soudruha, ale co se týče brždění, tam je to měřitelné.
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/ ... ilne-mrazy
(o gumách asi tak od půlky).
Jinak samozřejmě celkové jízdní vlastnosti jsou o pocitech každého soudruha, ale co se týče brždění, tam je to měřitelné.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Pneu koutek
Tak ono zalezi jaka guma to je, kdyz nemas za letni naky eco smejdy, tak je vysledek razem opacnej: https://youtu.be/TJsV2ORMsms_sulcik_ píše:Abysme předešli výsledkům dojmologie a placebo-efektu..
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/ ... ilne-mrazy
(o gumách asi tak od půlky).
Jinak samozřejmě celkové jízdní vlastnosti jsou o pocitech každého soudruha, ale co se týče brždění, tam je to měřitelné.
Nehlede na to, ze testovat gumu podchlazenou na teplotu okoli je dalsi blbost, protoze to ta guma ma prvnich 5 minut. I kdyz pojedes rovne po dalnici 130kmh, tak do 5 minut ma pneumatika +0,2-0,3 bar, proc asi..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Pneu koutek
Skoda ze se kluci z laborky nezamysleli nad realnymi podminkami nebo ze by si to takhle nekdo objednal
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k