Pneu koutek
Re: Pneu koutek
Michelin Pilot Sport 4 mám na SLK (docela dlouho jsem vybíral) a musím říct, že spokojenost, takhle jsem 50 km/h projížděl nějaké zatáčky ve městě (ulice Žebětínská ještě v Brně), klídek pohoda, žádná pila a za mnou týpek v 1er a pískalo mu to jak nadržená japonka (ale kdo ví, co si do toho dal, jestli to provozuje s omezeným rozpočtem).
Předtím jsem tam měl Continental SportContact 5 a ty byly o dost horší, ke konci bych řekl, že i tragické (podotýkám stále dost nad zákonnou hranicí). Tam stačilo špatně dýchnout okolo pedálu plynu a auto už šlo do driftu, Micheliny drží jak přibité.
Na Golfu R teď z hlavy nevím, co mám, nějaké 19 asi ještě z fabriky, drží to obstojně, to nemohu říct.
Předtím jsem tam měl Continental SportContact 5 a ty byly o dost horší, ke konci bych řekl, že i tragické (podotýkám stále dost nad zákonnou hranicí). Tam stačilo špatně dýchnout okolo pedálu plynu a auto už šlo do driftu, Micheliny drží jak přibité.
Na Golfu R teď z hlavy nevím, co mám, nějaké 19 asi ještě z fabriky, drží to obstojně, to nemohu říct.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneu koutek
PS4 mam aj ja na M135i a aj ked ich nemam moc s cim na nom este porovnat, tak im nemam fakt co vytykat...krasne citatelne a gripu fakt az az.
El_XEL: Na R-ko chodia z fabriky Pirelli P-Zero
El_XEL: Na R-ko chodia z fabriky Pirelli P-Zero
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Pneu koutek
První poznatek: PS4 (ne nové, od loňka) jsou výrazně hlučnější (speciálně na hrubém asfaltu) než ojeté zimáky. Ale to samozřejmě neva.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Pneu koutek
Neškodí ty subjektivní pocity zaměnit konečně za konkrétní naměřené hodnoty.
Zrovna hluk lze měřit i mobilem, pro porovnání dvou rachotů nebude podstatné žádné akademické měření s kalibrovaným měřidlem ale jen porovnání, kdo rachotí méně.
Stává se, že tišší auto je považováno za hlučnější a při měření se pak všichni diví a nevěří tomu.
Koneckonců ty decibely udává výrobce na etiketě, pro vzájemné srovnání to může být pomocí
Zrovna hluk lze měřit i mobilem, pro porovnání dvou rachotů nebude podstatné žádné akademické měření s kalibrovaným měřidlem ale jen porovnání, kdo rachotí méně.
Stává se, že tišší auto je považováno za hlučnější a při měření se pak všichni diví a nevěří tomu.
Koneckonců ty decibely udává výrobce na etiketě, pro vzájemné srovnání to může být pomocí
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Pneu koutek
Na druhou stranu, i když bude objektivně hlučnější, tak tobě to subjektivně může připadat naopak a v autě sedíš ty a ne hlukový senzor, žejo.
Re: Pneu koutek
Ono je pak taky otázka jestli ten hlukový senzor v telefonu používá váhové filtry nebo ne.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneu koutek
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Pneu koutek
M.Z.: Otestoval už jsi ty nové Federaly? Jaké jsou? A jaký přesný typ to máš? Federal 595RS-PRO?
Díky
Díky
Re: Pneu koutek
Mám RS-RR, 19 jsem už zlískal, mám ještě sadu na 18.
Fungujou slušně, až na ten hukot a valivý odpor. Reálně se zvedla cca o litr spotřeba proti Cup2. (stejné poznatky má i Mad Joe na M3 F80).
Gripu mají spoustu, ale vy vysoké rychlosti, jsou na hraně takové nejisté, houpavé. Po ojetí, už mají jízdní vlastnosti špatné. Jednou drží, podruhé klouznou, musel jsem zvolnit. Taky na drift se musí jít na plyn hrozně agresivně, nejdou v nízké rychlosti urvat.
Pro mě je závěr takový, že už raději budu investovat více peněz do Cup 2, Federaly jedině na české okruhy, na NS už na nich v žádném případě nejedu. Pokud ale člověk nejede totální hranu a nehoní se s časomírou, poslouží dobře. Finanční rozdíl je veliký.
Když nad tím přemýšlím, tak jsem byl ve výsledku spokojenější se staršími RS-R. Nebyly ani z poloviny tak hlučné, měly menší valivý odpor a pořád dobré vlastnosti, i po ojetí. Jezdil jsem pilu až do totálního konce.
Fungujou slušně, až na ten hukot a valivý odpor. Reálně se zvedla cca o litr spotřeba proti Cup2. (stejné poznatky má i Mad Joe na M3 F80).
Gripu mají spoustu, ale vy vysoké rychlosti, jsou na hraně takové nejisté, houpavé. Po ojetí, už mají jízdní vlastnosti špatné. Jednou drží, podruhé klouznou, musel jsem zvolnit. Taky na drift se musí jít na plyn hrozně agresivně, nejdou v nízké rychlosti urvat.
Pro mě je závěr takový, že už raději budu investovat více peněz do Cup 2, Federaly jedině na české okruhy, na NS už na nich v žádném případě nejedu. Pokud ale člověk nejede totální hranu a nehoní se s časomírou, poslouží dobře. Finanční rozdíl je veliký.
Když nad tím přemýšlím, tak jsem byl ve výsledku spokojenější se staršími RS-R. Nebyly ani z poloviny tak hlučné, měly menší valivý odpor a pořád dobré vlastnosti, i po ojetí. Jezdil jsem pilu až do totálního konce.
Naposledy upravil(a) M.Z. dne ned 24 čer 10:04, celkem upraveno 1 x.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Pneu koutek
Díky za perfektní popis
Akorát pořád sháním někoho, komu se podaří vyzkoušet ty 595RS-PRO.
Ty jsi měl RS595-R (klasické, profláklé Federaly) a teď ty 595RS-RR. Nechceš to ještě prubnout do třetice?
Já asi ještě vyzkouším Sport Cupy 2 místo AR08R a uvidíme, s čím budu spokojenější. Ale ty 595RS-PRO mi taky vrtají hlavou, dezén vypadá dost podobně jako ty Yokohamy...
Akorát pořád sháním někoho, komu se podaří vyzkoušet ty 595RS-PRO.
Ty jsi měl RS595-R (klasické, profláklé Federaly) a teď ty 595RS-RR. Nechceš to ještě prubnout do třetice?
Já asi ještě vyzkouším Sport Cupy 2 místo AR08R a uvidíme, s čím budu spokojenější. Ale ty 595RS-PRO mi taky vrtají hlavou, dezén vypadá dost podobně jako ty Yokohamy...