Rozdielne pneu na napravach

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: Rozdielne pneu na napravach

Příspěvek od Vana »

ratus ratus píše:Nezkušený řidič zvládá přetáčivý smyk hůře než nedotáčivý....
a tady je někdo takový ? :)
ratus ratus
Pan Řidič
Příspěvky: 343
Registrován: pát 06 led 22:04

Re: Rozdielne pneu na napravach

Příspěvek od ratus ratus »

že by ani jeden? #:-s
Uživatel neexistuje :-)
Uživatelský avatar
Majkky
Pan Řidič
Příspěvky: 404
Registrován: stř 16 úno 18:39

Re: Rozdielne pneu na napravach

Příspěvek od Majkky »

A neni snad primárním cílem, aby nedotáčivý smyk vůbec nenastal?
Chceš mít v životě všechno easy? Buď primitiv ...

30.9.2011 2 body ( 60 km/h na 50 km/h ) ...
- http://www.youtube.com/watch?v=ijVujGdczfo

Escort X50 EURO CZ
ratus ratus
Pan Řidič
Příspěvky: 343
Registrován: pát 06 led 22:04

Re: Rozdielne pneu na napravach

Příspěvek od ratus ratus »

Primárním cílem je,aby žádný smyk nenastal. :D
Uživatel neexistuje :-)
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: Rozdielne pneu na napravach

Příspěvek od Vana »

tak všeobecně se považuje za nebezpečnější neřízený přetáčivý smyk
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28233
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdielne pneu na napravach

Příspěvek od řidičBOB »

ratus ratus píše:Primárním cílem je,aby žádný smyk nenastal. :D
Proto jezdím jako přizdisráč! :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
ratus ratus
Pan Řidič
Příspěvky: 343
Registrován: pát 06 led 22:04

Re: Rozdielne pneu na napravach

Příspěvek od ratus ratus »

Proto jsi také naživu :D
Uživatel neexistuje :-)
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdielne pneu na napravach

Příspěvek od jarka »

Částečně nám to vysvětlovali tak jak to popisuje krysa. Je přirozeností, že při krizovce člověk ubere plyn a tím se auto samo stabilizuje. A proto je jednodušší zvládnout nedotáčivý smyk než přetáčivý - aspoň mě to zní naprosto logicky. Když se naopak stejný řešení použije u přetáčivýho smyku, tak ho to jen umocní. Navíc se tady nebavíme o řízené přetáčivosti nebo nedotáčivosti ale o krizovce, která nestane znenadání a tam už do toho promlouvají i reakční časy a člověk může být jen o trochu pomalejší a dát kontra pozdě a přetáčivý smyk už nezvládne. Aspoň teda pro mě bylo daleko težší, když jsem zkoušelil zvládnutí smyku na smykový desce s tím, že jsem nevěděl kam mě to hodí (v tu chvíli to bylo tak 50:50 i u fwd - viz: Pachfurt).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28233
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdielne pneu na napravach

Příspěvek od řidičBOB »

jarka píše:Aspoň teda pro mě bylo daleko težší, když jsem zkoušelil zvládnutí smyku na smykový desce s tím, že jsem nevěděl kam mě to hodí...
Když jsem se bavil v Mostě s instruktorem o téhle desce, tak říkal, mnohem více mají řidiči problém v případě, kdy jim řekne, kam je to trhne než tehdy, když to nechá na automatu...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdielne pneu na napravach

Příspěvek od jarka »

Já měl problém právě s tím náhodným směrem. Normálně v zatáčce čekám smyk ve směru odstředivý síly, ale tady u toho sem se fakt neměla čeho chytnout. A ta sekunda než sem správně zareagoval byla kurevsky dlouhá...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět