První stěžejní bod je přizpůsobit rychlost povaze vozovky.
A kupovat špičkové pneu je určitě dobře, zvlášť pro Ty, co to využijí.
Myslím tím stopadesát koní, dvěstě koní, pětset koní....
Ale když do pneuservisu vidím jezdit ty Fabie s HTP a řeší 30minut jestli poslední Michelin nebo poslední Conti, tak se musím smát
![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
![Rolling on the floor =))](./images/smilies/24.gif)
Mimochodem jak tady zaznělo že CrossClimate jezdí v zimě slušně a v létě jako letní téměř,
tak ještě lepší volba je koupit rovnou Zimní Alpin5.
Ty totiž v zimě předvedou 100% výkon a v létě taky jezdí skoro jako letní, takže výhoda je lepší práce v zimě.
Ty řeči, že zimní v létě jsou nebezpečné platí, ale zejména třeba pro Sava, né pro Alpin4/5.
Letní budou vždy ještě lepší ale když už někdo nechce mít dvě sady gum, kupte si špičkové zimáky.
Není nic horšího, když se dvě hodiny musíte v koloně plazit na dvojku v zimě za vyděšeným řidičem na špatných pneu.
To pak ten viník kolony je tak vynervovaný, že se nabourá né z důvodu gum, ale z těch nervů
![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
![Rolling on the floor =))](./images/smilies/24.gif)