Lenze tu pises o RWD pri FWD musis pridat plyn a dat kontra a to sa uz pri 180 dava tazko...Bond007 píše:jen je nezvyk davat na dalnici ve 180 pod brzdama v zatacce kontra:)
Rozdielne pneu na napravach
Re: Rozdielne pneu na napravach
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Rozdielne pneu na napravach
Tak pokud potřebuješ brzdit, tak se plyn přidává špatně u všech koncepcí
2.9T RWD
Re: Rozdielne pneu na napravach
tak záleží jestli instruktoři preferují pouze bezpečný průjezd zatáčkou- kde se na sněhu stejně musí docela opatrnějarka píše:Na kurzech sportovní jízdy nám tlačili do hlavy, že lepší gumy musí do zadu. A to ti instruktoři nebyli žádní teoretici, ale docela střelci. Důvodem bylo právě to co píše merlin - nenadálá přetáčivost v krizovkách popř. vyšších rychlostech, se kterou se pak nedá nic moc dělat.
anebo všechno ostatní - tj trakci (FWD) a brzdění, držení stopy ve sračkách, aquaplaning apod. Já dávám přednost tomu druhému takže lepší dopředu, a to i na RWD
Jinak doufám že těch bondových 180 s brzdami a kontra nebylo na sněhu, páč já tak rychle na sněhu ještě nejel ani po rovině. Moje hrdinství končí v autě někde u 160 km/h a na motorce ještě trochu míň
Re: Rozdielne pneu na napravach
Nemozem suhlasit s aquaplaningom, ked ma clovek horsie pneumatiky na prednej naprave (FWD) tak sa nic nedeje auto len zahuci ako predne kolesa idu po vode ale auto ide viac menej stale rovno. Ked su horsie v zadu, tak clovek lieta po ceste ako handra a musi si dat pozor aby neubral plyn aby ho stale predne tahali inak skonci v hodinach ako s (RWD)
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Rozdielne pneu na napravach
vana: bond jezdi na srackach a vode rychleji nez na suchu, bo na suchu se boji
merlin: to je z prominutim trochu blbost, ne. kdyz se na vode urve predni naprava, zbyva uz jen modleni. s vlajicim zadkem se stale da neco delat, jen clovek musi mit rychle ruce
merlin: to je z prominutim trochu blbost, ne. kdyz se na vode urve predni naprava, zbyva uz jen modleni. s vlajicim zadkem se stale da neco delat, jen clovek musi mit rychle ruce
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Rozdielne pneu na napravach
mmira, ja som myslel na rychlu jazdu po relativne rovnej dialnici ked su vyjazdene pruhy. V zkrutach je to ine aj ked si myslim ze pri aquaplaningu toho vela neurobis, treba len cakat aj sa kolesa dotknu vozovky. Aquaplaning je podla mna horsi ako sneh a lad...
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Rozdielne pneu na napravach
na te dalnici mi to prijde jeste jako horsi varianta. jak se predni kola dostanou na vrstvu vody, v tu chvili staci sebemensi impuls a clovek leti do svodidel. porad si myslim, ze je lepsi mit lepsi gumy na predku tak, aby i kdyz se urvou zadni, tak predni zustaly v kontaktu s asfaltem.
stale premyslim nad tim, co se jarka dozvedel v kurzu a nedava mi to smysl. ano, horsi gumy vzadu znamenaji vyssi pretacivost, ale stale radeji pojedu v pretacivem aute nez v necem, co nezataci popr nebrzdi. zalezi taky na naladeni auta. okruhove predokolky byvaji dost casto nastavene hodne pretacive, takze tam bych to mozna i pochopil. ale na beznem aute na cestu mi to smysl proste nedava.
stale premyslim nad tim, co se jarka dozvedel v kurzu a nedava mi to smysl. ano, horsi gumy vzadu znamenaji vyssi pretacivost, ale stale radeji pojedu v pretacivem aute nez v necem, co nezataci popr nebrzdi. zalezi taky na naladeni auta. okruhove predokolky byvaji dost casto nastavene hodne pretacive, takze tam bych to mozna i pochopil. ale na beznem aute na cestu mi to smysl proste nedava.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Rozdielne pneu na napravach
mmira: plný souhlas
s lepšíma vpředu je riziko aquaplaninku určitě menší protože vyšší dezén si s vodou líp poradí a zadek už jede po vyčištěném
s lepšíma vpředu je riziko aquaplaninku určitě menší protože vyšší dezén si s vodou líp poradí a zadek už jede po vyčištěném
Re: Rozdielne pneu na napravach
mmira,Vana: plný souhlas
Chceš mít v životě všechno easy? Buď primitiv ...
30.9.2011 2 body ( 60 km/h na 50 km/h ) ...
- http://www.youtube.com/watch?v=ijVujGdczfo
Escort X50 EURO CZ
30.9.2011 2 body ( 60 km/h na 50 km/h ) ...
- http://www.youtube.com/watch?v=ijVujGdczfo
Escort X50 EURO CZ
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Rozdielne pneu na napravach
Nezkušený řidič zvládá přetáčivý smyk hůře než nedotáčivý . Tedy horší dopředu.
Uživatel neexistuje