Chlopi, já vím, že to se mnú myslíte dobře, ale prostě stará konzerva je stará konzerva...mně jen tak hned nepřesvědčíte... jak píšu, fčíl můžu snít a teoretizovat, ale dokad nebudu mít VLASTNÍ KOMPLEXNÍ zkušenost s m4Zlikem (a to ne jedna jízda, ale nejlíp celá sezona - 6 až 8 tis km) a jeho o 17% zkráceným diffem, taxa žádný def závěr dělat nebude... a těch aspektů, které musím zvažovat je tam mraky, a zdaleka ne všechy jsou jen technického charakteru....
ale ano, přiznávám, smyslem těch úvah je "lepší" dynamika.... halt po čtyřech letech @ 160tis km sem si už na 200kW @ 1715kilo = stovka za 6.2 (kura, ta váha to je hrůza, dyž se to takle napíše) tak nějak zvykl a chtěl bych - TROŠKU! - víc, teda vlastně míň.....
xDrive a "zkrácení" diffu ???
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
Tož asitakle (použiju formulaci, kterou tu napsal myslím d1.8t ):pavproch píše:dokad nebudu mít VLASTNÍ KOMPLEXNÍ zkušenost s m4Zlikem (a to ne jedna jízda, ale nejlíp celá sezona - 6 až 8 tis km) a jeho o 17% zkráceným diffem, taxa žádný def závěr dělat nebude....
Proti kopci to jede na JAKÝKOLI zařazený stupeň.
Čili nelituju vynaložené kačky, minimálně pro pocit to byla výhodná investice.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
Od loňska si s tou myšlééééénkou pohrávám.... mno, a neska sem asi dostal nabídku kerá sa neodmítá..... teda možná....
Vzhledem k tomu, že brambor má nalítáno už skoro 200tis km, tak mi byl nabídnut NOVÝ přední i zadní diff z X3, rozměrově jsou shodné s 3er xDrive (přední vel. 174, zadní 188, plně kompatibilní příruby/polosy), ty diffy z X3 sou oproti 3er asi o 15% "kratší" - u předního sem si i nezapamatoval, u zadního bude i= 3.64 místo původních 3.15 a navíc v ňom bude i NOVÝ LSD lamelák Drechsler..... vše samozřejmě s účtem a zárukou....
I dyž to teda a ani zdaleka nebude zadarmo, tak nějak asi teda do teho pudu, no....
Vzhledem k tomu, že brambor má nalítáno už skoro 200tis km, tak mi byl nabídnut NOVÝ přední i zadní diff z X3, rozměrově jsou shodné s 3er xDrive (přední vel. 174, zadní 188, plně kompatibilní příruby/polosy), ty diffy z X3 sou oproti 3er asi o 15% "kratší" - u předního sem si i nezapamatoval, u zadního bude i= 3.64 místo původních 3.15 a navíc v ňom bude i NOVÝ LSD lamelák Drechsler..... vše samozřejmě s účtem a zárukou....
I dyž to teda a ani zdaleka nebude zadarmo, tak nějak asi teda do teho pudu, no....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
A za kolik ted da Z4 0-200?
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
PP: Mně se na tobě líbí, že jsi do těch aut stejný magor jako já, a to přesto, že je ti skoro o dvacet let víc... Takhle krásně si zachovat hravou klučičí povahu a nenechat se tím životem utahat (aka "vyrůst z toho"), to bych chtěl taky
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
@vroom: neví, já se tak rychle bojim...
@spectral: dík za pochvalu, moje máti tež o ňe říkala, že z puberty vyrostu až na důchodu
@spectral: dík za pochvalu, moje máti tež o ňe říkala, že z puberty vyrostu až na důchodu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.