Bond007 píše:Za me jediny funkcni z toho cos vypsal je ten asistent na kufr... jinak vse ostatni co dela auto automaticky stoji za hovno, treba adaptivni tempomat je pouzitelnej (tak jaks kdysi nekde psal) jen pokud clovek specha za mlhy a nevi co je pred nim, tak nastavi 200 a veri elektronice, jinak precrash a podobny veci se me spis snazi zabit, nez cokoli jinyho...
Nejvic me stve, ze po nastartovani musim v aute 3 minuty vypinat vsechno co nechci, aby mi pomahalo, namisto toho abych to jednou nastavil a nastaveni se ulozilo natrvalo
Takže asistent mrtvého úhlu je blbost? Myslím že to neřekne nikdy člověk co řídil O3
Tam je mrtvej úhel snad přes půl zrcátka jak se šetřilo. Samozřejmě, kdyby bylo pořádné zrcátko, není to takový must have. O2 např měla lomené a na pohodu.
Každopádně
Front assist - pro jistotu je to fajn, navíc ho jde prošlápnout
Mrtvý úhel - ale raději ne značení v barvě blinkru, může se ztrácet
Asistent vyparkování - proč ne, jediné kde jsem zaznamenal problémy je při couvání do minikopce s takovým sklonem, že jej auto sotva přejede, asistent vyhodnotí jako překážku a kopne tam dost zostra brzdu
Asistent dálkových světel imho bez segmentového clonění/vypínání moc nemá smysl, v zatáčkách na okreskách to vypíná i při odrazu značek a často už to nezapne.
Asistent rozjezdu - až na to že nefunguje při určitém bočním náklonu ok, stačí se podívat kolik lidí si v kopci popojede metr dozadu
Parkovací senzory jsou taky takový asistent, a je to super věc. S dnešními auty se parkuje čím dál hůř, s dodávkou je to naopak hračka - rovné hrany, velká zrcátka..
Nesmysl je ale na asistenty spoléhat na 100 % a mít je nevypínatelné. Dobrý sluha, zlý pán - jako se vším. Ad poslední tvoje připomínka, souhlas, naštěstí už začíná být ale poměrně běžná personalizace klíčů a tedy s ní spojené uživatelské nastavení.