netřeba se obávat, STK trochu přitvrdí, ale emise budou pořád stejná šaškárna jako nyní.pavproch píše:.... vše OEM EUR 5, bo mám strach, že od 1.ledence na ME/STK hodně přitvrdí co se měření spalin týče...
Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Yezdi!
Michal to po dokončení všech prací a vynulování autoadapt. hodnot nastartoval, nic sa nerozsvítilo.... fčíl je brambor na geošce, zítra už zase budu brmbrmbrm...
Takže zítra sem dám first drive impressions....
Michal to po dokončení všech prací a vynulování autoadapt. hodnot nastartoval, nic sa nerozsvítilo.... fčíl je brambor na geošce, zítra už zase budu brmbrmbrm...
Takže zítra sem dám first drive impressions....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Já mám na svém autě H&R a žluté Koni Sport, nastaveno na nejměkčí, vepředu -30 mm a vzadu -15 mm. Najeto na nich mám 55 000 km a jsou OK. Je to tvrdý podvozek, skoro jako motokára. Na pěkných silnicích je to paráda, na špatných auto odskakuje. Na horších radši jezdím pomaleji, abych autu neubližoval.
V budoucnu až to odejde, tak dám stejné tlumiče, ale trochu měkčí pružiny (nejspíš Eibachy).
V budoucnu až to odejde, tak dám stejné tlumiče, ale trochu měkčí pružiny (nejspíš Eibachy).
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Četl jsem, že se nedoporučuje mít tlumiče na nejkrajnější nastavení (tzn. nejměkčí nebo nejtvrdší), prý to snižuje životnost...
Rozbalil jsem krabici B12. Ehm, barvy mají pěkný.
Rozbalil jsem krabici B12. Ehm, barvy mají pěkný.
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Řešíte Bilstein, tak třeba se vám to bude někomu hodit (jako vánoční dárek): http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.p ... 2e2057b787
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
takže asi takle o 30km virgin ride: je to tuhé jaxfiň ve všech ohledech kromě jednohu - ďoury a jiné nerovnosti (jel sem i po zmrazcích) to neuvěřitlně plavně žehlí, přitom se ale v zatáčce nenakloní ani o ň... řekl bych, že výrazně lepší na nerovném (míň uskákané a drncavé) než KW, ale minimálně stejně jisté na pěkném asfaltě
zamně H+R+Koni thumbs up
jo a díky d1,8t: ty 2/3 se fakt zdají být úžasné - viz výše...
zamně H+R+Koni thumbs up
jo a díky d1,8t: ty 2/3 se fakt zdají být úžasné - viz výše...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Stejna zkusenost, Koni byli stejne nebo jeste vice tvrde nez predchozi Lowtec (oboji v kombinaci s einbach pruzinami), ale zehlilo to znatelne lepe (zejmena pricne nerovnosti apod.)
Ono koni stelovak mam spojeny zejmana s golfama a jejich tuningama na benzinkach, takze osobne me ten kratky najezd moc neprekvapuje.
Koni dost casto vytecou, ale zas ena druhou stranu zaruky jsou bez potizi.
Ono koni stelovak mam spojeny zejmana s golfama a jejich tuningama na benzinkach, takze osobne me ten kratky najezd moc neprekvapuje.
Koni dost casto vytecou, ale zas ena druhou stranu zaruky jsou bez potizi.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
prvních cca 400 km s Konima a HR = jo, funguje to lépe než KW V1
ref životnost: zeptejte se mně za rok
ref teplortní závislost: zeptejte se mně až červenci př. roku
ref životnost: zeptejte se mně za rok
ref teplortní závislost: zeptejte se mně až červenci př. roku
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
jo, takže po asxi 15stech km potvrzuju, H+R a Koni yeelows na 2/3 je optimální kombinace.... fčíl ešče krapet poladit geošku víc do akčna (mám tam OEM doporučené hodnoty aje to kuwa neakční...) a bude to OK... vlastně jinak: přespříští týden to u jmenoffce zkrátíme a poladíme geošku a pak už to bude OK....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.